De Porsche is overgespoten ivm met de steenslag met name op de achterschermen. Ik heb de auto begin dit jaar gekocht en vanzelfsprekend eerst in Leusden en bij Carreric laten keuren.
Omdat er nog nooit aan gespoten was zat er toch wel wat steenslag op. Ik heb er eerst 4000km mee gereden en ik weet nu zeker dat het helemaal mijn auto is, vandaar dat ik hem opnieuw in nieuwstaat heb teruggebracht
Eigenaar Auto Schade Den bosch is een goede vriend van mij en hij weet dat ik erg kritisch (understatement) ben met mijn auto.
De 993 is eerst compleet gestript, daarna alle rubbers aan de buitenzijde vervangen en ook de voorruit. Ook de rubbers waar de zijramen door heen gaan (waren behoorlijk versleten) De grondlak is ook donkerblauw gespoten zodat steenslag niet meer zichtbaar is. Ook de wielen zijn opnieuw gespoten.
De auto is werkelijk mooier dan een nieuwe geworden (wel 8 weken weg geweest) Ze zijn op dit moment een 964 cabrio aan het spuiten.
Ze spuiten regelmatig aan Porsches, onlangs een 911sc compleet overgespoten.
Foto's op
http://www.autoschadeservicedenbosch.nl/ kijk bij referenties.
Prijs hangt heel erg af van de staat van de auto, veel of weinig steenslag, deukjes etc. Voor een complete overspuiter en dus niet overblazen maar echt op fabrieksniveau spuiten moet je rekenen op rond de Euro 5000,-
groet,
[/img]