Hallo ik ben Rijk (ja is een naam
),
Ik was gisteren in zandvoort met een paar vriendinnen bij de porsches kijken. En de eigenaar van de 993 Turbo vertelde me van dit forum.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik (nog) geen porsche rijd, kben wel eerder deze zomer naar mn eerste vrij rijden dag geweest met een oude alfa en bmw e30 (omgebouwd met rolkooi) en dat was echt gaaf. En als fan van de porsches zou ik het toch leuk vinden als ik hier wat rond mag kijken.
Wie weet ruil ik voor dagelijks gebruik wel mn huidige e36 (tja... goedkoop en het rijd lekker) in voor een 944. Had er eerder naar gekeken alleen ik was bang dat het onderhoud heel duur zou zijn. Omdat voor de bmw meer onderdelen op de sloop te vinden zijn. Gisteren was dus een ideale bron van info hierover want er waren genoeg 944 eigenaren die mij het 1 en ander over hun wagen wilde vertellen
En ja droom voor later is natuurlijk de 911... maar dat zal nog wel eventjes op zich laten w88 aangezien ik nog in mn laatste jaar studie zit (IVA, is een school op auto/commercieel gebied).
Ik hoop dat jullie zo wat wijzer zijn over mij en dat ik jullie prachtbakken maar mag bewonderen!
Groeten,
Rijk