Auteur |
Bericht |
AvH
|
Een toekomstige heropstapper
Goedendag,
Na een Posrche 944 hebben gereden en daarna een 911 SC 3.2 ben ik overgegaan op Saab Cabriolet (naar alle tevredenheid)
Nu ben ik rustig aan het orienteren op de toekomstige aanschaf van een 964.
Ben er alleen nog niet uit of dat ook een cabriolet moet worden.
Uiteraard moet eerst de Saab het veld ruimen plus de motor VTR SP1
anders krijg ik het er niet door binnenshuis
Wellicht tot later
Groet
AvH
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
|
15 aug 2006 15:27 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Welkom hier. Best geinig zo'n 964! Succes met de zoektocht, denk dat je hier heel wat wijsheid zult opdoen.
|
15 aug 2006 15:35 |
|
|
AvH
|
THX
Denk het volg het hier al een poosje komen leuke ''weetjes'' in voor
Hoe lang ben jij reeds in het bezit van je 964
en waar ben jij tegenaan gelopen nadat je 'm gekocht heb ?
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
|
15 aug 2006 15:40 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Welkom hier. Je bent al een cabrio gewend, dus daar hoef ik je niets over te vertellen. Wat betreft een 964 zijn er hier "deskundigen" genoeg hoor.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
15 aug 2006 15:53 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Een toekomstige heropstapper
Mijn mening.
Klikkerdeklik op de oranje letters.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
15 aug 2006 15:58 |
|
|
AvH
|
Re: Een toekomstige heropstapper
Leuk, een Ex Saab rijder
leuke uiteenzetting m.b.t. cabrio
Ik denk ook als je ooit genoten hebt van een cabrio
dat je het open rijden gaat missen bij een coupe
en dan latér:"had ik maar"
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
|
15 aug 2006 16:15 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Heb 'm nu een jaar, daarvóór ook ruim een jaar een andere 964 (C2) gehad. Tegenaan gelopen: Tja, onderhoud kan best prijzig zijn, afschrijving/belasting/verzekering valt wel mee vind ik. Verder ben ik bang dat het virus niet meer te genezen is!
|
15 aug 2006 16:35 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ook van harte welkom hier en neem je tijd voor je zoektocht
Ik heb ook een Saab Turbo gehad (dichte versie) en raar maar waar , dat was de enigste wagen waar ik hoofdpijn in kreeg als ik er meer dan 100km mee moest rijden. Al was het een fijne wagen , ik heb hem om die reden na iets meer dan een half jaar verkocht.
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
15 aug 2006 19:43 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
welkom inderdaad
en leuk dat we je als her intreder mogen begroeten
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
15 aug 2006 20:18 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Welkom. Heb je al een keer in een 964 gereden?. Als je twijfelt zou ik beide eens proberen.
Ik heb eerder wel eens in een cabrio gereden, maar om persoonlijke redenen (minder windgeruis, etc) toch voor een coupe gekozen, vind de lijn van een coupe ook mooier (= persoonlijk) . O ja ik verbrand binnen een minuut in de zon
Heb er nog geen seconde spijt van gehad. (bij warm weer beide ramen en dakraam open en als het te gortig wordt de airco)
De speciale lijn, kracht van de motor, de geur als je weer instapt en het super geluid waren voor mij de redenen dat ik voor een 964 koos.
Tja en een 964 behoeft gewoon jaarlijks het benodigde onderhoud. Doe je dit trouw en bij een "specialist", dan hoef je je volgens mij niet zoveel zorgen te maken omtrent betrouwbaarheid en waardevastheid
|
15 aug 2006 22:41 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Re: Een toekomstige heropstapper
Die Saab kan ik mij bij aansluiten. Maar die rode SP1 wegdoen ... Ga je nog spijt van krijgen. Kan je die niet beter ergens verstoppen voor je eega
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
16 aug 2006 7:25 |
|
|
AvH
|
Het komt dichterbij
Heren,
De Saab is ondertussen verkocht
Nu nog een leifhebber voor de Honda VTR SP1
Vrouwtje ziet de lol er nu ook van in ,als het maar weer een cabriolet wordt
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
|
24 sep 2006 16:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Het komt dichterbij
Specs
|
24 sep 2006 17:14 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Re: Het komt dichterbij
voor meer info over de SP1, vraag het aan The Prodigy's Firestarter
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
24 sep 2006 17:24 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Welkom dan maar en natuurlijk heel veel plezier met de zoektocht. Vaak is de voorpret zeker zo leuk als het hebben van.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 sep 2006 19:31 |
|
|
AvH
|
Re: Het komt dichterbij
Omdat ik met motorrijden stop!
Aangeboden mijn Honda VTR-SP1 compleet met Helm/Handschoenen/leder Aikito PAk(Zwart)
Nu met vol vat Shell Advance Utra 4 10W40 100% Motorolie (20L)
Aankoopbon aanwezig
Ik heb de motor in 2004 bij Motorpoort den Haag aangekocht
MEER FOTO'S Op: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/138261/1
plus volle tank benzine !!!
Kleur motor: Rood
Km Stand 33000
Bwj:2000
Voorzien van Lazer uitlaatdempers(echt geluid)
Bubble ruitje(werkt goed)
En voor aanvang van het Seizoen olie plus filter vervangen
maand geleden hagelnieuwe Conti's gemonteerd(sport contact)(stuurt Perfect)
Richtprijs compleet €.7250
Foto's eventueel via mail
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
|
25 sep 2006 10:20 |
|
|