Auteur |
Bericht |
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
EriC4C was me net voor
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
15 aug 2006 20:19 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Thanks guys!
Avator aangepast!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
15 aug 2006 20:29 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
15 aug 2006 20:46 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
boven aan het douchen!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
15 aug 2006 20:55 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Helaas.... Te drukke agenda
Ik was al blij vorige week een dagje weg te kunnen naar de Nürburgring met Waalgarage/Manthey Motors.
Wat was dat SUPER! Met een vriend meegereden in de 993 TT, maar we werden weggeblazen door GT3 en GT3 RS...
En Cayman S deed het ook helemaal niet verkeerd!
Gelukkig waren er geen motorfiets idioten en dergelijke want het circuit was afgehuurd. Super organisatie.
Pas te laat kwam ik erachter dat er de volgende dag ook nog een Historische Race op de Nordschleife was.
Wel even de pits bekeken en daar stond echt veel bijzonders. 904... 914-6 GT... BMW M1...
Nou ja, Meet en Greet dan maar een andere keer ergens in de buurt van het Stichtse? Kan ik Kermit ook eens zien.
Veel plezier zondag iedereen!
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
Laatst bijgewerkt door Anton op 15 aug 2006 21:00, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 aug 2006 20:58 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ben zo even weg denk ik!
| | | | Citaat: Confronterend, maar wel
Enne, mijn voorkeuren voor wassen,
1. Lease diesel door de wasstraat (vele zwarte gehad, die na drie jaar allemaal een heel apart " brush-stroke" effect in de lengte richting hadden , , nu een zilvere, zie je veel minder op. ) auto wordt vaak inderdaad bedroevend slecht schoon, velgen, achterkant (station) insecten. Weet dat er veel verschil is, in Enschede, waar ik heb gewoond, zat een goede, Bas autowas, maar hier in Gorinchem voor zover ik weet alleen de bekende straatjes bij de pomp.
2. Mijn elfje lekker zelf met de hand, bij een vriend met een autobedrijf en zo'n hoge drukspuit (wel altijd schoon water direkt van de tap!). Leuke rustgevende bezigheid.
3. Vriendin onder de douche zelf met de hand!
| | | | |
The size of their toys!
|
15 aug 2006 20:59 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
| | | | Anton schreef: Helaas.... Te drukke agenda Ik was al blij vorige week een dagje weg te kunnen naar de Nürburgring met Waalgarage/Manthey Motors. Wat was dat SUPER! Met een vriend meegereden in de 993 TT, maar we werden weggeblazen door GT3 en GT3 RS... En Cayman S deed het ook helemaal niet verkeerd! Gelukkig waren er geen motorfiets idioten en dergelijke want het circuit was afgehuurd. Super organisatie. Pas te laat kwam ik erachter dat er de volgende dag ook nog een Historische Race op de Nordschleife was. Wel even de pits bekeken en daar stond echt veel bijzonders. 904... 914-6 GT... BMW M1... Nou ja, Meet en Greet dan maar een andere keer ergens in de buurt van het Stichtse? Kan ik Kermit ook eens zien. Veel plezier zondag iedereen! | | | | |
Yep... wij reden langs de Ring op donderdag, wilde daar overnachten en anar de classics gaan kijken, maar wat een hondeweer! Toen naar huis gereden.
Keertje meet&greet in Utrecht e.o. is geen probleem, is maar een kwartiertje!
The size of their toys!
|
15 aug 2006 21:01 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Wijs hok !!
Schitterend hok !!
Die kleur staat hem SUPER !!
Hoop hem eens te mogen aanschouwen.
S.
|
15 aug 2006 21:06 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Thanks!
Zondag?
The size of their toys!
|
15 aug 2006 21:16 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Jeroen,
Helaas, of ik moet ervoor zorgen dat de afspraak die we hebben staan geannuleerd word.
Vind je me er ook al niet ziek uit zien en dan bedoel ik niet ziekelijk ;-)
Ik heb vanavond trouwens een aantal Porsche's opgehaald in de kleur groen !!
Helaas 1:43
http://www.gummen.org/tmp/Autobarn/RUFCTR005.jpg
Ik weet niet of de link hier werkt maar het betreft dus dit autootje.
S.
|
15 aug 2006 21:24 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Prachtige auto JeGROEN!
Welkom terug!
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
15 aug 2006 21:28 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Mooi!
Heb je er 100 opgehaald?
Minichamps?
eentje over? ik hou me aanbevolen!
Enne... die afspraak, gewoon afbellen/verzetten!
The size of their toys!
|
15 aug 2006 21:31 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
JeGroen,
Ik heb er een aantal opgehaald, eigenlijk allemaal al bestemd :-(
Wel kan ik er nog een aantal krijgen, prijs 36€ per stuk.
Het betreft een Spark-model in een gelimiteerde oplage van 100 stuks.
Speciaal gemaakt voor die malloten van www.gummen.org
Mooi dingetje, laat het maar weten ik regel het zo voor je !!
S.
|
15 aug 2006 21:36 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Jammer van die verkeerde spoiler en bumpers,anders had ik wel intresse
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
15 aug 2006 22:32 |
|
|
Blijco
997 Carrera S 3.8Ede
|
Andre,
Is te snappen, het blijft wel een gelimiteerde oplage van 100st.
Geen verkooppraat want ik verdien er geen stuiver aan, maar als ik een groene Porsche zou hebben dan wilde ik er 1tje hebben.
S.
|
15 aug 2006 22:39 |
|
|
horn
PF #57
|
ik, als ik een mintgroene RUF Ctr zou hebben, ook.
Jammer van dat handgeschreven 001 nummertje... Wel een gave bak om in 1:1 te hebben...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 aug 2006 23:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
BIJNA helemaal vergeten ......
Groeten uit Gmund!
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 aug 2006 19:38 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Schitterende foto's Jeroen!!! bij het naar beneden rijden van die trein zou ik ook effe stressen
...is blijkbaar toch goed gegaan, niet
tot zondag alvast
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
16 aug 2006 20:45 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Zeer mooie foto Eric!
Stoere kleur!
Wat is dat eigenlijk voor een ding? Zeeeer brede heupen, ducktale, RUF spiegels (?) Carrera stickers, pre-74 model, Ich bin ueberfragt! Hobby auto?
Jammer van die nummerplaat voor de oliekoeler!
Mich, alles inderdaad goed gegaan, maar dan ook maar net bij het afrijden van de trein. Tot zondag!
The size of their toys!
|
16 aug 2006 23:06 |
|
|