Zoooooo...net terug van de poffertjeskraam, en ja hoor, daar lag 'ie nog!
Nee hoor, had dus thuis geen internet (vanwege nieuwe computer), moest dat vanavond eerst installeren, installatie-cd op werk vergeten, dus weer terug naar Laren, enfin...
Daar zijn we dan.
Mijn verslag: gisteravond dus de hunt niet kunnen volgen vanwege gebrek aan internet, zat het draadje vanmorgen op werk even te lezen, en tot mijn stijgende verbazing was 'ie verborgen in Laren, waar ik dus werk!
De foto's van Laren (met al die Porsches enzo) herkende ik natuurlijk direct, en ik knipperde helemaal met m'n ogen toen er sprake was van de poffertjeskraam, zo'n 400 meter hemelsbreed van mijn werkplek.
Echter, uit de posts begreep ik dat 'ie al door RicardoP gevonden was. Toen het mij duidelijk werd dat dit niet het geval was, heb ik
direct alles laten vallen, nog even naar mijn collega gemompeld 'dat ik effe wat moest gaan halen' (hold my calls
), en in vliegende vaart naar de poffertjeskraam! Daar er even omheen gelopen, en daar lag 'ie dan, keurig onder de kraam.
Hierbij het bewijs dat ik 'm inderdaad heb:
Door de omstandigheden had ik dus helaas geen camera bij me, dus kon ik geen overzichtsfoto maken.
Maar goed, ik zal de PFT weer snel verstoppen, moet wel even kijken wanneer ik daar de tijd voor heb. Keep u posted!
PS: goeie Olaf! Zat me inderdaad wel te bedenken, terwijl ik daar aan het scharrelen was, wat ik zou moeten zeggen als ik daar een collega/zakenrelatie tegen zou komen...