Enfin, daar idd al enige tijd bekend was waar de pft voor de 3e keer verstopt was en ik het een beetje flauw vond om meteen weer naar die plek te racen ("je moet een ander ook wat gunnen", zei mijn moeder altijd) heb ik jullie twee dagen gegeven om de pft veilig te stellen.
Maar toen Patrick zijn vrouw niet uit zijn auto kreeg en Jurgen in een string op het strand van Egmond bleek te liggen, ben ik vandaag voor mijn afspraak in Arnhem de PFT andermaal gaan zoeken. Door de duidelijke (beeld)aanwijzingen was dit niet heel moeilijk.
Na een mooie rit over de dijk (jammer dat ik niet op de motor was
) kwam ik bij dit huis aan:
Na de auto beneden aan de dijk geparkeerd te hebben en in mijn korte broek door de brandnetels naar boven gelopen te hebben, was dit de vondst:
Als een kind zo blij, voor de tweede keer in een paar weken en nog steeds in zijn bombenfeste pvc behuizing
:
Na de vondst de inmiddels bekende brief achtergelaten in de hoop dat er iemand voor de kat zijn b*llen naar Driel af zou reizen
Wat een mooi stukje Nederland overigens met een belangrijk stukje historie... (los van de slopel
)
Echt een leuk tochtje. Inmiddels weer thuis, met de PFT op zijn inmiddels bekende plaats (beeldscherm moet nog steeds een keer gepoetst worden
)
Morgen wordt hij wederom verstopt - PFT Hunt nr 4...