Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 9:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
jubi rit 3 - niet iedereen tevreden... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Op alle lof en alle respect, waren WIJ de enige forummers met kritiek??

Zaterdag: naar de bruiloft geweest wat op zich heel gezellig was, maar dat duurde op zijn minst uitgedrukt tot het gloren van de dag! We lagen 4 uur in ons nest. En we wisten dat we de volgende dag nog dik 3 kwartier onderweg zouden zijn geweest naar de jubi-rit. :?

Zondag:
Dat ik vanuit het slaapkamerraam in Utrecht keek had ik er nog best een goed gevoel bij dat het een leuke dag zou worden.
Mijn vriend en ik vertrokken dus met de 924 richting Breda. Onderweg heel wat leuke Harley's gezien, maar de creme de la creme was een Carrera GT die met een giga vaart aan de andere kant van de vangrail voorbij kwam scheuren, een belg overigens! :shock: :shock: :shock: Een kwartier later zat mijn hart nog in mijn strot..

Uiteindelijk kwamen we aan bij Prinsenbeek, en hebben ook de locatie gevonden waar we gelijk een boekje kregen voor de rit en een bewijs dat we zouden meedoen in vorm van sleutelhanger?metkaartjevannicknaam.
We konden dus gelijk aansluiten met de ochtendrit, en HIER begon reeds onze irritatie. We hadden ons niet kunnen voorbereiden en aangezien we hier voor het eerst deel aan namen was het doel van de ochtendrit ons een mysterie. Dus reden we maar achter iemand aan die ook al snel de weg niet meer wist. We scheurden door dorpjes en stukken platteland, en net dat we de hoop opgaven, zaten er ineens weer iets van 20 andere Porsche's achter ons! Daar zijn we dan verder mee opgetrokken, maar het viel onze arme oude 924 niet mee die elfjes bij te houden.
Het viel ons ook op dat er een hoop wielrenners onderweg waren, net als wandelaars en koetsen!!!!!!!!! Ik had het gevoel dat al die andere wegdeelnemers niet blij waren met ons moordende tempo! Veel kwade en geergerde gezichten dus...

Op de autosnelweg begon het tenslotte ook nog eens te regenen. Toen had ik zoiets van, "jammer, maar dit gaat nix meer worden met de Harley dag! " Ik voelde me nog meer bevestigt toen we terug kwamen op de parkeerplaats: stromende regen! Had dus geen tijd effe wat leuke foto's te schieten...

Over de lunch wil ik mij kort houden: het was me die 50 euro niet waard! Het was voedsel, maar daar hield het dan ook op. De soep, veel te zout, de broodjes alsof ze al weken in de vriezer hadden gelegen en helemaal ingedeukt, geen volume. De kroketten vet.
We waren alleen aangenaam verrasst van de grote aantallen van Porsche Forum deelnemers. Twee hele ruimtes vol bezet! :)

Na het eten wilden wij gaan deelnemen aan rit A. Maar hoewel ik keek op de lijst voor de routebeschrijving reden we verkeerd..Weer op route B. Het begon alweer harder te regenen. Toen kwam ik met het idee dat we maar beter konden doorrijden naar Breda. Daar konden we alvast de parkeerplaats opzoeken en al wat Harley's kijken. Mooi niet dus! We hebben een half uur, misschien wel langer door Breda gereden op zoek naar dit parkeervlak, en aangezien mijn vriend niet kon rijden op hints van de kaart, besloten we maar ergens even te parkeren om alles op een rijtje te zetten. Ik heb Olaf nog gebelt of ie misschien ergens in de buurt was, maar die zat pas op de helft van de rit. Hij raadde mij aan Pascal te bellen, wat ik niet gedaan heb, aangezien mijn vriend het zat was. Hij had slecht geslapen verleden nacht en heel veel gereden wat van zijn krachten veel uitgeput had. En hij was misselijk van het middagmaal.
Met een zucht sloeg ik voor een laatste rondje te gaan rijden en toch maar de aanwijzingen te volgen, zonder succes. De daaropvolgende wolkbreuk bedorf het laatste beetje plezier en we reden daarom maar met de 924 naar huis.. Dan maar geen Harley's! :?

In de buurt van Utrecht hebben we nog een stukje meegereden met een Ferrari, en de eigenaar daarvan zwaaide heel vrolijk en gaf regelmatig wat extra gas om ons met het heerlijke geluid van zijn 355er te verwennen! :res:

De rest van de lange rit heb ik maar een boek gelezen: ik had geen zin meer naar de troosteloze omgeving te kijken. De ruitenwissers van de 924 konden het vele water amper aan...
In de buurt van Schagen was het dan eindelijk weer droog en tot onze verbazing kwam hier de zon in volle glorie doorzetten!
In Den Helder vreemt genoeg nog wat Porsche's gezien: een zwarte 964, en een andere 924, waarvan de eigenaar zwaaide met respect. Dat gaf een heerlijk gevoel, niet alleen om weer thuis te zijn, maar ook dat er Porschisten zijn die niet kijken op het type wat ze rijden en ieder met het nodige in waarde laten.

Nog een pinpunt voor de Jubirit: ik vond de meeste mensen VERSCHRIKKELIJK stug! Ik had wel verwacht dat er iemand een praatje zou komen maken bij onze auto of de tafel waar we zaten, maar nix hoor! ( Alleen Michael liet zich zien, met vrouw - met deze woorden: dank voor de korte gezelligheid en het kennis maken!! :D :cheers: )
Al met al: mijn vriend en ik hadden misschien een beetje een kort weekend met een hele lange reis, maar al in al vonden we het rommelig en niet erg sfeervol. Het zal wel weer aan ons liggen, maar ik wilde het maar even kwijt. Sorry Pascal, misschien was het van jouw kant en alle ander forummers wél goed georganiseerd....
Geen ritten meer voor ons en de 924: we hadden verwacht dat de HELE stoet achter elkaar zou gaan toeren inplaats van hele kleine groeperingen. Beetje jammer..

21 aug 2006 10:22
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Tja Frost...je had natuurlijk ook zélf even een praatje kunnen gaan maken...steek een hand uit, stel je voor, en begin gewoon een praatje...je had wss zullen zien, dat het toch allemaal heel sympathieke mensen waren, waarbij "poeha" bij verreweg de meesten toch een vies woord is hoor...

En dat die 25 E niet slechts voor het broodje was , weet jij hopelijk toch wel beter...ik ga PaSCal hier niet eens zitten verdedigen, want dat lijkt me écht helemaal overbodig... 8)

Aan de andere kant zal ik jou hier wél in je waarde laten, maar dat had ook heel anders gekund... 8)
Ik laat jou post nu wél staan...ik heb je als eens verteld, dat je beter eens tot tien kunt tellen, alvorens dingen te roepen...maar schijnbaar ben ik niet doorgedrongen...

óók een beetje jammer...

21 aug 2006 10:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Frost, ik had je enkel gezien bij de start van de rit, en opeens was je weg en was je nergens meer te bespeuren. :roll:

21 aug 2006 10:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
FROST schreef:

Als ik alle opmerkingen naar aanleiding van de Jubi-rit hier zo lees, dan kan ik niet anders dan concluderen dat iedereen uit de maat liep behalve jij en je vriend. Toch :?: :roll:
:idea: Kijk eens in de spiegel :!: :wink:

21 aug 2006 11:00
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
@ FROST

Wij waren ook "vreemd" het was voor ons de eerste keer dat we een rit maakten.

Wij zijn gewoon aan een tafeltje aan het begin van de zaal gaan zitten, en links en rechts eens gevraagd wat voor een auto de menssen hadden. Vreemd genoeg allemaal een Porsche :twisted: :D :D .

We heben ons goed geamuseerd, en van de omgeving genoten. Ook wel eens wat harder gereden, maar zeker geen "gefustreerde" medeweggebruikers gezien (aanpassen aan de omstandigheden noemt men dat) :!:

Verder het eten was goed, broodjes genoeg en de soep was ook ok.
Als je een 5 gangen dinner wil hebben voor €25,- pp en dan ook nog koffie met gebak in de ochtend en ook nog een presentje aan het eind, tja.....

Ik ben er IIG volgend jaar weer bij, het was de €25 PP ZEKER waard.

p.s. wellicht een volgende keer wat eerder naar bed en wat minder alcohol de avond ervoor, dat scheelt bij mij IIG in het humeur :twisted: :twisted: :D :D

21 aug 2006 11:03
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Citaat:
En dat die 25 E niet slechts voor het broodje was , weet jij hopelijk toch wel beter.....

Ik wil hier eigenlijk ook niet op reageren, maar toch ....

Koffie met gebak bij aankomst 8)

Lunch(je) van 3 broodjes, kopje soep, twee kopjes koffie en een glas melk of Jus d'orange :shock:

Kan zomaar eens een euro'tje of 20 bij elkaar zijn :arrow:

... tel daar bij op het roadbook, de persoonlijke beker en wat niet gesponsord was aan het snack-tasje en de prijzen op de eindlocatie :idea:

21 aug 2006 11:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Brabant - Westland
Bericht 
Er waren zoveel mensen dat zelfs ik '924' niet eens heb kunnen spreken!
Ik had jouw 924 ook graag gezien Frost want ben zelf nl ook een 924rijder.
Maar we zijn naar binnen gegaan en daarna meteen vertrokken.
Helaas!
Ik hoop je toch wel een keertje op een meeting te kunnen zien !

Groet,

Leander

Ex: 924 Turbo Targa '80
Ex: 986 Boxster S '01

Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.

21 aug 2006 11:04
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
jee, het gaat me niet eens om die stomme 25 euro!!!
En voor de mensen die denken dat we gedronken hadden de vorige avond: ja, ik wel iets maar niet veel, en mijn vriend helemaal NIET! Hij moest namelijk rijden...
Jurgen: wij hebben jou en je wagen zo vaak gezien en jij kwam ook niet op het idee ONS eens op te zoeken! Dus dan kan ik jou ook de schuld gaan geven toch??
Maar goed, geen ruzie, bij ons is het gewoon niet bevallen en het spijt mij als ik mensen daarmee een klap in het gezicht geef.

21 aug 2006 11:11
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
FROST schreef:
jee, het gaat me niet eens om die stomme 25 euro!!!
En voor de mensen die denken dat we gedronken hadden de vorige avond: ja, ik wel iets maar niet veel, en mijn vriend helemaal NIET! Hij moest namelijk rijden...
Jurgen: wij hebben jou en je wagen zo vaak gezien en jij kwam ook niet op het idee ONS eens op te zoeken! Dus dan kan ik jou ook de schuld gaan geven toch??
Maar goed, geen ruzie, bij ons is het gewoon niet bevallen en het spijt mij als ik mensen daarmee een klap in het gezicht geef.

Kom gewoon volgend jaar weer :mrgreen: :wink:

21 aug 2006 11:13
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
FROST schreef:

Jurgen klaagt niet dat er niemand naar hem is toegekomen. ;)

Sorry hoor :roll: , maar je komt als nieuweling (niet de enige!) op een "feestje" en je verwacht dat iedereen naar jou toekomt :?:
Sterallures noemen ze dat :!: 8)

21 aug 2006 11:21
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Enkel jammer dat iedereen na de prijsuitrijking er ineens vandaar ging.
Toen was het eindelijk droog en ruimte zat om gezellige gesprekjes te voeren.
Volgend jaar een cateraar aanspreken die daar een drankwagen neerzet en wat tafeltjes en stoeltjes. Wedden dat die een schitterende omzet draaien (en die hoef je niet te betalen als ze weten dat er zo'n hoop volk ineens op korte tijd komt ) :wink:

Laatste update 22/10/2013

21 aug 2006 11:26
Profiel WWW Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Frost schreef:

Zaterdag: naar de bruiloft geweest wat op zich heel gezellig was, maar dat duurde op zijn minst uitgedrukt tot het gloren van de dag! We lagen 4 uur in ons nest. En we wisten dat we de volgende dag nog dik 3 kwartier onderweg zouden zijn geweest naar de jubi-rit.

Zondag:
Dat ik vanuit het slaapkamerraam in Utrecht keek had ik er nog best een goed gevoel bij dat het een leuke dag zou worden.
Mijn vriend en ik vertrokken dus met de 924 richting Breda. Onderweg heel wat leuke Harley's gezien, maar de creme de la creme was een Carrera GT die met een giga vaart aan de andere kant van de vangrail voorbij kwam scheuren, een belg overigens! Een kwartier later zat mijn hart nog in mijn strot..

Uiteindelijk kwamen we aan bij Prinsenbeek, en hebben ook de locatie gevonden waar we gelijk een boekje kregen voor de rit en een bewijs dat we zouden meedoen in vorm van sleutelhanger?metkaartjevannicknaam.
We konden dus gelijk aansluiten met de ochtendrit, en HIER begon reeds onze irritatie. We hadden ons niet kunnen voorbereiden en aangezien we hier voor het eerst deel aan namen was het doel van de ochtendrit ons een mysterie. Dus reden we maar achter iemand aan die ook al snel de weg niet meer wist. We scheurden door dorpjes en stukken platteland, en net dat we de hoop opgaven, zaten er ineens weer iets van 20 andere Porsche's achter ons! Daar zijn we dan verder mee opgetrokken, maar het viel onze arme oude 924 niet mee die elfjes bij te houden.
Het viel ons ook op dat er een hoop wielrenners onderweg waren, net als wandelaars en koetsen!!!!!!!!! Ik had het gevoel dat al die andere wegdeelnemers niet blij waren met ons moordende tempo! Veel kwade en geergerde gezichten dus...

Op de autosnelweg begon het tenslotte ook nog eens te regenen. Toen had ik zoiets van, "jammer, maar dit gaat nix meer worden met de Harley dag! " Ik voelde me nog meer bevestigt toen we terug kwamen op de parkeerplaats: stromende regen! Had dus geen tijd effe wat leuke foto's te schieten...

Over de lunch wil ik mij kort houden: het was me die 50 euro niet waard! Het was voedsel, maar daar hield het dan ook op. De soep, veel te zout, de broodjes alsof ze al weken in de vriezer hadden gelegen en helemaal ingedeukt, geen volume. De kroketten vet.
We waren alleen aangenaam verrasst van de grote aantallen van Porsche Forum deelnemers. Twee hele ruimtes vol bezet!

Na het eten wilden wij gaan deelnemen aan rit A. Maar hoewel ik keek op de lijst voor de routebeschrijving reden we verkeerd..Weer op route B. Het begon alweer harder te regenen. Toen kwam ik met het idee dat we maar beter konden doorrijden naar Breda. Daar konden we alvast de parkeerplaats opzoeken en al wat Harley's kijken. Mooi niet dus! We hebben een half uur, misschien wel langer door Breda gereden op zoek naar dit parkeervlak, en aangezien mijn vriend niet kon rijden op hints van de kaart, besloten we maar ergens even te parkeren om alles op een rijtje te zetten. Ik heb Olaf nog gebelt of ie misschien ergens in de buurt was, maar die zat pas op de helft van de rit. Hij raadde mij aan Pascal te bellen, wat ik niet gedaan heb, aangezien mijn vriend het zat was. Hij had slecht geslapen verleden nacht en heel veel gereden wat van zijn krachten veel uitgeput had. En hij was misselijk van het middagmaal.
Met een zucht sloeg ik voor een laatste rondje te gaan rijden en toch maar de aanwijzingen te volgen, zonder succes. De daaropvolgende wolkbreuk bedorf het laatste beetje plezier en we reden daarom maar met de 924 naar huis.. Dan maar geen Harley's!

In de buurt van Utrecht hebben we nog een stukje meegereden met een Ferrari, en de eigenaar daarvan zwaaide heel vrolijk en gaf regelmatig wat extra gas om ons met het heerlijke geluid van zijn 355er te verwennen!

De rest van de lange rit heb ik maar een boek gelezen: ik had geen zin meer naar de troosteloze omgeving te kijken. De ruitenwissers van de 924 konden het vele water amper aan...
In de buurt van Schagen was het dan eindelijk weer droog en tot onze verbazing kwam hier de zon in volle glorie doorzetten!
In Den Helder vreemt genoeg nog wat Porsche's gezien: een zwarte 964, en een andere 924, waarvan de eigenaar zwaaide met respect. Dat gaf een heerlijk gevoel, niet alleen om weer thuis te zijn, maar ook dat er Porschisten zijn die niet kijken op het type wat ze rijden en ieder met het nodige in waarde laten.

Nog een pinpunt voor de Jubirit: ik vond de meeste mensen VERSCHRIKKELIJK stug! Ik had wel verwacht dat er iemand een praatje zou komen maken bij onze auto of de tafel waar we zaten, maar nix hoor! ( Alleen Michael liet zich zien, met vrouw - met deze woorden: dank voor de korte gezelligheid en het kennis maken!! )
Al met al: mijn vriend en ik hadden misschien een beetje een kort weekend met een hele lange reis, maar al in al vonden we het rommelig en niet erg sfeervol. Het zal wel weer aan ons liggen, maar ik wilde het maar even kwijt. Sorry Pascal, misschien was het van jouw kant en alle ander forummers wél goed georganiseerd....
Geen ritten meer voor ons en de 924: we hadden verwacht dat de HELE stoet achter elkaar zou gaan toeren inplaats van hele kleine groeperingen. Beetje jammer..

En ik zeg niets...................maar het is moeilijk :roll:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 aug 2006 11:28
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
911-lover schreef:
Enkel jammer dat iedereen na de prijsuitrijking er ineens vandaar ging.
Toen was het eindelijk droog en ruimte zat om gezellige gesprekjes te voeren.
Volgend jaar een cateraar aanspreken die daar een drankwagen neerzet en wat tafeltjes en stoeltjes. Wedden dat die een schitterende omzet draaien (en die hoef je niet te betalen als ze weten dat er zo'n hoop volk ineens op korte tijd komt ) :wink:

Jep, helemaal gelijk Koen, echter weet ik uit ervaring dat veel mensen aan het einde van zo'n dag gewoon naar huis willen. De vorige 2 edities netjes geeindigd op een terrasje, maar ook daar was iedereen vrij snel weg. Ik kan het niemand kwalijk nemen inderdaad, want voor velen is het toch wel een lange dag.

@Frost: Jammer dat je het niet leuk vond, zoals Olaf al zei, had even gebeld, dan had ik je naar de eindlokatie kunnen praten. Ook bij de start reden jullie mij voorbij (op het startpunt), dus kon ik je geen verlate instructies geven. Jammer, maar helaas, volgende keer beter!

21 aug 2006 11:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Dat we je voorbij reden was de schuld van mijn vriendje inderdaad: die had haast en stress :wink:

Wat dat bellen aanging: misschien had ik dat ook wel moeten doen hoor, maar we waren al moe, vooral Donald, en dat we in Den Helder waren gelukkig dat we zo ons nest in konden. We werden laat in de avond pas weer wakker, misselijk, dat wel.. :cry:

edit/ er waren ook wel leuke dingen hoor, zoals die speedster :) en de cayman s, en de 997, en de twee rode 993 turbo's die op een gegeven moment achter ons reden.

Laatst bijgewerkt door FROST op 21 aug 2006 11:42, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 11:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Dit word met echt te gek, mag ik het in gewoon nederlands zeggen (met excuses voor het taalgebruik) "Frost, wat een gehannes zeg".

Wat heb je ongelofelijk weinig respect voor de inzet van Pascal en consorten. Bah. Voor de rest bijt ik wel op mijn lip.

Rob die het een fantastische dag vond en erg leuke mensen heeft ontmoet)

21 aug 2006 11:41
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Factoren: haast, stress, moe..........
Volgende keer, misschien niet tot tien tellen maar het even echt een dagje (of 2) laten bezinken! :wink:
Alle reacties lezen en je dan afvragen aan wie iets gelegen zou kunnen hebben! :wink:

21 aug 2006 11:58
Profiel WWW
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Iedereen mag kritiek hebben maar dit slaat werkelijk alles, wat negatief.
Ik begrijp nu je nickname!
Volgens van Dale:
frost¹
flop
mislukking, fiasco

frost²
vorst
bevriezing

frost³
koelheid
afstandelijkheid

Ik heb het ,ondanks half ziek te zijn, in ieder geval reuze naar mijn zin gehad.
Met dank aan Pascal en Esther voor de inspanningen en organisatie.

Annelies van Engelen

21 aug 2006 12:44
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Frost,
Wat kan jij zeiken zeg... Ongelooflijk wat een berg negatieve shit jij uit je bek kan krijgen!

Om nog maar te niks te zeggen over je eeuwige k#t smoesjes

Tenzij de andere 124 porsches ook allemaal verdwaald en vroegtijdig gedesillusioneerd naar huis gegaan zijn zegt het feit dat je niet eens het routeboek van een toerritje kan volgen meer over jouw kwaliteiten dan die van de organisatie

Hoogste tijd dat iemand je eens een paar flinke trappen onder je verwende reet geeft

Maarrûh... als je zo goed weet hoe het allemaal moet, organiseer jij dan de volgende rit. Kijken of jij het 200+ man beter naar de zin kan maken
Hoewel ik niet denk dat je op zo'n opkomst hoeft te rekenen...

Tr*l! (mod by horn)

21 aug 2006 12:51
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Dankzij de lovende woorden van Jeroen914 zal ik dit forum VOOR ALTIJD verlaten! Dit gezeur hoef ik mij niet langer aan te doen!!
Wat een zielig zooitje hier zeg! Een mens mag hier geen mening geven, geen punten van verbetering toedoen, kritiek geven OF WAT DAN OOK!
Jongens, jullie hebben het voor elkaar, ik zit hier te janken achter mijn computer omdat ik me zo vernedert en onbegrepen voel..

Voor diegene waar ik het WEL goed mee kon vinden, onder andere Olaf, Michael, Lydia, 924, 911-Lover, en R.M.Boosten, Kamiklaasje en Pascal:
HARTELIJK DANK voor jullie geweldige steun en de plezierige uurtjes die we gezamelijk mochten delen op welk event dan ook! Jullie zijn geweldig, keep up the spirit!
vaarwel

Voor alle zeikerds, vooral Jeroen914: Jullie doen het merk GEEN EER AAN, schande schande schande! Drie keer dubbel, schaam jullie! Ik was trots deel te mogen maken van dit forum, maar nu schaam ik mij! Walgelijk!

21 aug 2006 13:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
@ FROST

Jammer dat je er zo over denkt, succes met je Porsche :!:

21 aug 2006 13:13
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Eeehhhh...duuuuussssssss.... :roll:

21 aug 2006 13:14
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Citaat:
ik zit hier te janken achter mijn computer

Da's precies jouw probleem...
Een potje gaan zitten jengelen als een kleuter die z'n zin niet krijgt

Citaat:
Dankzij de lovende woorden van Jeroen914 zal ik dit forum VOOR ALTIJD verlaten!

Je weet... Belofte maakt schuld!
Afbeelding

21 aug 2006 13:14
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
MS964 schreef:
Eeehhhh...duuuuussssssss.... :roll:

Justem, en nu weer gezellig over de jubi-rit aub :cheesy:

21 aug 2006 13:19
Profiel Facebook 
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Klopt, PaSCal en....Frost leest het toch niet meer (denk ik) :lol:

Geen woorden meer aan vuil maken.

21 aug 2006 13:21
Profiel
PorscheForum Rakker
964 cabriolet
Heiloo
Bericht 
Citaat:
Jongens, jullie hebben het voor elkaar, ik zit hier te janken achter mijn computer

Gevoel voor theater kan FROST niet ontzegd worden.

21 aug 2006 13:23
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 102 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende