Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 20:46

Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
geen knop voor achterspoiler in mijn 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Rene914 schreef:
Niet dus, heb een 911 zonder zo'n bord op de klep gekocht omdat ik de strakke ronde lijn veel mooier vind.

Is geen vaste taartschep Rene, maar de (bewegende) spoiler is alleen voor de foto even omhoog gezet :idea:

Bij jouw 911 is 'ie altijd naar beneden :wink:

11 aug 2006 12:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Rene914 schreef:
Niet dus, heb een 911 zonder zo'n bord op de klep gekocht omdat ik de strakke ronde lijn veel mooier vind. Daar zal wel niet iedereen het mee ens zijn, maar is dan ook mijn mening.

Daarom dat ik ondanks dat de Carrera vleugel hier gespoten lag ik deze nooit gemonteerd heb op de Elver

Laatste update 22/10/2013

11 aug 2006 14:15
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Dus openzetten van de spoiler heeft hier geen extra effect, want er is geen sprake van natuurlijke stroming - opstijging van warme lucht bijvoorbeeld - maar alleen van geforceerde koeling door de ventilator.

:shock:

Marcos schreef:
Ik ben toch weer blij als ik de naald na het open zetten weer zie dalen. Vooral als ik in een file sta en het echt heet is zoals de afgelopen maand, 30-35 graden, dan staat de naald al heel snel op 9 uur en hoop ik ook dat hij niet met dezelfde snelheid door gaat naar 10 uur (is overigens nog nooit gebeurd).
Gelukkig daalt het ook weer snel als ik 'm open zet en er weer een heel klein beetje rijwind is.

Dat effect van het openen van de spoiler onder dergelijke omstandigheden heb ik nog nooit geconstateerd op de olietemperatuurmeter.

11 aug 2006 21:43
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
Bericht 
Even on topic over het missende knopje :)
Bij mij zit ook geen knop in het interieur, en alleen onder de motorkap.
Deze winter wil ik deze zelf eventueel gaan omleggen naar binnen. Gewoon draad trekken en schakelaar onder dashboard monteren, of (nog beter) een schakelaar setje van een later type kopen, en dit in de plaats van de huidige plaatsen.
Heeft iemand dit soms al eens gedaan??

Rob

12 aug 2006 0:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
vaste taartschep

Geld niet voor alle vleugeltjes,

Deze heeft mijn goedkeuring.

Afbeelding

12 aug 2006 22:17
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Fonz schreef:
Deze winter wil ik deze zelf eventueel gaan omleggen naar binnen.

... en het nut daarvan is :?: :roll:

12 aug 2006 23:35
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
Bericht 
Het nut ??? geen idee, dat moet je aan Porsch AG vragen, want die hebben het ook gedaan bij de latere modellen.
Ik vindt het gewoon wel een leuk idee om dat aan te leggen, en wellicht kan het een keer handig zijn...maar meer eigenlijk gewoon voor de fun dus :lol:

12 aug 2006 23:43
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Fonz schreef:
Het nut ??? geen idee, dat moet je aan Porsch AG vragen, want die hebben het ook gedaan bij de latere modellen.
Ik vindt het gewoon wel een leuk idee om dat aan te leggen, en wellicht kan het een keer handig zijn...maar meer eigenlijk gewoon voor de fun dus :lol:

Bravo. gewoon doen wat je leuk vind!!!!

13 aug 2006 9:22
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 uit '91 996 cabrio uit 2000
Amsterdam
Bericht 
horn schreef:
Olaf schreef:
... spoiler hoeft (bijna) alleen handmatig omhoog als je deze wilt schoonmaken :wink:

en voor de foto... (suf gebruik van mensen die het stoer vinden staan als het lijkt dat je met > 80 km/u bij je schoonouders over het gras rijdt... :shock: :roll: )

Wat heerlijk dat dit eens hardop gezegd wordt, dacht dat ik wellicht de enige was. Vind het ook erg suf.

20 aug 2006 13:34
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)
Oegstgeest
Bericht knop verzetten..
Dag Rob en anderen,

Die knop verzetten naar binnen.. leuk, gewoon doen. Stel dat jij in je cabine wel één knop hebrt voor je sper, en nu graag één wilt voor allebij, dan ruil ik graag voor degene die ik heb (namelijk twee knop (= c4) model knoppen. Ik heb een omgebouwde 3.2 naar 964, dus geen sper.. loze knop in interreuier is ook maar niks toch...

Ik hoor het wel

Groet Hans 3.2 (qua bedrading wel wat ervaring met het hele spoiler gebeuren.. helaas)

06 sep 2006 14:55
Profiel WWW
Moderator
PF # 136
Bericht 
Afbeelding

I love it when a plan comes together... :wink:

06 sep 2006 16:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2