Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 0:35

Antwoord op onderwerp  [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Nederlandse Porsche Club 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera model 1989
Den Haag
Bericht 
Citaat:
Jan A. (964 C4) schreef:

6) Je mag alleen zieke kinderen rijden als je lid bent van de NPC.

Onzin

Helaas is dit wel waar!!!!!Gebruik maar de zoekfunctie op de porscheprikbordpagina(3x woordwaarde :? )

Peter-die daarom nooit lid zal worden-3.2

14 jul 2004 11:16
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Peter 3.2 schreef:
Citaat:
Jan A. (964 C4) schreef:
6) Je mag alleen zieke kinderen rijden als je lid bent van de NPC.
Onzin

Helaas is dit wel waar!!!!!Gebruik maar de zoekfunctie op de porscheprikbordpagina(3x woordwaarde :? )

Peter-die daarom nooit lid zal worden-3.2

Waarom onzin, iedereen kan zich als niet lid opgeven om een keer met de evenemten mee te doen, echter 1 beperking, zitten ze boven de maximale inschrijving dan eerts de leden, anders is het druk op de circuitdagen met niet leden.

Echter bij de Dream Night at the Zoo etc. zijn geen maximalen hoe meer hoe meer vreugde, zeker voor het goede doel, trouwens Peter?? wel is op een NPC evenement geweest,?????????????????? nooit zeker!!!!!!!!!!!

Stuur is een mail naar Peter Smits in deze: evenementen@porscheclub.nl

14 jul 2004 11:59
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
John4S schreef:
Waarom onzin, iedereen kan zich als niet lid opgeven om een keer met de evenemten mee te doen, echter 1 beperking, zitten ze boven de maximale inschrijving dan eerts de leden, anders is het druk op de circuitdagen met niet leden.

Echter bij de Dream Night at the Zoo etc. zijn geen maximalen hoe meer hoe meer vreugde, zeker voor het goede doel, trouwens Peter?? wel is op een NPC evenement geweest,?????????????????? nooit zeker!!!!!!!!!!!

Stuur is een mail naar Peter Smits in deze: evenementen@porscheclub.nl

John ..... http://www.prikpagina.nl/read.php?f=830&i=34690&t=34436 ;) :cry:

14 jul 2004 12:04
Profiel
PorscheForum Super Junkie
foxtrot / oscar
Bericht 
Ten eerste... pas op wat je schrijft John :wink:
Gerda K. is NIET weg gegaan ivm met financiele perikelen!!!
De samenwerking tussen Gerda en de rest van het bestuur liep om de een of andere reden stroef. Dat ging van kwaad tot erger, en uiteindelijk konden ze niet meer samen door één deur... That's all

Wat betreft het "opvangen van nieuwe leden"... Jezus, je bent toch geen kleuter 4 die voor het eerst naar school gaat???
Wat wil je dan? Gebak, slingers een een speciale pet met "ik ben nieuw" er op :D

De gala / pinguin avond is aan mij ook niet besteed (ik zie d'r nie uit in zo'n doodgravers pakkie :D)
Anderen hebben er een hoop lol aan. Mijn zegen hebben ze...

Over de kosten ga ik niks meer zeggen... zie andere NPC draadje

De NPC organiseert zeer uiteenlopende evenementen, dus voor ieder wat wils. Sommige spreken mij helemaal niet aan, andere weer wel.
Je mot dan ook niet zeuren over de evenementen die niet leuk zijn, maar mee doen aan die die je wel leuk vindt.

Dat het taalgebruik in de "convocaties" wat zakelijk is, is wel begrijpelijk. Als je zo'n grote organisatie draaiend moet houden zal je dat op een zakelijke manier moeten doen, anders heb je voor je het weet een gigantische berg gezeik aan je kop.
Want leden zijn zeikers, hebben altijd wat op- of aan te merken, maar zijn zelf te besodemieterd om de handen uit de mouwen te steken :roll:

En dan het geleuter dat je niet mee mag doen omdat je geen lid bent :roll:
Gek hè?

gr.

Jeroen

Laatst bijgewerkt door Jeroen914 op 14 jul 2004 14:21, in totaal 1 keer bewerkt.

14 jul 2004 14:05
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Jeroen914 schreef:
... leden zijn zeikers, hebben altijd wat op- of aan te merken, maar zijn zelf te besodemieterd om de handen uit de mouwen te steken :roll:

Gelukkig is er (nog) geen lidmaatschap verbonden aan dit Porsche-Forum :wink:

14 jul 2004 14:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Olaf schreef:
Jeroen914 schreef:
... leden zijn zeikers, hebben altijd wat op- of aan te merken, maar zijn zelf te besodemieterd om de handen uit de mouwen te steken :roll:

Gelukkig is er (nog) geen lidmaatschap verbonden aan dit Porsche-Forum :wink:

En gelukkig ben ik ook helemaaaaaal nergens geen lid (meer) van :!:
Of toch wel ... krijg elke 6 maand zo'n Neckermann catalogus in de brievenbak ... :wink:

Eneuuu "nog" geen lidmaatschap :shock: :?: :shock: ... heb ik iets gemist tijdens mijn afwezigheid :?:

Dirk
:wink:

14 jul 2004 15:41
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
dirkie schreef:
En gelukkig ben ik ook helemaaaaaal nergens geen lid (meer) van :!:
Of toch wel ... krijg elke maand zo'n XXX catalogus in de brievenbak ... :wink: :oops:

Eneuuu "nog" geen lidmaatschap :shock: :?: :shock: ... heb ik iets gemist tijdens mijn afwezigheid :?:

Tja Dirkie dat krijg je hè :roll: ..... vond het al gek dat je nog steeds kon posten ;) :mrgreen:

14 jul 2004 16:49
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Dirk... binnenkort de deurwaarder op de stoep om de achterstallige contributie te innen :D

gr.

Jeroen

14 jul 2004 16:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
:sick: :sick: :sick:

Moek wel ff een keurig pasje MET lidnummer en duidelijke vermelding "FORUMJUNKIE" hebbe, een pet, een t-shirt, en een hoop heibel :rambo: ... of je krijgt NIKS ... nà ...

:tongue: :ass: :tongue:

14 jul 2004 17:06
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Jeroen914 schreef:

Wat betreft het "opvangen van nieuwe leden"... Jezus, je bent toch geen kleuter 4 die voor het eerst naar school gaat???
Wat wil je dan? Gebak, slingers een een speciale pet met "ik ben nieuw" er op :D

Want leden zijn zeikers, hebben altijd wat op- of aan te merken, maar zijn zelf te besodemieterd om de handen uit de mouwen te steken :roll:

gr.

Jeroen

Jeroen op deze reageer ik wel eventjes, want ik ben :

1) Ten eerste een kleuter van 45 met een leuk stukkie speelgoed :ba:

2) Het absoluut met je oneens dat je niet iemand die zoekend om zich heen staat te kijken eventjes gedag mag en kunt zeggen.

3) Geen lid meer daar leden dus zeikers blijken te zijn volgens jou :?:

4) Het oneens met je taalgebruik, maar dat terzijde.

14 jul 2004 19:34
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:

Als je zelfs Jeroens taalgebruik wollig vindt.... :lol:

Qua opvang: ik hoef echt niet in de ballenbak, maar waar ik vandaan kom worden nieuwe mensen welkom geheten en even wegwijs gemaakt over het hoe en wat in een vereniging. Vind ik nl. gewoon een stukje innerlijke beschaving, dat heb je of dat heb je niet.
Als ik verantwoordelijk zou zijn (officieel) voor nieuwe leden van een vereniging, zou ik in ieder geval die nieuwe leden eens een email of briefje schrijven wie ik was en als je wat wilt vragen of weten, hoe je me dan kan bereiken.

Behalve dat de NPC iemand heeft aangewezen (die ik als nieuw lid niet ken), heb ik daar nooit meer wat van gehoord. Helaas. Hoeft ook niet meer. Ach, ieder moet voor zich weten of hij zich ergens thuisvoelt of niet. Je bent toch geen kleuter van 4? Nou dan, ieder beslist voor zich.

Ga in ieder geval nog wel meedoen met de volgende slalom :wink:

14 jul 2004 20:03
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
horn schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:

Als je zelfs Jeroens taalgebruik wollig vindt.... :lol:

Nee hoor : aan duidelijkheid nakko mis mee :mrgreen: :lol:

14 jul 2004 20:05
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
2) Het wollige taalgebruik van de club mail (inauguratie en zo :?: )

Even op inhaken... Dat gezeur met 'aspirant-leden' enzo, allemaal terecht, bla bla, daar niet van, maar dat er bij de ingestuurde foto's in het clubblad staat dat deze ingezonden zijn door "(aspirant)-leden" :sick:
(ik vind overigens het hele aspirant-leden gezeur onzin, maar dat was al bekend!)

Jan A. (964 C4) schreef:
4) Het oudejaarsfeest in galakostuum. Heb daar wat over geschreven naar de voorzitter (niet erg positief geef ik toe) en het mailtje terug (toen wel direct contact ) was nu niet bepaald vriendelijk van toon.

John, ze zegt dat je tradities in ere moet houden, ben ik wel met je eens, echter door het opleggen van een galakostuum, zul je veel mensen buiten houden. Veel (zeg zo'n 50%?) mensen hebben geen galakostuum en zijn niet bereid om voor zo'n avond iets te huren.

Zeker met zoiets als een jaarfeest, waar je toch AL je leden bij wilt hebben volgens mij, kun je dus volgens mij best af met 'netjes gekleed'. Want ik zal niet komen op dat jaarfeest, ondanks dat me dat de ideale tijd&plek lijkt om kennis te maken met mensen, zoals je al zegt, iedereen is gelijk. Maar door die kledingseis zullen veel mensen niet komen... Zonde toch?

Ach, NPC, voor iedereen is er wel een club toch?

15 jul 2004 19:43
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
paSCal schreef:
echter door het opleggen van een galakostuum, zul je veel mensen buiten houden. Veel (zeg zo'n 50%?) mensen hebben geen galakostuum en zijn niet bereid om voor zo'n avond iets te huren.

Zeker met zoiets als een jaarfeest, waar je toch AL je leden bij wilt hebben volgens mij, kun je dus volgens mij best af met 'netjes gekleed'. Want ik zal niet komen op dat jaarfeest, ondanks dat me dat de ideale tijd&plek lijkt om kennis te maken met mensen, zoals je al zegt, iedereen is gelijk. Maar door die kledingseis zullen veel mensen niet komen... Zonde toch?

Ik denk dat je het nou juist op dat punt helemaal mis hebt, tis hoedanook een traditie verhaal, de leden die er komen (en dat zijn er behoorlijk veel) hebben het enorm naar hun zin, en dat is altijd het streven van de NPC dat op een evenement de aanwezige het naar hun zin hebben.

Zelf ben ik pas 1 x op een gala geweest, en heb daar speciaal (jaja) een galakostuum voor aangeschaft, was wel een vermogen kwijt (98 euro bij de V&D), tja en ik weet dat de vrouwen het altijd wel leuk vinden om is te gaan winkelen voor een galapakkie.

Was op het gala zeer gezellig, en hebben aan een tafel gezeten met mensen van div. pluimage, was een heerlijk diner, wij hadden wel een overnachting mee geboekt (Hotel Lapersveld, Hilversum).
Is ook altijd een gebeuren waar de slalomkampioen zijn prijs krijgt.

Voor diegene die zich aan een dergelijk evenement storen, zijn er voldoende evenementen waar je in je spijkerbroek terecht kan, eigenlijk alle andere evenementen.

16 jul 2004 8:20
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Eens met John, galapak één keer per jaar maakt het juist wel bijzonder en stijlvol. Zolang je er geen principiele bezwaren tegen hebt :? kan je bij de C&A echt voor weinig een smokinkje scoren.
Bij mij is zo'n beetje elk huwelijksfeest waar ik heen ga/moet in smoking en vanuit studentenverleden redelijk vaak rok/smoking/jacquet gedragen en ik denk dat het meer tussen de oren zit dan in het pakkie. Als je over het idee heen stapt dat het elitair of onnodig is, zul je zien dat het speciale de overhand krijgt.

En Jeroen, ik moet echt de eerste persoon nog ontmoeten die er in een strakke smoking slechter uitziet dan in zijn dagelijkse kloffie... :wink:

Afbeelding

Voorstel: de BBQ van Dirkie in smoking? (geintje...)

16 jul 2004 8:34
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
Voorstel: de BBQ van Dirkie in smoking?

Afbeelding

Camping-smoking :?:

Laatst bijgewerkt door Olaf op 16 jul 2004 19:17, in totaal 1 keer bewerkt.

16 jul 2004 12:15
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
horn schreef:
En Jeroen, ik moet echt de eerste persoon nog ontmoeten die er in een strakke smoking slechter uitziet dan in zijn dagelijkse kloffie... :wink:

Eh... bij deze dan, aangenaam kennis te maken :D

gr.

Jeroen

16 jul 2004 12:41
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
:lol: :lol: :lol: :lol:

16 jul 2004 18:07
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 168 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7