Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 5:53

Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auto keuze: non-porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Vriend van me heeft een 146 met 2,5 ton op de klok op gas. No problemo, loopt nog als een naaimachientje. Volgens mij was er minder mis met de motortechniek (mooie V-zessen), meer met de prijs voor die techniek en het gebrek aan geld voor ontwikkeling.

15 aug 2006 23:32
Profiel
vianen
Bericht 
Wat een keuze's zeg,

C4, m'n broer heeft zo'n frans ding, constant ellende, met electronica, motor, stoelen die los zitten............

Alfa, nog zo'n broertje, continu storing melding in het electronische gebeuren, alles rammelt aan en in die bak,

Audi, veeeeeeeeeeeeeeeel te veel geld voor zo'n auto, volgens mij moet je zelfs het contact sleuteltje er nog bij kopen, laat staan de uitvoering voor wat betreft radio en speakers, nee daar heb ik echt mijn buik van vol,

en dan nog die passat......................................zucht, dat je daar uberhaupt over na wilt denken zeg??..............hoe oud ben je ?? 75?

Nee, ik hou het toch maar bij m'n GTSkommaarkommaarkommaar
dat stomme ding doet het altijd, gaat nooit kapot en loopt bloedje hard en er rammelt niks, er gaat niks kapot , gebruikt geen olie, is bij normale snelheden echt zuinig, en ziet er gewoon goed uit!!!!!!

En ja, het is maar net wat je wilt, een duur merk, of een goeie en betrouwbare uitstraling met een pisbakkenmerk :lol: :lol: :lol: :wink:

Zie maar, en denk eraan, dit is mijn erge persoonlijke mening :!: :!: :!: :twisted:

15 aug 2006 23:40
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
bert964c4 schreef:

En ja, het is maar net wat je wilt, een duur merk, of een goeie en betrouwbare uitstraling met een pisbakkenmerk :lol: :lol: :lol: :wink:

Eh....tja.... :twisted:

Zie maar, en denk eraan, dit is mijn erge persoonlijke mening :!: :!: :!: :twisted:

Het is inderdaad erg ja... :twisted: :wink:

16 aug 2006 0:06
Profiel
vianen
Bericht 
Ja, erg he die andere pisbakken :evil: :evil: , ik wil gewoon een goeie auto voor mijn geld, uitstraling zegt me echt geen ene reet, kwaliteit echter wel, daarom heb ik er ook nog een porsche 964 bij :!: :evil: :twisted: :wink:

16 aug 2006 0:10
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
bert964c4 schreef:
Audi, veeeeeeeeeeeeeeeel te veel geld voor zo'n auto, volgens mij moet je zelfs het contact sleuteltje er nog bij kopen, laat staan de uitvoering voor wat betreft radio en speakers, nee daar heb ik echt mijn buik van vol,

Valt wel mee als je een leuk pakketje besteld (pro-line of pro line business bijvoorbeeld) Als je nu een A4 koopt krijg je in de pro-line zelfs groot beeld DVD navi (+ dikke stereo) knoppen op het stuur, PDC, metallic lak etc voor heel weinig, geloof iets van € 1500,- , leder kost ook iets van € 1000,- dan hoor je mij niet meer.

16 aug 2006 0:42
Profiel
vianen
Bericht 
Ja, das leuk allemaal, maar bij mijn GTS hoefde ik er niets extra's voor te betalen, dus laat maar, dan maar geen audi of zo'n merk waar ik alles "goedkoop"bij kan kopen, sorry, het was allemaal standaard in mijn goedkopen en zonder uitstralings opeltje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ass: :wink:

16 aug 2006 0:50
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
bert964c4 schreef:
Nee, ik hou het toch maar bij m'n GTS

Die stond dus niet in de lijst... (en opel heeft een net zo bedenkelijke reputatie als het gaat om betrouwbaarheid als Citroën, maar dat terzijde)

Ik begrijp werkelijk niet waarom het voor velen zo lastig is om multiple gok vragen te beantwoorden. Ik vond het vroeger wel handig: altijd kans, zelfs al wist je het niet. Maar hier vullen bepaalde mensen niet a,b,c of d in, maar x, y of z... vreemd. :lol:

16 aug 2006 9:10
Profiel
996 3.6 - 2002
Gent - België
Bericht 
Devils son schreef:
bert964c4 schreef:
Nee, ik hou het toch maar bij m'n GTS

Die stond dus niet in de lijst... (en opel heeft een net zo bedenkelijke reputatie als het gaat om betrouwbaarheid als Citroën, maar dat terzijde)

Ik begrijp werkelijk niet waarom het voor velen zo lastig is om multiple gok vragen te beantwoorden. Ik vond het vroeger wel handig: altijd kans, zelfs al wist je het niet. Maar hier vullen bepaalde mensen niet a,b,c of d in, maar x, y of z... vreemd. :lol:

Hier mag je iets anders invullen zonder dat je punten verliest :D . Bovendien mag goede raad toch altijd gegeven worden ?

Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt :
http://www.RUFIE.be

16 aug 2006 9:13
Profiel WWW Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
Laat ik me er eens in melden... Het is een beetje een rare sprong van een een wagen uit de "gebruikte pool" (lees: relatief goedkoop een iets duurdere wagen leasen!) van wagens in de kleine middenklasse naar wagens in de hoge middenklasse...

Iemand die vraagt of ie een "gebruikte" C4/A3/Passat/Roadster moet gaan rijden krijgt het advies om een Alfa 159 te gaan rijden. Dat is toch geen vergelijking? In dit rijtje ligt het een beetje aan de uitvoering van de A3, maar waarschijnlijk zou ik toch voor de Passat gaan. MAAR, dan moet ik even kanttekenen, dat ik zo'n 65.000km/jaar rijdt, en dus een wat grotere auto prettig zou vinden. Mocht dat niet zo zijn, dan zou ik opteren voor de C4 en/of A3, afhankelijk van de uitvoering (lees: als de A3 kaal is, dan zeker de C4!)

Ter indicatie wat leaseprijzen, voor het geval mensen het nog niet doorhebben (basis van 35.000/4 jaar):
C4 VTS - 650 Euro/maand
Audi A3 1.6 - 641 Euro/maand (Proline Business)
Alfa 159 1.8 - 693 (1.8 Progression)
Audi A4 Avant 1.6 - 757 (1.6 Proline Business)

16 aug 2006 9:44
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
had niet gelezen dat het bestaande auto's uit de pool betrof. begrijp nu het grillige zoekbeeld ook ineens :lol:

ik zou denk ik de passat nemen.

16 aug 2006 10:01
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
rufie schreef:
Bovendien mag goede raad toch altijd gegeven worden ?

Natuurlijk, maar ik denk dat het zojuist aardig is beantwoord: vanuit de pool kon TS "bang for the buck" krijgen. Zonder pool is het alternatief misschien gewoon een 206, Polo, enz. (?)

16 aug 2006 10:28
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Bericht 
Precies, alternatief is idd Polo of Peug. 207 o.i.d.

iig. Thanks everybody voor de wijze woorden. Ik had meer support voor de Roadster Brabus verwacht (maar goed we hebben een P voor een krappe zit en een berg lawaai, toch? :lol: )

Zit te neigen naar de C4, ziet er strak uit met 17" en donkerblauwe kleur. En heeft bovendien aardig wat pit. In m'n studententijd had ik een CX, machtige wagen - niks mis met een fransoos dus...

16 aug 2006 14:06
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
C4 lijkt me een verstandige keuze. Ik heb jaren Xantia gereden en was daar zeer tevreden over. Van drempels had je nooit last. :wink:
Als de C4 qua comfort vergelijkbaar is (waarschijnlijk beter) dan "zit" dat vast goed.

16 aug 2006 17:12
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
944
IJsselstein
Bericht 
EriC4C schreef:
Dan zal jij er alleen maar in meerijden :idea: :arrow: waar bemoei je je mee :?: :twisted:
Nou Lein, meldt je als hoofdrolspeelster en vertel eens hoe jij er over denkt. :wink: :lol:

Nou ik heb gekozen voor de leon, iets sportiever.
Maar Denis mag nog niet eens meerijden, aangezien we al twee auto's prive hebben gaan we niet met de leasebak prive rijden.

16 aug 2006 19:01
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Kijk, geen gemauk maar daadkracht. :lol:

..... maar ehhh ..... hij mag toch zeker wel eens een stukje met je meerijden onderweg van/naar jouw werk was wat ik bedoelde. :wink:

16 aug 2006 19:28
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
Aangezien je een practische comfortabele reiswagen zoekt:

Doe es gek en laat al die ideeën varen en koop:

Afbeelding

16 aug 2006 20:33
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
C4 8)

17 aug 2006 0:13
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Lein schreef:
Nou ik heb gekozen voor de leon, iets sportiever.

Goeie keuze Lein ;)

Afbeelding

17 aug 2006 8:38
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2