Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 11:42

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1018 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Volgende
Jubileumrit #3 - 20 Augustus 2006 
Auteur Bericht
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
FROST schreef:
Op alle lof en alle respect, waren WIJ de enige forummers met kritiek??........................ Beetje jammer..

Nee hoor Babs.........ook ik heb het zeer slecht naar mijn zin gehad.

- Teveel forummers aanwezig, had zo graag ff met iedereen een babbeltje gemaakt, voortaan wat minder deelnemers Pascal (5 ofso).

- Teveel polderwegen, koste me een hoog brandstofverbruik, want ff doortrekken met de Porsche heb ik zo'n hekel aan.

- Teveel andere Porsches gezien, ben er nu achter dat ik eigenlijk elk model wel wil hebben, dus ruzie thuis.

- Ben ook ziek van dat ik geen prijs heb gewonnen, terwijl er 50 prijswinnaaars waren van de 125 deelnemers (enfin ben ook geen puzzelkampioen ala de rest).

- Prijs was veel te hoog voor de gehele dag, had best wel een € 0.50 goedkoper gekund, en das veel geld hoor.

Enne Jeroen, niet zo zeiken joh, ga eerst is leren autorijden, heb je van de week op Zandvoort zien rijden, je ken al net zo rijden als hier tikken :lol: :lol: :lol: :lol: "heal and toe" was weer dramatisch bij jouw met die te grote schoenen van je.

John

zonder dollen, heerlijke dag geweest, ik had om eerlijk te zijn niet anders verwacht, dit was de "4e Pascal rit" die ik bij het PF heb gedaan, de 5e ben ik er 100% ook bij.

21 aug 2006 15:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
John4S schreef:
"heal and toe"

:roll:

21 aug 2006 15:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
Devils son schreef:
John4S schreef:
"heal and toe"

:roll:
Insiders Joke... :wink:

mod by horn - denk dat :twisted: de spelling bedoelt... 'heel and toe'. Voor 'heal and toe' moet je naar Jomanda in Tiel... :cheesy:

21 aug 2006 16:00
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
OK , andere discussie dus.

@JeGroen : leg dit eens uit :?: :twisted:

Afbeelding

Is het wat het lijkt :roll: :lol: :lol: :lol:

Laatste update 22/10/2013

21 aug 2006 16:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Waarschijnlijk wel, hij gaat iig de goede richting op (groen).

Maar jij (911 lover) staat de verkeerde kant op, toch :?: :twisted: :D :D

21 aug 2006 16:14
Profiel WWW
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Ik heb de foto niet gemaakt maar zo te zien rijden ze allemaal in dezelfde richting behalve die mooie (neen prachtige) groene (die dan ook nog ietsje scheef op het wegdek staat) :wink:

21 aug 2006 16:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Ik heb verderop ook moeten draaien, mijn navigator (vrouw) wilde niet geloven dat ze ALLEMAAL de verkeerde kant op gingen, behalve wij (nadat we gedraaid waren).... :twisted: :twisted: :D :D

21 aug 2006 16:18
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Altijd lastig als mensen de verkeerde kant oprijden he... :cheesy:

Maar het lijkt me duidelijk dat Jeroen hier heel even terug reed om het straatnaambordje te controleren. Iets waar anderen al voor stopten zo te zien ;)....

Nog een achteraf vraagje trouwens, zijn er nou veel mensen nog op de Harleydag wezen kijken? ;)

Laatst bijgewerkt door Pascal op 21 aug 2006 16:24, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 16:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Das toch waar verderop iedereen het bos inreed? Bij die omleiding?

mhaschreurs.hyves.nl

21 aug 2006 16:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Carrera 3.2 Cabrio '87
Bennebroek
Bericht 
Dat was inderdaad een lastige, maar met de lunch tip van MartinAir zijn we er toch goed uitgekomen.

Hij vertelde nl dat de bordjes van de omleiding in de tegengestelde richting stonden. Eerste keer gingen we echter toch fout, 1e rechts, 2e links....en daar moest je juist weer rechts en dan de 3e links. Want bij de 2e kruising stond keurig een bordje...Enfin het is allemaal goed gekomen en je ziet weer eens wat extra...

21 aug 2006 16:30
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
michael schreef:

Klopt, en diegene die daadwerkelijk het bos inreden waren uiteindelijk bij de eerste in Breda :lol: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 aug 2006 16:32
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
paSCal schreef:
Nog een achteraf vraagje trouwens, zijn er nou veel mensen nog op de Harleydag wezen kijken? ;)

Rene en ik in elk geval wel. Ook weet ik dat SeTaKiRa , 924 , MichM3 en vriendin geweest zijn net als John4S en ik meen Marcel (die we in het centrum tegenkwamen).
Ik ben het treffen van Leopoldsburg gewoon , maar dit was een hele andere (lees zeker zo positieve) ervaring.
Wel opvallende verschillen zijn dat er constant in Leopoldsburg wordt rondgetoerd (allemaal zonder helm) en shows zoals donuts en burn-outs gegeven worden. Ook zijn hier meer clubs (Outlaws, Last Bikers , Hells Angels, Muscallero's, etc etc aanwezig terwijl in Breda het zeer veel individuele rijders waren. Maar de sfer zat er super in en met al die kleine straatjes vol bikes en overal livebands met verschillende genres muziek trok het mij qua sfeer zeker zo sterk aan.Helaas dat we er en zo vroeg vandoor moesten en dat het duidelijk op zijn laatste pootjes draaide. Ik denk dat ik volgend jaar een hotelletje boek en er vanaf zaterdag al ben :wink:

21 aug 2006 16:34
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
In het bos kun je ook je dag vulling doen :P

Maar het lijkt hier net wel het Libelle forum zeg, niet normaal..Maar er springt gewoon duidelijk uit, ondanks dat ik er niet ben geweest (wat ik heel jammer vind, had helaas geen tijd ivm organisatie open dag @ vlieg club maar volgend jaar ben ik erbij met mijn 924!).

Een perfect organisatie voor 125 man (en vrouw)(rond het eventjes af) bestaat niet, op papier wel maar in de praktijk pakt dat anders uit. Als ik alle verhalen lees vind ik dat Pascal het top georganiseerd heeft, er zullen altijd wel mensen wat hebben, lees verkeerd rijden etc.

Kijk maar naar de Amsterdam - Bejing Rally..Dat is ook niet geheel vlekkenloos verlopen, ondanks goede indekking van de organisatie. Er zitten altijd wel een kleine dingen verscholen in het gras die je van te voren niet kan overzien (min of meer wel in je calamiteiten plan opnemen) maar meestal spreekt de oplossing voor zich.

Het Bolletjes - Pijltjes systeem werkt over het algemeen erg goed, het is zeker voor een organisatie van de Jubileum rit niet echt financieel toereikend om iedere Porsche een navigatie te geven. Maar dan is de LOL er gewoon af, je kan verkeerd rijden, beetje lachen en ouwehoeren is gewoon top!

Ik sluit deze post af met de volgende woorden: Tot volgend jaar op de Jubileum Rit en hoop dat het ook weer een mooi en prachtige dag wordt!

@ Frost: Je gaat een beetje verkeerde kant op meid, Neem eventjes afstand tot dit topic. Als er door wordt gegaan komen we nergens meer uit. Het is gewoon een combinatie van factoren geweest waarschijnlijk..Moe, lange nacht, druk etc . Dan kun je best sjaggy worden. Maar ga dna ff niet de sfeer voor andere verpesten en hou het kort en krachtig in het topic.

Laatst bijgewerkt door Meneer aard op 21 aug 2006 16:42, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 16:36
Profiel Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:
michael schreef:
Klopt, en diegene die daadwerkelijk het bos inreden waren uiteindelijk bij de eerste in Breda :lol: :lol:

Zonder woorden :cheesy:
Afbeelding

21 aug 2006 16:38
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
ppp 356 schreef:
michael schreef:

Afbeelding

Ben toch blij dat ik me omgedraaid heb :lol: .

mhaschreurs.hyves.nl

21 aug 2006 16:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hallo
Laat ik even terug komen op de jubidag en niet over het gemopper tegen elkaar.
Pascal en Ester bedankt voor deze mooie dag. Volgend jaar doen we zeker weer mee.
Toch even een opmerking over het bolletje pijltje. Ik werd genavigeerd door mijn zoon van 9 en mijn dochter van 10. Als die zonder probleem mij kunnen vertellen hoe ik moet rijden dan vraag ik me af waar de discussie om gaat, maar dit terzijde. :wink: :lol:
Nogmaals bedankt
Ben

21 aug 2006 17:00
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
jammer frost, had je graag gesproken gisteren (wij zijn ook nieuwkomers dus schept een band).
ik kende ook niemand maar gewoon bij iemand gaan zitten en je voorstellen, 1 gemeenschappelijk onderwerp heb je al :!: :wink:
kortom, het valt allemaal best mee,, de forummers zijn net mensen met al hun (on)hebbelijkheden :twisted:
komop frost, ontdooi een beetje en geef jezelf een nieuwe kans want die verdien jij en wij :!:

tip: rij de volgende keer met een treintje mee, leer je meteen wat gezichten van medeforummers kennen voordat je op het '' feestje'' komt, kun je daar evt. op terugvallen (hielp bij ons) :!: :D

see ya nxt time..............................

21 aug 2006 17:08
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
bilp11 schreef:
Hallo
Laat ik even terug komen op de jubidag en niet over het gemopper tegen elkaar.
Pascal en Ester bedankt voor deze mooie dag. Volgend jaar doen we zeker weer mee.
Toch even een opmerking over het bolletje pijltje. Ik werd genavigeerd door mijn zoon van 9 en mijn dochter van 10. Als die zonder probleem mij kunnen vertellen hoe ik moet rijden dan vraag ik me af waar de discussie om gaat, maar dit terzijde. :wink: :lol:
Nogmaals bedankt
Ben

Het voordeel is dat kinderen onbevooroordeeld zoiets lezen. Wij gaan allereli conclusies trekken en aannames maken en gaan daardoor in de fout. Kinderen houden zich meestal "letterlijk" aan wat er staat.

21 aug 2006 17:13
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
wdepundert
Zo had ik het niet bekeken. Toch een voordaal om de kinderen mee te nemen. (vandaar dat we in de prijzen zijn gevallen)
Ben

21 aug 2006 17:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Mauk schreef:
Zo, de eerste Rotterdammers en Hagenezen zijn onderweg....

Leuke platen Mauk!
Alleen jammer dat (1 van) de mooiste - een zwarte 993 S - die jou toch wel extra na aan het hart moet liggen, er zo VRESELIJK onscherp op staat :shock: :roll: :cry: :wink:

Paul, sorry, sorry, sorry, maar op het moment van langsrijden werd ik plotseling een beetje emotioneel en moest een traantje wegpinken. Helaas kwam net JIJ langs met je pronkstuk. Gelukkig kon ik in alle verwarring de knop van het toestel nog vinden om je vast te leggen op de gevoelige chip..... :wink:
Beter kon ik hem echt niet maken, zal nog een beetje oefenen voor volgend jaar :roll: :idea:

Mauk

21 aug 2006 17:27
Profiel WWW
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
bilp11 schreef:
wdepundert
Zo had ik het niet bekeken. Toch een voordaal om de kinderen mee te nemen. (vandaar dat we in de prijzen zijn gevallen)
Ben

Zo blijkt maar weer, navigeren is kinderspel. :wink:
Wim.

21 aug 2006 17:27
Profiel WWW
Hasselt/België
Bericht 
WdePundert schreef:
Het voordeel is dat kinderen onbevooroordeeld zoiets lezen. Wij gaan allereli conclusies trekken en aannames maken en gaan daardoor in de fout. Kinderen houden zich meestal "letterlijk" aan wat er staat.

Daarom dat het bij mij steeds zo perfect lukt :roll: :twisted:

-Zal ik het eerst zeggen alvorens een ander dat doet- :^:

21 aug 2006 17:50
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht Re: Schaduwplekje op de dag
SanderC2 schreef:
Bert,

Laat je gevoel over de dag niet verpesten door dit voorval.

Ik ben ervan overtuigd dat je zoiets niet expres doet. De situatie bij het inparkeren geeft zoveel gelegenheid om afgeleid te worden; er lopen mensen tussen de auto's door waar je op moet letten, de reeds geparkeerde auto's en noem zo maar op. Zoals ik je al zei: "dit kan iedereen overkomen".

Zo denk ik er nog steeds over. We gaan deze zaak bij de beide verzekeringsmaatschappijen neerleggen, de reparateurs gaan hun best doen, waardoor dit voorval ook snel weer tot het verleden behoort.

Heel veel sterkte met de reparatie aan jouw auto.

Groeten,

SanderC2

Daar win je bij mij respect mee, klasse dat je zo reageert

21 aug 2006 17:51
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ritje door het bos was erg leuk :wink:

wij gingen na de wielertoerafzetting (2x letterwaarde, 3x woordwaarde) meteen links recht, zoals een hulpvaardige ervaringsdeskundige tijdens de lunch had gebruld... Links was geen probleem, 1e rechts was het Molenpad (met officieel straatnaambord), een weggetje dat rechtstreeks naar een boerderij leidde. Op dit paadje kwam een 911 ons tegemoet en al denkende 'rukker, je rijdt verkeerd' :lol: reden wij hem voorbij om vervolgens, met de blauwe speedster in onze kielzog, op het erf van de boer maar weer te keren. De daaropvolgende minuten kwamen wij een treintje van 5 auto's 2x tegen (tegemoetkomend) stonden op meerdere lokaties pf'ers van gedachten te wisselen met plaatselijke voorbijgangers. Ik zei tegen Jurgen: 'let op. Als je verkeerd rijdt is het belangrijkste dat je geen twijfel laat zien. Gewoon knipperlicht naar links en naar links gaan. Ook als je niet weet wat er links is...' Het gevolg was dat we met een treintje van 7 auto's 5 kilometer bospad reden, vervolgens door de bossen van het mooie Ulvenhout en op de volledige gok zo in één keer naar het Chassé theater in Breda reden. (tip voor Frost: op de laatste pagina stond 'parkeren bij het Chassé theater' - bij iedere invalsweg Breda in staan borden met 'Chassé theater'... :idea:) Als laatste weggereden bij de lunch en in het eerste rijtje op het eindpunt. 8) Waarbij mensen uit het treintje vroegen - 'hoe ken jij toch de weg daar...?' (Jurgen en ik waren ook best bang om vast te lopen met een grondspeling van 2 cm. Maarja, mooie kans om de vierwielaangedreven RUF eens te testen... :cheesy:

Mooie omgeving en g

21 aug 2006 18:01
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
911-lover schreef:
OK , andere discussie dus.

@JeGroen : leg dit eens uit :?: :twisted:

Afbeelding

Is het wat het lijkt :roll: :lol: :lol: :lol:

Euh.... die mooie gele reed al de hele tijd achter me, daar ik gek ben op seventies elfjes in knalkleuren, ben ik omgedraaid om hem beter te kunnen bekijken dan in de spiegel! :wink:

Nee, was inderdaad bij het wieler labyrinth. Wij zijn vervolgens met een cluppie (o.a. MichM3) de kroeg ingedoken en met behulp van SATNAV naar het Chassee gereden, waar we als een van de laatste aankwamen, zal wel door de tussenstop komen... :roll: Dit hebben we echter goedgemaakt door nog een biertje te gaan drinken in het centrum ( met o.a.... MichM3, net als bij de Ijsselrit een die-hard, van hoe verder men komt, hoe langer men zich de voorbereiding op de terugweg schijnt te zijn! :wink: ) toen we terug kwamen bij de auto's waren de meeste al weg, wij zijn naar mijn idee echter mooi op tijd vertrokken, daar ik met een vriend van mij (Peter) was en Nynke beloofd had dat ik het niet te laat zou maken en samen zouden eten... :lol:

21 aug 2006 18:41
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 1018 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Volgende