Interieur herstellen of vervangen
Ik loop er al een tijdje mee rond om de verleten/kapotte delen van het interieur van de 964 cabrio te (laten) herstellen.
Nu gaat het in eerste instantie om de lendensteun van de bestuurdersstoel & heb ik nagedacht over de oplossingen die het bedrijf (waar Harley z'n goedje vandaan heeft) hanteert ...
Echter vraag ik me af hoe lang zo'n las-lijm en opvul-actie stand houdt bij regelmatig gebruik
Een andere optie is om een halve huid de bestellen en hiermee alle beschadigde delen te gaan vervangen - deze oplossing kost nagenoeg hetzelfde als de bovengenoemde las-lijm en opvul- actie
Een compleet andere mogelijkheid die de revue is gepasseerd is om het gehele interieur te vervangen - inclusief stoffering en matten .... buiten dat het een puist werk is, is het prijs/kwaliteit naar mijn idee de beste oplossing ...
Echter is het vervang-interieur een geheel andere kleur (muis-grijs) dan het originele (kashmir beige)
Bij de herstel werkzaamheden is het nog maar de vraag hoe mooi het nieuwe of herstelde leer overeenkomt met het oude ....
de originele kleur is niet meer te verkrijgen
Graag jullie meningen, advies en ervaringen
Olaf