|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
GerbenJ
Porschûh
|
Voor de goede orde, ik laat me niet verleiden voor wedstrijdsprintjes bij stoplichten, het laat me koud wie er naast me staat. Ik heb het over snel optrekken bij een stoplicht, gewoon voor de lol, niet om te racen met die persoon naast me. Als die sneller kan, leuk voor hem, maar daar heb ik niets mee te maken.
Op de snelweg hetzelfde verhaal, Golf GTI-rijders oid die willen laten zien dat hun auto ook snel is, wel "Gaat uw gang." denk ik altijd, ik rij hard als ik daar zin in heb, niet persé als iemand wil wedijveren.
|
11 aug 2006 11:25 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Heerlijk he, met 118km/uur een vrachtwagenreeks voorbij rijden, terwijl er zo eentje op je bumper zit
|
11 aug 2006 12:09 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
wat ze dan balen he?
|
11 aug 2006 12:18 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
118km/u = mooie snelheid, bijna de limiet in de tweede versnelling
Ik hou er verder niet van om opgeduwd te worden, dus dat soort figuren laat ik altijd maar snel passeren, wel zo veilig.
|
11 aug 2006 12:31 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Daar staan (met recht ) sinds een paar maanden zeer strenge straffen op in Duitsland (net als op rechts inhalen) . Het zou tijd worden , en zo te zien aan het huidige rijgedrag zijn die straffen echt niet mals. De enigste die nog opdringen zijn van die gele nummerplaten (die dan naderhand in eigen land niet sneller dan 115 willen op het linker rijvak)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
11 aug 2006 13:56 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Wasn't me! (blue plates! )
Ben altijd een groot voorstander van het rijgedrag van onze oosterburen geweest, maar moet zeggen dat het terugrijden vanuit Muenchen gisteren (via Stuttgart-Koblenz) een zware bevalling was. Veel baustelles, indien eindelijk vrij baan bijna constant tempolimiet, tussen 0600 en 20.00 ivm zogenaamd geluisoverlast of op de matrixborden (100 of 120). Dan uiteraard het NL vakantieverkeer met caravan en vouwwagen en de rest dat daar dan weer omheen moet met 100 a 120 km/h. Het weggedrag van de Duitse Rentners in hun oude Mercedessen is vaak ook niet je van het, die gaan echt niet aan de kant, blijven met 130 immer links. Dan was er inderdaad nog een heel vervelende NL-er met een oude Mercedes E. Die reed me constant bijna op mijn bumper als er verkeer voor me zat. Op het moment dat het dan vrij baan was en ik gas gaf (met het oude elfje) was meneer nergens meer te bekennen, totdat het na een paar km weer aansluiten was en zat meneer weer op mijn bumper. Wat bezielt zulke mensen?
No joke, maar gemiddeld per uur rijdt je tegenwoordig harder in Denemarken of in Zweden!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
11 aug 2006 14:07 |
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|
|
|