Auteur |
Bericht |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
vind het klasse dat je het toch uiteindelijk gedaan hebt, getuigd van "ballen"
ken het gevoel, soms moet je doen wat je hart je ingeeft en niet je verstand (maar niet te vaak hoor).
maar nu nog je papiertje halen zodat je trots als een pauw op de jubi-rit kunt rondrijden, mooie oefening meteen voor jou en je 924 (den Helder-Breda).
dus halen die hap, en zie je hopelijk de 20e in je mintgroene porsche rondrijden.
craze
|
05 aug 2006 15:17 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Die is alvast binnen.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
05 aug 2006 15:38 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
One down, only one to go!
|
05 aug 2006 15:56 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Gefeliciteerd,
blijf je er nu ook in slapen vannacht
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
05 aug 2006 16:05 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Grappig: mijn ouders die zo tegen het project waren zijn nu toch ineens een beetje bij gaan draaien.... Heb vooral het vermoeden dat mijn pa er toch eens een rondje in wil gaan rijden, maar hij is een s***-hol.
Ze staat nu trots te pronken voor ons huis, glimmend in de zon als een groene diamant..Zucht..kon haar moeilijk achterlaten, maar ja, heb vanavond een Lan party bij mijn vriend dus kan haar moeilijk in de woonkamer plaatsen
Over de Jubi rit zijn we het nog steeds niet helemaal eens:
1) vanwege de inkomsten van mij i.b.m behalen rijbewijs ( ik krijg nog centen van de gemeente, heb ik DIE dan kunnen we mee! )
2) vanwege de uitlaatgassen in de kabine die toch wel storen, dit probleempke willen we toch effe ongedaan maken!!
Het is en blijft dus 50/50..
_________________________________________ DENK HELDER
|
05 aug 2006 17:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Even de kofferruimte doorzoeken op gaten .... en dan bedoel ik de gaten waar normaal gesproken rubber doppen in zitten
Ook even kijken hoe de achterruit sluit
.... ik ga er tenminste vanuit dat het uitlaatsysteem onder de auto (gas)dicht is
Gewoon je Pa in de Porsche duwen - 't is mooi en droog weer (tja ... in Den Helder zal het ongetwijfeld waaien )
|
05 aug 2006 17:24 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Je ouders houden (gewoon) van je, dus steunen je ook nu je deze weg bent ingeslagen
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
05 aug 2006 17:30 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Soms is het probleem ook dat bij de 924 de achterlicht pakking los is en dat daardoor wat lucht van de uitlaat etc inwaait ofsow (vacuum). Of anders ff voor bij de motor checken met een tissue papiertje bij de pakkingen.
|
05 aug 2006 17:36 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
Hé Babs,
gefeliciteerd. Er zijn vast en zeker genoeg mensen met een rijbewijs die wel een stukje met je willen toeren.
Geniet ervan!
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
05 aug 2006 18:41 |
|
|
Johnnyboyporsche
911(964)-Carera4Raamsdonksveer
|
Wat moet je nu een gelukkig mens zijn
Heel veel plezier en veilige km's toegewenst.
_________________________________________ Verbeter de wereld en begin bij U zelf, laat een ieder in zijn eigen waarde ook U wilt daarin gelaten worden.
|
05 aug 2006 19:01 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Dat is toch een van de mooiste dagen van je leven, de dag waaop je je eerste P in ontvangst neemt!
_________________________________________ NPC 0577
|
05 aug 2006 19:46 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Van harte met de nieuwe aanwinst. Nu het roze papiertje nog en dan rijden.
Kan me er teveel tegenaan bemoeien maar volgens mij moet je de auto verzekerd hebben wanneer je deze op naam zet
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
05 aug 2006 21:48 |
|
|
FROST
|
Volgens mij is alles geregelt, we hebben al best wat endjes gereden met het beestje, wat zeg ik, inplaats van de Vaneo hebben we ALLEEN maar de Porsche gepakt
Vrienden en kennissen kwamen heel nieuwsgierig kijken naar de nieuwe aanwinst, heb geen nagatief woord vernomen Ze vonden vooral de kleur erg mooi. Iets waar ik zelf ook van verstelt sta, ELKE keer weer staat mijn mond open van verbazing omdat ze zo staat te glimmen, ach ik kan er uren over praten mensen! vergeef me!! Ik voel me nu alsof er een last van mijn schouders is genomen. Ik heb haar al helemaal in het hart gesloten.
Wel heel vreemd dat we vanmiddag effe voorbij een goede vriend gingen en toen vlak bij zijn flat een witte 924er zagen staan, die er toch een week geleden nog NIET stond! Het lijkt wel alsof de Porsche's hier ter plekke uit de grond schieten als paddestoeltjes
Maar goed, het was een lange dag, maar een leuke dag. Ik hoop dat er nog heel wat gaan volgen. Heb trouwens al mijn eerste meters mogen rijden op een donker weggetje naast de dijk...oei wat een verschil met de VW bora waar ik normaal in les, maar het is goed. Alles valt te leren, ook het rijden in een Porsche.
Ik ga pitten nu, welterusten ZZZZZZzzzzzzZZZZZ
|
06 aug 2006 1:11 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
....dat slaapt vast heel lekker.
Nou nog gauw je rijbewijs en dan kan je echt helemaal los.
Geniet ervan
|
06 aug 2006 1:16 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Hoi Webber,
Voor een vriendin laatst een XJS uit '89 weten te verzekeren als klassieker via diks autoverzekeringen. Geen gedoe met alarmeisen, nachtclausules, art 274/275 en dergelijke (gebruik ook zoekfunctie). Zij verzekeren via Avero Achmea. Net als de verzekering die ik heb (via Van Luin). Niet de allergoedkoopste, maar wel met de beste voorwaarden wat mij betreft...
Tjek it. Succes!
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
06 aug 2006 3:05 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
En terecht!
GFLCTRD! Supa dupa vette shit! (om maar es ff in een beetje slang te praten;-) )
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
06 aug 2006 3:12 |
|
|
FROST
|
..Ik heb effe wat nieuwe kiekjes van mijn 924 gemaakt, onder andere op de dijk, staan in het album tot uw vervoeging
|
07 aug 2006 17:33 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
mooie foto's babs! Nou nog een foto van jouw papiertje en je bent helemaal de man (vrouw!)
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
07 aug 2006 17:37 |
|
|
FROST
|
zekers! Ik zal nu ook voor het afrijden nog een keer extra mijn best gaan doen, je weet maar nooit, dat overdreven gedoe links en rechts kijken, goed koppelen en netjes schakelen bij 2500 toertjes...
We gaan morgen trouwens op bezoek bij iemand die heeft een 924/944 sloperij, in de buurt van Enkhuizen..Ik mis namelijk het Porsche logo bij het dashbordkastje. Dat heeft de eigenaar VOOR de vorige eigenaar weg gehaald blijkbaar, maar de gaatjes niet goed weggewerkt. Ook eens kijken voor een nieuwe mat boven de kofferbak, dat ding ziet er echt smerig uit!!!
|
07 aug 2006 17:44 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Heb ik liggen in donkerbruin en lichtbruin, helaas is de zwarte voor mij
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
07 aug 2006 17:48 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
He Babs, hele mooie kleur (nogmaals) leuke foto's.
Geniet met volle teugen van je lang verwachte droom....
Succes met het roze papiertje... En touren maar......
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
07 aug 2006 17:53 |
|
|
FROST
|
Lichtbruin?? ok ..zou je em willen verkopen?? ( maak er dan maar effe een foto van! )
|
07 aug 2006 17:55 |
|
|
Hansv
1:43IJmuiden
|
Ha, die Frost;
Mooie plaatjes! Vooral die 16" wielen staan'm (sorry: d'r....) erg goed.
_________________________________________ Luft natürlich; weil es weder kocht oder friert!
|
07 aug 2006 18:11 |
|
|
horn
PF #57
|
hoe zit het met dat deukkie linksachter? heb jij er toch niet al ingereden?
Ik zie het volgens mij nl ook zitten op de foto's van voordat hij van jou was...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2006 18:20 |
|
|
FROST
|
Klopt...maar de vorige eigenaar heeft ook geen idee hoe dat er in is gekomen, hij was een stukje rijden en toen hij uitstapte zat die deuk daar. Hij vermoedde dat het een steen was...maar ik geloof dat niet helemaal. De lak is namelijk in "repen" open gehaald, hoewel dat niet op de foto's is te zien.
|
07 aug 2006 18:47 |
|
|