Auteur |
Bericht |
Perry944
944 S2 CabrioWouw
|
Hier staan mijn foto's van vandaag incl 2 kleine filmpjes.
http://www.porsche-944fotos.nl/index_bestanden/pf2006.htm
|
20 aug 2006 22:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
20 aug 2006 22:41 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
super dag beleefd, voor de 1 e keer maar niet de laatste
rit b eindigde voor ons in het bos ondanks de waarschuwing bij de lunch aangaande de wielerronde, echter ik was niet alleen
mannetje of 6 reed , al trailrijdend, over het ruiterpad heen en zodra het ging ging het gas er weer op, vooral die 944 zilver voor mij liep aardig te driften (wie o wie)
dit vond ik persoonlijk het mooiste v.d. dag, met porscheliefhebbers verdwalen, dwars door een bos, poelen/kuilen ontwijkend om daarna in 1 streep door te knallen naar breda (3 keer door rood om bij te blijven maarja, kleinigheidje hou je toch ).
pascal thx en tot de volgende..............................
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
20 aug 2006 22:41 |
|
|
Roi
niet meer....
|
Goed georganiseerde dag , dank aan Pascal en Esther
Bij menig nickname is het gezicht mij nu ook bekend, al met al een toffe dag.
Het weer viel best mee....de terug weg, toen regende het pas..niet normaal zeg.
Groeten
Roi
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
20 aug 2006 22:45 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
Laatst bijgewerkt door Paul II op 20 aug 2006 22:55, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 aug 2006 22:49 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Superdag gehad, ook namens Peter the Navigator bedankt voor de organisatie PaSCal en Esther.
En eindelijk een keertje prijs! Yahoo!
Was een topdag, nu op tijd naar bed (proberen...)
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
20 aug 2006 22:55 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik dacht dat hij aan het bij klussen was voor het CJIB
|
20 aug 2006 23:08 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Dito hier. Het regende zo hard dat ik in België nog twee verdwaalde 944's tegenkwam met nederlandse nummerplaat
zolang hij de foto's zo onscherp blijft maken mag hij best voor Koosje werken
-Grapje en goed bedoeld hoor Mauk, Ik weet hoe moeilijk het is bewegende doelen te fotografferen en zeker bij donkerder weer-
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
20 aug 2006 23:18 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
20 aug 2006 23:48 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Goh....... had ik nog niet gezien....
Ik vond ze daar wel leuk hangen boven de heg.....
|
21 aug 2006 0:30 |
|
|
SanderC2
996 Turbo, ex 964 C2, pf 160Nederland
|
Schaduwplekje op de dag
Bert,
Laat je gevoel over de dag niet verpesten door dit voorval.
Ik ben ervan overtuigd dat je zoiets niet expres doet. De situatie bij het inparkeren geeft zoveel gelegenheid om afgeleid te worden; er lopen mensen tussen de auto's door waar je op moet letten, de reeds geparkeerde auto's en noem zo maar op. Zoals ik je al zei: "dit kan iedereen overkomen".
Zo denk ik er nog steeds over. We gaan deze zaak bij de beide verzekeringsmaatschappijen neerleggen, de reparateurs gaan hun best doen, waardoor dit voorval ook snel weer tot het verleden behoort.
Heel veel sterkte met de reparatie aan jouw auto.
Groeten,
SanderC2
|
21 aug 2006 9:07 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Geweldige reacties alweer he, enne, porscheaddict, jij was het dus!
We komen daar (als organisatie) aan op het eindpunt, STAAT er gewoon al een auto... Geweldig dat de Harleydag dus gewoon "elke Porsche" naar het Chasse gestuurd heeft
Mensen, nogmaals, bedankt voor alle complimenten, zonder Esther, Alice en HenkC2C was het gisteren niet gelukt, dus, TOPPIE!
|
21 aug 2006 9:30 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Klasse reactie Sander.
Heb over de hele dag slechts 2 foto's genomen...beide van Paul, de blauwe bikkel die de hele dag niet uit onze binnenspiegel te rijden was... ...deze zijn van het zeldzame moment dat hij besloot om óns maar de weg te wijzen... érg gaaf gezicht hoor, bezorde iedere passant een bewonderende lach op het gezicht
[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=20248[img][/img][img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=20249[img][/img]
|
21 aug 2006 9:33 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Voor ons was het ook allemaal nieuw maar als je het bolletje pijltje eenmaal door hebt kan een kind de was doen. Tempo te hoog? integendeel! Teveel evenementen tegelijk? Ik ben een paar keer gestopt om paard met wagen voor te laten en heb zo een paar keer thumbs up te zien gekregen prachtig toch .
Ook bij ons is het niet helemaal vlekkeloos verlopen, zo zaten we op een gegeven moment achter een speedster en een ruf turbo diep in een bos maar wanneer maak je zoiets nog mee ik zag er de humor wel van in.
En verder waren er natuurlijk genoeg mensen met de zelfde interesse om een praatje mee te maken.
|
21 aug 2006 11:22 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dát was achteraf de reden, dat we zo "snel" op de plaats van bestemming waren...
|
21 aug 2006 11:29 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Ik wist al lang van te voren dat ik de Jubirit niet mee kon gaan maken maar als ik alles zo lees zal de Jubirit van volgend jaar héél snel in mijn agenda gezet worden! (ondanks wat kritiekpuntjes van sommigen)
|
21 aug 2006 12:13 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Echt, ik had het voor elkaar hoor, dat goede weer, kan ik het helpen dat de koerier ook een Porsche had en het een dagje te vroeg afleverde
|
21 aug 2006 12:21 |
|
|
GerbenJ
Porschûh
|
Nogmaals mijn dank voor de orga. We hebben ons prima vermaakt, hier en daar een praatje gemaakt maar vooral leuk gereden (bolletje-pijltje altijd leuk) en wat een mooi gezicht, al die P's voor het theater in Breda, prima geregeld. Een dag van oud (blauwe speedster 356) en nieuw (Cayman). Volgende keer ben ik weer van de partij.
_________________________________________ Winner of the Rubber Mac of Zurich Award
Laatst bijgewerkt door GerbenJ op 21 aug 2006 14:56, in totaal 2 keer bewerkt.
|
21 aug 2006 12:23 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Ha, heel wat gemist zie ik al weer, en de foto's in het album zijn ook VET Volgende keer dan maar meedoen. Op naar de 150 auto's bij Jubirit #4, paSCal
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
21 aug 2006 12:25 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Ja mee eens Harley!
Ik kijk zeker uit naar de 4de Jubirit !
Ik ben gewoon ergens gaan zitten en inderdaad gewoon maar wat tegen mensen die je niet kent aanpraten, ze praatte allemaal terug en zo toch nog wat mensen leren kennen.
Ik heb echt een TOP dag gehad.
Leander
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
21 aug 2006 12:47 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Re: Schaduwplekje op de dag
Volgens mij hebben we naast elkaar gezeten bij de lunch, en wat
gepraat, toch
IIG succes en tot een volgende rit
|
21 aug 2006 12:56 |
|
|
Gerhard
991.2 Carrera 4 GTS
Hendrik-ido-Ambacht
|
Bijrijdster?
Helaas werd ik zelf gister naar de rechter stoel gedegradeerd.
Arianne heeft gauw last van wagenziekte en zeker als ze ook nog moet navigeren. Voor mij dan maar op de rechter stoel, waarbij ik af en toe wel met kromme tenen zat. De ene Porsche na de andere passeerde ons
Maar toch heeft ze op de snelweg toch even het gas ingetrapt en de naald kwam zelfs even boven de 200
Overigens valt het niet mee uit te leggen, dat het geen diesel is en je echt nog niet hoeft te schakelen bij 2500RPM
|
21 aug 2006 14:18 |
|
|
PeterC2C
993 C2 cabrio 1996den haag
|
Paul van Engelen schreef:
Gaan de groengelen elkaar nu ook afvallen op dit forum? En dat alleen maar omdat ik ooit heb gezegd dat de 993S de wegligging heeft van een West-Brabantse paardenkoets!
Ze kunnen ook nergens tegen hier.
|
21 aug 2006 14:28 |
|
|
993S
911 turbo
|
Dit is was voor mijn vrouw en mezelf de allereerste keer dat we deelgenomen hebben aan zo een evenement. We hadden ook nog nooit een bolletje pijltje gedaan. Om het heel kort te zeggen :
IK HEB EEN DAG BELEEFD DIE NU AL ZEKER BIJ DE TOPDAGEN BEHOORT !!
Ik heb veel mensen gesproken die ik voordien niet kende en dat was heel fijn. Ben introvert van natuur en toch ging dit als vanzelf met zo een gedeelde passie. Heb een hele boel foto's genomen en ben nu ook alle foto's aan het verzamelen die op het forum staan. Ik ben echt een "happy person" , ik ga er nog lang van nagenieten!!
Wij zijn trouwens ook een paar keer verloren gereden , was nooit een probleem. Met een beetje inzicht kom je er zo weer uit.
@Pascal , nogmaals dank dat ik op de valreep vrijdag toch nog kon inschrijven. Ik was die 'asociale belg' die fout geparkeert stond met de zwarte 996 C4S
Ook 'vreet' (vlaams voor 'erg veel') bedankt om zo een mooie dag in mekaar te steken.
Laatst bijgewerkt door 993S op 23 aug 2006 1:26, in totaal 1 keer bewerkt.
|
21 aug 2006 15:28 |
|
|
993S
911 turbo
|
'vreet' zoals in 'vreet accident' , is plat vloams
|
21 aug 2006 15:40 |
|
|