Re: PFT Hunt - deel 5 gevonden door Erick!
(Ik hoop dat bovenstaande foto is geplaatst)
Mijn verhaal:
Sinds het begin vind ik dit spel al GEWELDIG.
Toen er hier de bovenstaande foto in combinatie met de "The world is watching" werd geplaatst dacht ik allereerst aan Almere.
Dit omdat het Big Brother huis hier stond.
Toen dat fout bleek te zijn, maar de provincie wel goed was, ben ik enorm aan het nadenken geslagen.
Toen de volgende hint kwam m.b.t. de aardbeving liep ik in eerste instantie vast. Via Google kwam ik ook nergens.
Maar vanmorgen viel het kwartje.
Aardbeving -> Schok , land.
Alleen was ik aan het werk op de ModeFabriek in de Rai te Amsterdam.
Later op de dag moest ik naar Beesd.
Dus geen tijd...
Thuis aangekomen: Gelijk het Porsche Forum maar aangezet.
Toen het eiland was afgebeeld wist ik het 100% zeker.
Aangezien wij ons huis aan het verbouwen zijn, hadden wij Lisemijn & Casper (onze dochter en hond) bij mijn ouders ondergebracht in Lemmer (Friesland)
Omdat Schokland mooi op de route naar Lemmer lag, (een beetje om) toch maar ff kijken. Willeke was er al snel zat van, maar vond wel tegelijk met mij het rood-witte draad. -> Schrikdraad.
We hebben samen de nodige stappen langs de weilanden gemaakt.
Willeke wilde echter beslist NU naar Lemmer.
Toch wilde ik verder kijken
Na om de 3 weilanden te zijn gelopen, en niks gevonden te hebben, heb ik Mischa gebeld of ie al gevonden was.
(Ik heb ooit voor een 964 voor hem gekeken, en had zodoende zijn mob. nummer.)
Omdat dit niet het geval was heb ik (eerlijk is eerlijk na een hint) toch nog maar even verder gekeken.
Omdat het zo ontzettend hard geregent heeft in deze regio was ie haast niet te vinden.
En toen...................................... Ik keek er echt overheen ............
........................................................................................................................................................................................................................
YES !!!!!
Op naar PFT 6.
Foto's plaatsen lukt me echter nog steeds niet...
Maar ze staan in m'n album.
Maak jullie borst maar nat voor de volgende.
Voor m'n werk zit ik door heel Nederland.....Dus hij kan straks overal verstopt zijn
Erick
(mod by horn - fotootjes geplaatst - dat je dat nou nog niet kan... )