Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 13:26

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1018 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Volgende
Jubileumrit #3 - 20 Augustus 2006 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Mooie rit super sfeer.
En daar heeft iedereen die is geweest aanmeegewerkt en Pascal in het bijzonder.

Koen uitstekend navigator. Met ons internatinale team kunnen we tevreden. En 4de plaats is zeker niet slecht.

Bye Rene

20 aug 2006 20:19
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Yep Rene , dat liep (net als de P) gewoon super gesmeerd :thumleft:

Laatste update 22/10/2013

20 aug 2006 20:22
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Double G schreef:
ER schreef:
Afbeelding

Trouwens knap stukje photoshoppen :wink: :thumright:

Maar wel 2 hoofden vergeten (links boven)

20 aug 2006 20:26
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Dat bedoel ik :wink:

20 aug 2006 20:27
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
rob964.c4 schreef:
Boxy&Boraman schreef:

Afbeelding

Echt top. en mooie Speedster

paul. :res: dat je met dit weer in de speedster gekomen bent,

robert

Ik had me al enkele weken voorgenomen om met de Speedster naar de Jubi-rit te komen, en als ik iets in mijn hoofd heb, is het er ook moeilijk uit te krijgen :mrgreen:
Trouwens, geen enkele nieuwe cabrio heeft zo'n snel sluitend dak en dat tegen snelheden ruim boven de 70km:u. :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

20 aug 2006 20:28
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
924 schreef:
Op de terugweg nog eventjes geraced tegen een integra type r, maar hij bleef mooi achter ons hangen en reed ons zelf voorbij, alhoewel Seta niet meer harder durfde want er was risico op flitspalen (reden iets van een 190 daar)

Integra Type R? VTEC inside, maar euh, it wasn't me :D

20 aug 2006 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
Soms zeggen plaatjes meer als woorden:

Afbeelding

20 aug 2006 20:56
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Hé , dat zou wel een collage (knap gemaakt Rene Afbeelding ) van mijn dag kunnen zijn , enkel dat er één afbeelding in ontbreekt :roll: :twisted:

Afbeelding

-Ik ben zo fier , ik ben zo fier , ik ben zo fier-

PS:mijn fotootjes zijn ge-uploaded

20 aug 2006 21:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
914 2.2T '70
Beuningen (gld)
Bericht 
sorry, was ik niet bij

20 aug 2006 21:12
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
ppp 356 schreef:

Trouwens, geen enkele nieuwe cabrio heeft zo'n snel sluitend dak en dat tegen snelheden ruim boven de 70km:u. :lol:

Heb ik gemerkt...dacht effe dat je dak ging vliegen!!! denk dat we toen zo'n dikke 60km/u reden. :D :D :D
We hebben ook nog een paar kiekjes van je genomen toen we achter u reden, maar ik moet nog nakijken od ze goed gelukt zijn :lol:

De sfeer was inderdaad super...wel done PaSCal. Aangezien ik nog niet al teveel ritjes meegereden heb, was dit dé gelegnheid om wat mensen gedag te zeggen. Heb heel fijne nieuwe mensen leren kennen en met oude bekenden kunnen bijpraten.

Merci aan allen die hebben bijgedragen tot deze fijne dag!!

20 aug 2006 21:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Wie heeft die foto gemaakt? :evil: :evil: :evil: :lol: :lol: :wink: :wink: .

Afbeelding

Weer een mooie dag gehad [had ook niet anders verwacht] ondanks het slechte weer. En weer een paar nieuwe mensen leren kennen. Pascal en aanhang, bedankt voor de toporganisatie. Jammer Paul dat je al weg was, had nog wat graag over de speedster gekletst en wat detailfoto's willen maken, helaas, volgende keer beter.

mhaschreurs.hyves.nl

20 aug 2006 21:45
Profiel Facebook 
vianen
Bericht 
Er is iets wat ik erg graag even wil zeggen omdat het me afschuwelijk :evil: dwars zit :!:

Ik heb de hele dag genoten van de rit, en de mensen die ik gezien en gesproken heb, echter het :evil: :evil: :evil: zat letterlijk in de staart :!:

Ik kwam aan op de eind lokatie en wilde de auto gaan parkeren, op dat moment was het ff een chaos, ik zag een plekje tegen het theater aan en dacht, daar zet ik hem ff neer, maar ik zat voor me te kijken rechts van me, achter me, echter niet links van me :!: :!: :!: :evil: :evil: :evil:

Ik stuur dus verkeerd in en maak schade bij een mede forummer :evil: , ik baal hier zo vreeselijk van en vindt dit dermate erg dat ik het op zijn plaats vindt om op deze manier nogmaals mijn excusses te maken aan de geen aan wie ik dit heb aangedaan en waarschijnlijk zijn mooie dag ook heb verpest :!:

Nogmaals mijn oprechte excuses meer kan ik er helaas niet van maken, het is helaas gebeurd :cry:

Bert964c4

20 aug 2006 21:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Heeft er iemand FILMPJES gemaakt ? :wink:

20 aug 2006 21:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Oeps, dat zijn dan weer de mindere dingen die helaas ook wel eens gebeuren. Hopelijk lost de verzekering alles goed op. Kan me je schuldgevoel heel goed voorstellen Bert, niemand hier doet zoiets expres. En sterkte voor het "slachtoffer" [wie?].

mhaschreurs.hyves.nl

20 aug 2006 21:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
944 S2 Cabrio
Wouw
Bericht 
924 schreef:
Heeft er iemand FILMPJES gemaakt ? :wink:

Ja.

20 aug 2006 21:55
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Kan u ze sturen/mailen/posten?

BVD

20 aug 2006 21:56
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
bert964c4 schreef:
Nogmaals mijn oprechte excuses meer kan ik er helaas niet van maken, het is helaas gebeurd :cry:

Bert964c4

Een ongelukje zit in een klein hoekje.Helaas kan zoiets steeds gebeuren , maar het is zeker niet uit kwade bedoeling gebeurd en zal zeker opgelost worden tussen jullie.
Mijn medeleven aan beide partijen dus .

20 aug 2006 22:00
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
michael schreef:
Oeps, dat zijn dan weer de mindere dingen die helaas ook wel eens gebeuren. Hopelijk lost de verzekering alles goed op. Kan me je schuldgevoel heel goed voorstellen Bert, niemand hier doet zoiets expres. En sterkte voor het "slachtoffer" [wie?].

Ik ken zijn nickname niet, heb wel zijn gegevens en hij mijn gegevens, maar wil zijn naam verder niet bekend maken, heeft te maken met een stukje privacy, ik zal wel zien of hij er verder nog op reageerd hier op het forum, maar ik moet zeggen, enorm veel respect voor de manier waarop hij het beleefde en opnam, ik denk dat ik mezelf slechter voel dan hij :evil: :evil: :sick:

20 aug 2006 22:04
Profiel
vianen
Bericht 
Hoi Koen,
Ja hoor wordt zeker opgelost, maar er is de hele dag niets ernstigs gebeurd, op een 180 graden draai na, en nu ben ik net die ene die wel iets aanricht en daar baal ik gewoon vreselijk van, het was niet nodig geweest, als ik nog maar beter om me heen had gekeken!!!!!!

20 aug 2006 22:08
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
Met als ... dan had ik ... ben je niets Bert.
Het is zo en er kan niets aan gedaan worden , dus aanvaarden en verder leven . :wink:

20 aug 2006 22:19
Profiel WWW Facebook 
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Waar is nu het gigantisch gevulde Jubi-album?

20 aug 2006 22:21
Profiel
Hasselt/België
Bericht 
De Harley Fotootjes vinden jullie in elk geval HIER

Mijn P fotootjes staan al in het album

20 aug 2006 22:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
laat in de middag toch besloten te gaan kijken(mijn auto stond helemaal alleen bij het eindpunt om 13.30), veel mooie harleys en porsches gezien!
mooie middag gehad ondanks de regebuien,helaas niet meegereden, hopelijk volgend jaar weer van de partij

20 aug 2006 22:26
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Koen, kan het album niet vinden... :oops:

20 aug 2006 22:27
Profiel
vianen
Bericht 
Doe ik ook Koen, maar wilde het gewoon posten en vertellen vanwege mijn slechte gevoel die ik er aan over hield, en om achteraf geneuzel en geroddel te voorkomen en om mijn excuses aan te bieden aan degeen aan wie ik de schade heb toegebracht, we zijn allemaal leden van het forum, en we gaan respectvol met elkaar om, dus het lijkt me niet meer dan correct om dit te melden en er vooruit te komen voor wat je een ander hebt aangedaan, nogmaals de gegevens zijn uitgewisseld, dus het komt echt wel goed hoor! :!:

20 aug 2006 22:29
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1018 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 41  Volgende