Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 15:32

Antwoord op onderwerp  [ 164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Een droom van een geluid... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Nog zo lang :(

10 aug 2006 11:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Retep968 schreef:
Als het zo moet haal ik voor de 20e mijn gehele uitlaat eraf.

Bluf :!: :cheesy:

10 aug 2006 11:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Beter laat dan nooit :!: Mooie aanwinst, van harte ER, en erg leuke filmpjes.

Luister ter vergelijking ook nog even naar mijn Dansk´s, natuurlijk de exportversie.

http://www.jpgroup.dk/images/feed/sound ... ressed.pdf

10 aug 2006 20:31
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Teun schreef:
Luister ter vergelijking ook nog even naar mijn Dansk´s, natuurlijk de exportversie.

:roll: :?:
Ben niet erg onder de indruk. Zal eens een opname van mijn originele potten maken - een potje er van maken a.h.w. :P :? - om te vergelijken :lol:

10 aug 2006 21:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Teun schreef:

Ben niet erg onder de indruk. Zal eens een opname van mijn originele potten maken - een potje er van maken a.h.w. :P :? - om te vergelijken :lol:

De 20e wordt het nog echt gezellig. Er zijn als ik het goed tel nu al 6 contestors wie er het mooiste of indrukwekkendste geluid gaat produceren.
Als al die mannen met de Harleys daar maar niet humeurig van worden. Zij zullen al dat geluid vast wel willen overstemmen...

10 aug 2006 21:42
Profiel
Westervoort
Bericht 
Marcos schreef:
De 20e wordt het nog echt gezellig. Er zijn als ik het goed tel nu al 6 contestors wie er het mooiste of indrukwekkendste geluid gaat produceren.

Kijk er aub niet zó tegenaan... 8) ...dat zal echt iedereen worst wezen, en was ook totaal niet de insteek van Erwin en mij waarom wij dat filmpje maakten.
De ene klinkt mooier laag, een ander weer iets mooier hoog, nóg een ander klinkt mss mooier tijdens een drive-by...soit.

Competitie is héél ver te zoeken hoor...vind het zelf bv hartstikke mooi, dat Erwin nu zo'n prachtgeluid in zijn auto heeft.

Het leuke van zó'n grote groep auto's is zeker het onderlinge onderscheid...anders hadden we toch niets om over te l*llen? :wink:

10 aug 2006 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Carrera 2 Cabrio
Bericht 
Jurgen schreef:
[Kijk er aub niet zó tegenaan... 8)

Nee joh, ik vind het prachtig. En nog leuker om het volgende week allemaal in 't eggie te horen.

10 aug 2006 21:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Teun schreef:

Je moet dan ook de exportversie beluisteren, dat is de middelste knop aan de rechterkant. Hij start automatisch op de bovenste en dat is inderdaad niks. Luister maar!

10 aug 2006 23:01
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Niets kan de 20ste tegen het geluid van mijn diesel op :twisted: :clown:

Laatste update 22/10/2013

11 aug 2006 14:56
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Mag ik ook meedoen met mijn Bursch? Ben erg tevreden over de het geluid, diepe brom en lekker " reutelen" :lol:

11 aug 2006 15:00
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ha Jeroen,

Weer heelhuids terug? Porsche ook ongedeerd en niet verkleurd? :lol:

11 aug 2006 15:05
Profiel
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Ha die JeGROEN,

Die van jou klinkt inderdaad zeker niet slecht. Maar zo krijg ik bij het horen van mijn motortje ook nog steeds een 'instant permagrin' en daar gaat het toch om, nietwaar?

11 aug 2006 15:06
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
iemand hier een 2.7 met gemodificeerde uitlaat? die klinken prachtig naar het schijnt...

11 aug 2006 15:34
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Yep, weer terug! Alles goed gegaan, hoewel in Livorno de autotrein afrijden kielekiele was ivm een nogal steile helling, maar ging goed, zal snel fotos plaatsen, maar mijn camera is gesneuveld na een golf zout water over de boot in Capri... :?

Ben wel langs Porsche Centre in Perugia gegaan, want het rechter raampje wilde ineens niet meer open en da;s toch wel lekker bij bijna 40 graden en geen airco... :wink: Keurig geholpen door een italiaan die jarenlang bij Porsche centre in London had gewerkt, mocht meteen langskomen! :thumleft:

Nagenoeg geen schade, alleen een putje, wel tot op de grondlak, in het achterscherm, waarschijnlijk van een eik.l zijn achterportier die naast me heeft gestaan bij het parkeren. :cry:

Maar ja, dat krijg je een keer als je er mee op vakantie gaat. Vorige keer sneuvelde de achterreflector. Wel onwijs veel lol gehad in o.a. Umbria en de Amalfitaanse kust, lekker brullen over de kustwegen langs de rotsen! Veel positieve reacties van de Italianen, man, vrouw, kind, maakt niet uit. Weer een positieve ervaring en mooie vakantie gehad.

11 aug 2006 15:40
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Teun schreef:
Je moet dan ook de exportversie beluisteren, dat is de middelste knop aan de rechterkant.

Dat klinkt ook erg lekker Teun! Wat mij betreft in dezelfde categorie te plaatsen. :thumright:

11 aug 2006 15:41
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
patrick911 schreef:
Ha die JeGROEN,

Die van jou klinkt inderdaad zeker niet slecht. Maar zo krijg ik bij het horen van mijn motortje ook nog steeds een 'instant permagrin' en daar gaat het toch om, nietwaar?

EENS! 8) :lol:

11 aug 2006 15:49
Profiel
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht 
Heren,

vraagje....wie van de 964 forummers heeft de combi: K&N vervangingsfilter + cuprohr + "lege" kat + standaard einddemper?

Zo ja, ook aanwezig de 20e in Breda tijdens de jubi rit 3?

mvgr.

Roi

11 aug 2006 19:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik hoop maar dat er geen paarden op hol slaan met zoveel geweld :evil: :wink:

11 aug 2006 20:18
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ik hou me geheel afzijdig. Wil niks te maken hebben met die herrie :lol:

11 aug 2006 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Bericht 
Marcos schreef:
Als al die mannen met de Harleys daar maar niet humeurig van worden. Zij zullen al dat geluid vast wel willen overstemmen...

Ik doe mee! :twisted: .... uiteraard niet om de competitie, maar puur om de harleys te plagen.

Retep968 schreef:
Als het zo moet haal ik voor de 20e mijn gehele uitlaat eraf.

Dat is bij mij zo goed als het geval.....

11 aug 2006 21:24
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik ben nog een leuk filmpje tegen gekomen van een Fabspeed uitlaat voor de 997S

Dat klinkt super lekker

Naar mijn mening zijn ze wel een beetje te vlot voor een "cold start" :?

Laatste update 22/10/2013

11 aug 2006 23:01
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
horn schreef:
Michael heeft geen uitlaat onder zijn 930 hoor. Dat is een stukje regenpijp om overtollig vocht af te voeren... :roll: :lol:

De enige Porsche die ik op de weg heb meegemaakt waarbij oordopjes geen overbodige luxe zijn...

Michael, waar zit dat filmpje ook weer van die US turbo die net zo'n pijpie heeft als jij en zijn nummerbord opfikt/laat smelten... :twisted:

Heren,

Lees dit draadje nu pas, ben door een technische storing helaas 8 dagen niet meer online kunnen gaan, en geloof me, dat doet pijn!! Harald, kan helaas het filmpje niet meer vinden, maar die pijp begint bij de mijne ook al z'n sporen achter te laten, de lak laat los net boven de uitlaat, natuurlijk door de enorme hitte. En Pascal, de 20ste graag een apart plekje voor de "brullers" . Misschien een wedstrijdje organiseren wie de meeste DB's produceerd :wink: :D ?

O ja Erwin, schitterende uitlaat :thumleft: , mis alleen een paar fluitende en blazende turbo's.

mhaschreurs.hyves.nl

12 aug 2006 2:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Marcos schreef:
Teun schreef:

De mijne lust harley's rauw............ :wink: . Die mannen gaan huilend naar huis :wink: .

mhaschreurs.hyves.nl

12 aug 2006 2:10
Profiel Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
michael schreef:
En Pascal, de 20ste graag een apart plekje voor de "brullers" . Misschien een wedstrijdje organiseren wie de meeste DB's produceerd :wink: :D ?

Wanneer het om geweld (lees: DB's) te doen is Michael, versla jij waarschijnlijk het hele zooitje. Maar dat geweld heeft ook zo zijn gevolgen, zoals je inmiddels hebt ondervonden.

Het gaat er meer om welke sound je het lekkerst vindt klinken, zowel binnenin de auto, als buiten de auto. Blijft dus een kwestie van smaak, wat je niet kunt en wilt vangen in een 'wedstrijd', en waarover een ieder mag denken wat hij/zij wil.

michael schreef:
O ja Erwin, schitterende uitlaat :thumleft: , mis alleen een paar fluitende en blazende turbo's.

Die turbo's doen nog altijd onverminderd hun werk (lijkt zelfs beter...), wat je in de auto nog altijd heel goed hoort omdat de uitlaat binnenboord nauwelijks luider is dan origineel. Vandaar een ideaal geluid naar mijn idee.

12 aug 2006 8:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
911-lover schreef:
Ik ben nog een leuk filmpje tegen gekomen van een Fabspeed uitlaat voor de 997S

Dat klinkt super lekker

Naar mijn mening zijn ze wel een beetje te vlot voor een "cold start" :?

Wawww, die klinkt prachtig :shock:

voor de 20ste: is iedereen jurylid? Kunnen we lekker stemmen :mrgreen:

12 aug 2006 9:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 164 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende