Auteur |
Bericht |
924
Omgeving Leuven
|
Babs, morgen heb je een foto van het tapijt
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
07 aug 2006 19:06 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
En het stuur zit rechts
_________________________________________ NPC 0577
|
07 aug 2006 21:07 |
|
|
horn
PF #57
|
sorry, engels toetsenbord...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 aug 2006 21:09 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
We gisteravond een leuke combinatie in de straat waar mijn vriend woont.
Foto's staan in het album
_________________________________________ DENK HELDER
|
17 aug 2006 11:48 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Wie was er op bezoek Barbara? (een forummer?)
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
17 aug 2006 12:45 |
|
|
FROST
|
Nee, dat is de wagen van een jongeman ( geen idee hoe ie heet ) die pas een 964 Carrera 2 heeft gekocht. Hij had em er gisteren voor de grap naast gezet en dat leverde nogal wat bewondering op in Donald z'n straat. Kwamen best wat mensen kijken Dus dacht ik neem gelijk wat kiekjes!
Later die avond kwam die eigenaar van de 964 met zijn vriendin voorbij lopen. Mijn vriend en ik stonden in de buurt. Hij keek vluchtig naar mijn 924 en ik zei, " Ze staan wel mooi zo hé naast elkaar? "
Hij schrok er een beetje van en antwoordde, " Ja! Inderdaad, had die van mij er lekker naast gezet. Is die 924 van je vriend? "
" Nee die is van mij! " gebaarde ik en hij keek me best verbaast aan. Dat had hij denk ik niet verwacht.
" Oh..." was het. Toen vluchtte hij er met zijn vriendin vandoor zonder verder nog iets te zeggen!
|
17 aug 2006 13:20 |
|
|
horn
PF #57
|
zag ergens anders een post van een man die op bezoek was in Den Helder om zijn nieuwe 964 te laten zien. Hij werd gestalkt door een blonde vrouw met een 924...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 aug 2006 13:34 |
|
|
CJ
ex-964 C2
997 C4S
MacanHellevoetsluis
|
Nou die 'jongeman' schrok daar opzich niet zo heel erg van hoor.
Die ging enkel uit eten, met zijn vriendin.
En inderdaad ik dacht dat ie van je vriend was, nadat ik je weleens zoiets had horen zeggen. Verbaast was ik niet, aangezien jij duidelijk de Porsche-liefhebber was.
Maargoed, grappig dat ik er zo achterkom. Heel veel plezier gewenst!!
CJ (weet je ook meteen hoe ik heet)
|
17 aug 2006 16:55 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Heb niet alles meer gevolgd, maar moest jij nou deze week afrijden, Frost?
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
17 aug 2006 17:45 |
|
|
FROST
|
CJ!!! Oops, hoe lang ben jij al hier op het forum aanwezig?????? neem me niet kwalijk als ik vorig geschreven tekst een beetje wierd bracht, maar mijn vriend vond dat je een beetje " hoogneus arrogant " overkwam omdat jij natuurlijk een 911 hebt en wij alleen maar een 924! Dan komt het vaak over dat er een zekere minachting de kop opsteekt..
Maar leuk je ook hier weer tegen te komen haha! Je hebt vast de foto's wel gezien die ik gisteren genomen had. Ze hadden veel bekijks. Voordat jullie kwamen stonden er een paar mensen uit de Emmastraat zelf omheen en waren zich aan het afvragen of die 924 OOK wel een Porsche was. Eén van hen zei toen droog: Ja dat zie je toch??? Hetzelfde embleem! Maar ik vind die ander ( 911 ) toch mooier.. *zucht* vage mensen!
edit/ ik moest gisteren afrijden; over dat drama geen woord meer
|
17 aug 2006 18:37 |
|
|
CJ
ex-964 C2
997 C4S
MacanHellevoetsluis
|
1: Je zegt het zelf al, het is toch hetzelfde embleem! Porsche=Porsche
Over smaak valt te twisten, je hebt er tenminste een!
2: Marine officieren worden wel vaker arrogant genoemd
C Ya
CJ
|
17 aug 2006 18:53 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Heren moderatoren
Kan hier even ingegrepen worden, dit draadje wordt nu vervuild
met off topic dit heeft zich duidelijk op woensdag afgespeeld en niet op een zaterdag en hoort gewoon in dit topic thuis
Dank u
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
17 aug 2006 19:17 |
|
|
horn
PF #57
|
aangepast
|
17 aug 2006 20:10 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ehh wat lees ik nu, moet de 924 nog stilletjes afwachten......
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
17 aug 2006 21:31 |
|
|