Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:36

Antwoord op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Zaterdag..Oh Heilige Zaterdag.. en woensdag... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
vind het klasse dat je het toch uiteindelijk gedaan hebt, getuigd van "ballen" :wink:
ken het gevoel, soms moet je doen wat je hart je ingeeft en niet je verstand :!: :twisted: (maar niet te vaak hoor).
maar nu nog je papiertje halen zodat je trots als een pauw op de jubi-rit kunt rondrijden, mooie oefening meteen voor jou en je 924 (den Helder-Breda).
dus halen die hap, en zie je hopelijk de 20e in je mintgroene porsche rondrijden.

craze

05 aug 2006 15:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
FROST schreef:
Zo...beessie is van mij nu :wink: En heb een partij staan watertanden joh haha, voel me echt super dupa gelukkig!!

Die is alvast binnen. :wink:

05 aug 2006 15:38
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
One down, only one to go! :wink:

05 aug 2006 15:56
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Gefeliciteerd,

blijf je er nu ook in slapen vannacht 8)

05 aug 2006 16:05
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Grappig: mijn ouders die zo tegen het project waren zijn nu toch ineens een beetje bij gaan draaien.... Heb vooral het vermoeden dat mijn pa er toch eens een rondje in wil gaan rijden, maar hij is een s***-hol. :roll:

Ze staat nu trots te pronken voor ons huis, glimmend in de zon als een groene diamant..Zucht..kon haar moeilijk achterlaten, maar ja, heb vanavond een Lan party bij mijn vriend dus kan haar moeilijk in de woonkamer plaatsen :lol:

Over de Jubi rit zijn we het nog steeds niet helemaal eens:
1) vanwege de inkomsten van mij i.b.m behalen rijbewijs ( ik krijg nog centen van de gemeente, heb ik DIE dan kunnen we mee! )
2) vanwege de uitlaatgassen in de kabine die toch wel storen, dit probleempke willen we toch effe ongedaan maken!!
Het is en blijft dus 50/50..

05 aug 2006 17:14
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
... vanwege de uitlaatgassen in de kabine die toch wel storen, dit probleempke willen we toch effe ongedaan maken!!

Even de kofferruimte doorzoeken op gaten .... en dan bedoel ik de gaten waar normaal gesproken rubber doppen in zitten :idea:

Ook even kijken hoe de achterruit sluit :idea:

.... ik ga er tenminste vanuit dat het uitlaatsysteem onder de auto (gas)dicht is :shock:

Gewoon je Pa in de Porsche duwen - 't is mooi en droog weer (tja ... in Den Helder zal het ongetwijfeld waaien :twisted: )

05 aug 2006 17:24
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Citaat:
Grappig: mijn ouders die zo tegen het project waren zijn nu toch ineens een beetje bij gaan draaien....

Je ouders houden (gewoon) van je, dus steunen je ook nu je deze weg bent ingeslagen

05 aug 2006 17:30
Profiel
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Olaf schreef:
FROST schreef:
... vanwege de uitlaatgassen in de kabine die toch wel storen, dit probleempke willen we toch effe ongedaan maken!!

Even de kofferruimte doorzoeken op gaten .... en dan bedoel ik de gaten waar normaal gesproken rubber doppen in zitten :idea:

Ook even kijken hoe de achterruit sluit :idea:

.... ik ga er tenminste vanuit dat het uitlaatsysteem onder de auto (gas)dicht is :shock:

Gewoon je Pa in de Porsche duwen - 't is mooi en droog weer (tja ... in Den Helder zal het ongetwijfeld waaien :twisted: )

Soms is het probleem ook dat bij de 924 de achterlicht pakking los is en dat daardoor wat lucht van de uitlaat etc inwaait ofsow (vacuum). Of anders ff voor bij de motor checken met een tissue papiertje bij de pakkingen.

05 aug 2006 17:36
Profiel Facebook 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
Hé Babs,

gefeliciteerd. Er zijn vast en zeker genoeg mensen met een rijbewijs die wel een stukje met je willen toeren.

Geniet ervan!

05 aug 2006 18:41
Profiel
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht 
Wat moet je nu een gelukkig mens zijn :!: :D
Heel veel plezier en veilige km's toegewenst.

05 aug 2006 19:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Dat is toch een van de mooiste dagen van je leven, de dag waaop je je eerste P in ontvangst neemt!

:thumleft:

05 aug 2006 19:46
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Van harte met de nieuwe aanwinst. Nu het roze papiertje nog en dan rijden.

Kan me er teveel tegenaan bemoeien maar volgens mij moet je de auto verzekerd hebben wanneer je deze op naam zet :?:

05 aug 2006 21:48
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Volgens mij is alles geregelt, we hebben al best wat endjes gereden met het beestje, wat zeg ik, inplaats van de Vaneo hebben we ALLEEN maar de Porsche gepakt :lol:
Vrienden en kennissen kwamen heel nieuwsgierig kijken naar de nieuwe aanwinst, heb geen nagatief woord vernomen :wink: Ze vonden vooral de kleur erg mooi. Iets waar ik zelf ook van verstelt sta, ELKE keer weer staat mijn mond open van verbazing omdat ze zo staat te glimmen, ach ik kan er uren over praten mensen! vergeef me!! :roll: Ik voel me nu alsof er een last van mijn schouders is genomen. Ik heb haar al helemaal in het hart gesloten.

Wel heel vreemd dat we vanmiddag effe voorbij een goede vriend gingen en toen vlak bij zijn flat een witte 924er zagen staan, die er toch een week geleden nog NIET stond! Het lijkt wel alsof de Porsche's hier ter plekke uit de grond schieten als paddestoeltjes :shock: :D

Maar goed, het was een lange dag, maar een leuke dag. Ik hoop dat er nog heel wat gaan volgen. Heb trouwens al mijn eerste meters mogen rijden op een donker weggetje naast de dijk...oei wat een verschil met de VW bora waar ik normaal in les, maar het is goed. Alles valt te leren, ook het rijden in een Porsche.
Ik ga pitten nu, welterusten ZZZZZZzzzzzzZZZZZ :wink:

06 aug 2006 1:11
Profiel Facebook 
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
....dat slaapt vast heel lekker.
Nou nog gauw je rijbewijs en dan kan je echt helemaal los. :drive:
Geniet ervan :!: :!:

06 aug 2006 1:16
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Webber schreef:
FROST schreef:
pfff jullie weten een mens wel echt bang te maken hoor...ik ga het voor de zekerheid nog een keer extra navragen hoe dat zit met verzekering, hoewel die verzekeringsadviseur zei dat er niets aan de hand was :idea:

Succes vandaag, ff een vraagje ernaast, welke verzekeraar zit je bij? en stelde hij echt de grens op een 25 jarige auto? die van mij wordt namelijk 20, dus ik ben me ook op die oldtimer verzekering markt aan t orienteren...

Hoi Webber,

Voor een vriendin laatst een XJS uit '89 weten te verzekeren als klassieker via diks autoverzekeringen. Geen gedoe met alarmeisen, nachtclausules, art 274/275 en dergelijke (gebruik ook zoekfunctie). Zij verzekeren via Avero Achmea. Net als de verzekering die ik heb (via Van Luin). Niet de allergoedkoopste, maar wel met de beste voorwaarden wat mij betreft...

Tjek it. Succes!

06 aug 2006 3:05
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
FROST schreef:
Zo...beessie is van mij nu :wink: En heb een partij staan watertanden joh haha, voel me echt super dupa gelukkig!!

En terecht!
GFLCTRD! Supa dupa vette shit! (om maar es ff in een beetje slang te praten;-) )

06 aug 2006 3:12
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
..Ik heb effe wat nieuwe kiekjes van mijn 924 gemaakt, onder andere op de dijk, staan in het album tot uw vervoeging :wink:

07 aug 2006 17:33
Profiel Facebook 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
mooie foto's babs! Nou nog een foto van jouw papiertje en je bent helemaal de man (vrouw!)

07 aug 2006 17:37
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
zekers! Ik zal nu ook voor het afrijden nog een keer extra mijn best gaan doen, je weet maar nooit, dat overdreven gedoe links en rechts kijken, goed koppelen en netjes schakelen bij 2500 toertjes... :twisted:

We gaan morgen trouwens op bezoek bij iemand die heeft een 924/944 sloperij, in de buurt van Enkhuizen..Ik mis namelijk het Porsche logo bij het dashbordkastje. Dat heeft de eigenaar VOOR de vorige eigenaar weg gehaald blijkbaar, maar de gaatjes niet goed weggewerkt. Ook eens kijken voor een nieuwe mat boven de kofferbak, dat ding ziet er echt smerig uit!!! :sick:

07 aug 2006 17:44
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
FROST schreef:
Ook eens kijken voor een nieuwe mat boven de kofferbak, dat ding ziet er echt smerig uit!!! :sick:

Heb ik liggen in donkerbruin en lichtbruin, helaas is de zwarte voor mij :lol: :wink:

07 aug 2006 17:48
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
He Babs, hele mooie kleur (nogmaals) leuke foto's.

Geniet met volle teugen van je lang verwachte droom....
Succes met het roze papiertje... En touren maar......

07 aug 2006 17:53
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Lichtbruin?? ok :) ..zou je em willen verkopen?? ( maak er dan maar effe een foto van! )

07 aug 2006 17:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Frost;

Mooie plaatjes! Vooral die 16" wielen staan'm (sorry: d'r....) erg goed.

07 aug 2006 18:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
hoe zit het met dat deukkie linksachter? heb jij er toch niet al ingereden?
Ik zie het volgens mij nl ook zitten op de foto's van voordat hij van jou was...

07 aug 2006 18:20
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Klopt...maar de vorige eigenaar heeft ook geen idee hoe dat er in is gekomen, hij was een stukje rijden en toen hij uitstapte zat die deuk daar. Hij vermoedde dat het een steen was...maar ik geloof dat niet helemaal. De lak is namelijk in "repen" open gehaald, hoewel dat niet op de foto's is te zien.

07 aug 2006 18:47
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 114 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende