Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 11:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
jubi rit 3 - niet iedereen tevreden... 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:
Horn: zucht............................

Dit geeft inderdaad precies mijn gedachten weer... :twisted: en daar laat ik het voor nu maar even bij...

21 aug 2006 18:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Citaat:
Of willen jullie dat ik blijf> dat ik verder gezellig mee-post en dat we elkaar weer gaan respecteren en dit hele gedoe vergeten??
Vertel het me maar..ik wacht wel.

Ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken, maar de meeste hier zijn redelijke mensen en ik denk dat die net als ik zo'n slippertje van een nog jong meisje :wink: na een druk weekend met te weinig slaap wel kunnen vergeven, het feit dat je toch weer post toont volgens mij dat je ons toch niet kunt/wilt missen! :wink:

Ik weet zeker dat een evt. volgende rit vast beter bevalt. Geloof me, bolletje-pijltje is echt niet moeilijk, zelfs ik (en mijn rookie navman) snap het! En verder rijden ze echt niet allemaal zo hard hoor, op de snelweg ri. Prinsenbeek na de ochtendrit hield de zwarte 965 (Turbo) (sorry, ben je nickname even kwijt.. :roll: ) constant in de gaten of ik het wel bij kon houden met mijn oude gebakje met blauwe plaatjes. :res: :wink:

Tot de volgende rit!

21 aug 2006 18:14
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Vergeven is een teken van grootheid, dus zelfs ik kan me daar nog wel in vinden. Mijn beste vrienden in het leven zijn ook diegene waar ik de grootste aanvaringen mee heb gehad....

21 aug 2006 18:16
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
JeGROEN C3.0 schreef:
Citaat:
Of willen jullie dat ik blijf> dat ik verder gezellig mee-post en dat we elkaar weer gaan respecteren en dit hele gedoe vergeten??
Vertel het me maar..ik wacht wel.

Ik kan natuurlijk niet voor de rest spreken, maar de meeste hier zijn redelijke mensen en ik denk dat die net als ik zo'n slippertje van een nog jong meisje :wink: na een druk weekend met te weinig slaap wel kunnen vergeven, het feit dat je toch weer post toont volgens mij dat je ons toch niet kunt/wilt missen! :wink:

Ik weet zeker dat een evt. volgende rit vast beter bevalt. Geloof me, bolletje-pijltje is echt niet moeilijk, zelfs ik (en mijn rookie navman) snap het! En verder rijden ze echt niet allemaal zo hard hoor, op de snelweg ri. Prinsenbeek na de ochtendrit hield de zwarte 965 (Turbo) (sorry, ben je nickname even kwijt.. :roll: ) constant in de gaten of ik het wel bij kon houden met mijn oude gebakje met blauwe plaatjes. :res: :wink:

Tot de volgende rit!

Idd Jeroen, en de volgende keer kom je gewoon samen met ons mee nog iets drinken FROST, was gezellig :mrgreen:

Citaat:
Vergeven is een teken van grootheid, dus zelfs ik kan me daar nog wel in vinden. Mijn beste vrienden in het leven zijn ook diegene waar ik de grootste aanvaringen mee heb gehad....

Een wijs man, zie Babs, zelfs iemand die zich met 'zware' taal uitlaat is vergevingsgezind, dus waarom trek je je dit aan? :wink:

Laatst bijgewerkt door 924 op 21 aug 2006 18:18, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 18:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
:thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: .

mhaschreurs.hyves.nl

21 aug 2006 18:18
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Marcel en Horn, tis al goed, ik vertrek maar.. ik heb alles geprobeerd, jullie zien mij vast aan voor een heel slecht persoon dat iemand anders de schuld wil geven :cry: :cry: :cry: Ik geef het op..

924: waarom ik me dit allemaal aantrek? Omdat ik mens ben dat wil leven en liefhebben, net als een ander ook. Maar ik heb al zo veel ellende veroorzaakt dat ik beter kan gaan vertrekken. Dit komt toch nooit meer goed en dan ga ik liever weg dan dat de mensen mij met een scheef gezicht aankijken als ik langs kom. Ik ben onduidelijk, maar dat komt omdat ik me verschrikkelijk voel. Jeroen914 heeft gewonnen, ze mogen hem gaan dragen op handen en voeten, net als de rest ook.

Laatst bijgewerkt door FROST op 21 aug 2006 18:23, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 18:19
Profiel Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
zal ik reageren,
zal ik niet reageren,
of zal ik reageren ......

FROST bedankt voor je bijdrage, had PaSCal + crew nodig, ze begonnen al aardig langs de schoenen te lopen met al die complimentjes :twisted: :wink:

Voor de rest is alles al in nette en meer eikelachtige woorden gezegd.
Wat je er mee doet, of je hier blijft of niet. Dat laat ik aan jou over.

Doe er in iets mee zodat je een volgende keer net even wat langer nadenkt en andere woorden gebruikt om je teleurstelling te verwoorden.
Kom je minder spookrijders tegen in het leven

21 aug 2006 18:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
JeGROEN C3.0 schreef:
En verder rijden ze echt niet allemaal zo hard hoor, op de snelweg ri. Prinsenbeek na de ochtendrit hield de zwarte 965 (Turbo) (sorry, ben je nickname even kwijt.. :roll: ) constant in de gaten of ik het wel bij kon houden met mijn oude gebakje met blauwe plaatjes. :res: :wink:

Gelukkig reed ik mee in een rap treintje...... :lol: :wink: .

mhaschreurs.hyves.nl

21 aug 2006 18:20
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
FROST schreef:
Ik ben daar erg trots op en wij konden de 911ers van gisteren gewoon bijna niet bijhouden, gewoon omdat we die wagen goed wilden houden!

Voor zover nog niet duidelijk: het was niet de bedoeling om in een treintje te rijden, maar ieder apart. Tuurlijk is er niets op tegen als je met een groep(je) rijdt, maar je kan niet verwachten dat anderen zich inhouden omdat jij in een groepje wil rijden. Ikzelf vind het nl. bijvoorbeeld erg leuk om waar dat kan flink door te rijden.

Citaat:
maar ik denk dat er wel meer weggebruikers zijn geweest die zoiets hadden van WAT EEN STELLETJE IDIOTEN ZEG! met 220 over het wegdek dat nog eens NAT is ook!!

Hoho... 250 km/u... :twisted: (ja, ik hield mij keurig aan pagina 2: de snelheid in de dorpjes binnen de perken houden :wink: )

Citaat:
Dat we gisteren met de 924 gelijk met de rit meegingen was niet mijn schuld maar die van mijn vriend! Hij zat achter het stuur en is doorgereden terwijl Pascal en zijn vrouw/vriendin ons info wilden geven. En zij kan dat ook vertellen want ik was toen al kwaad op mijn vriend dat ie het geduld niet kon opbrengen EVEN te wachten!

Maar zou je dan niet de schuld aan jouw vriend moeten geven, in plaats van klagen over dat het voor jou onduidelijk was wat de bedoeling was van de rit?

Citaat:
Kortom: het weer zat tegen, ons humeur zat tegen, ik geef mijn indruk hier op het forum, en whoalla: heb bijna het HELE forum op mijn staart zitten.

Ik denk dat dat ligt aan hoe je het brengt. Dat jij het niet leuk hebt gehad vind ik jammer voor je. Maar om dan b.v. de lunch te bestempelen als derderangsvreten (ik vertaal nu vrij)... Met alle respect, ik ben op culinair gebied heel wat gewend en dus ook verwend, maar het was echt prima verzorgd. Het kan zijn dat jij het niet lekker vond, die mening staat jou vrij. Maar de wijze waarop je het brengt komt over als een sneer naar iemand die dat niet verdient: PaSCal. Nou denk ik dat hij zichzelf prima kan verdedigen (voor zover nodig...), maar ik denk dat de overige deelnemers, wetende hoeveel tijd en moeite PaSCal heeft gestoken in deze dag, die sneer (ook al is deze niet zo bedoeld) in het verkeerde keelsgat schiet. En dan krijg je een reactie en die is dan vaak ook niet fraai.

Citaat:
Zoals ik al vertelde waren er ook dingen die me wel bevielen,

Had daar dan wat meer de nadruk op gelegd... denk ik dan.

Citaat:
En er zaten daar ZO veel mensen binnen, had ik die allemaal stuk voor stuk moeten aanspreken??

Nee, maar jij klaagde dat jij je onvoldoende opgevangen voelde. Je wordt er alleen op gewezen dat je ook zelf actie kan ondernemen.

Citaat:
Dus...Wat moet ik doen?

Je MOET niets. Je mag van mij hier blijven, sterker nog: dat hoop ik ook. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Misschien is het goed om even de boel te laten bezinken. Je neemt dingen erg persoonlijk op en dat moet je niet doen, zeker niet op het internet. De aanval is niet gericht op jou, maar op de wijze waarop je jouw mening verkondigt. Door alle omstandigheden zijn er nl. maar weinig mensen hier die jou kennen. We "kennen" slechts een beeld welke hoort bij de nick "Frost".

21 aug 2006 18:26
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Citaat:
voor een heel slecht persoon

Wederom eigen invulling.

Ik denk te begrijpen hoe jij je gisteren hebt gevoeld.
Andere verwachtingen, moe, zeurende vriend kortom het liep allemaal niet.
Dat mag je vinden en hier ventileren.

Maar kijk dan wel in de spiegel en draai de boel niet om.
Dat is bij mij in ieder geval in het slechte keelgat geschoten.

21 aug 2006 18:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:
Marcel en Horn, tis al goed, ik vertrek maar.. ik heb alles geprobeerd, jullie zien mij vast aan voor een heel slecht persoon dat iemand anders de schuld wil geven :cry: :cry: :cry: Ik geef het op..

hoe kom je daar toch bij mens? wat mij betreft ben je van harte welkom hier. je uit je soms niet helemaal handig maar dat is het leuke van een zelfregulerend forum: dat wordt met enkele rake woorden weer rechtgezet :lol:

lees je eigen kritiek post nog eens door met een 'onpartijdige' bril en lees vervolgens de reacties. en leer ervan!

Niemand heeft gezegd dat je wegmoet. Jij gaat theatraal lopen roepen dat je 'voor altijd verdwijnt - vaarwel' en gaat vervolgens vragen of je echt weg moet.
Ik zou bijna zeggen - eerst het schoolplein aanvegen en dan mag je blijven :cheesy:

Het is hier weinig anders dan een beetje dom OH'en over Porsches en alles er omheen en soms wijze (technische) woorden en elkaar helpen. Het is is geen leven op zich, je krijgt er geen 150 nieuwe vrienden-voor-het-leven bij als je een nickname aanmaakt, en het is hier niet je huiskamer.

Je hebt een hoop zelfmedelijden. Als je dat nou overboord gooit moet je lekker blijven.

21 aug 2006 18:28
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
@ FROST

beste FROST, ik ben met wat moeite hier begonnen, toen had ik geen porsche, kon ( en nog steeds) slecht NL praten en schrijven, heb ik ook mensen boos gemaakt, en ik ben ook een tijdtje gestopt met PF.
En nu........

ik heb een mooie Porsche, ik heb veel nieuwe vrienden gevonden, onzettend leuk tijd gehad, ja ook snel gereden (achter turbo's, 997's, mooie spoilers, onbeschrijvelijke geluiden, zand en scherp bochten).
Mijn vrouw, die is nooit navigatrice geweest, en kan ook een map niet lezen, vond de indicaties van Pascal echt duidelijk, en bovendien heeft oneindig genoten daarvan.

Niemand zal je beschulden of kritiseren, zolang je een positiever houding vind. Het feit dat wij toch op jouw post reageren moet een duidelijk signaal zijn dat in dit PF "alles" wordt gediscussierd

Ik wens je veel succes in leven!

21 aug 2006 18:38
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
@ riccio: hulde voor de man die jippie!

Off topic: heb jij mensen boos gemaakt? Kan ik me niet voorstellen :cheesy: Goed om je gisteren even in levende lijve de hand te schudden. :thumleft:

21 aug 2006 18:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Zal ik dan maar.

We hebben nu zo ongeveer alles tegen Frost gezegd. Ik heb ook mijn steentje bijgedragen.

Eerlijk gezegd heb ik om een flink aantal opmerkingen ook buitengewoon moeten lachen. Komt vast omdat ik wel kan genieten van een beetje conflictmodel, en dan ben ik er van overtuigd dat ik niet de enige ben. Nee ik noem geen namen :) .

Frost, blijf gewoon gezellig op dit forum, tik vooral actief mee. Je hebt nu gezien en geleerd hoe je mede forummers reageren op ongenuanceerde meningen (vooral als het een zeer gewaardeerd en gerespecteerd forumlid betreft).

Rob (al een oude man, met een 964Tip (opa bak vlgs een mede forummer die weer heel weinig controle heeft over zijn 964 :) )

21 aug 2006 18:44
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Ach Babs, je bent het tenminste nog waard om ruzie mee te maken.
Tip: Houd een kleine Forum vakantie en vraag een mod dit draadje t.z.t
verwijderen en dan gaat je Porsche Forum hart vanzelf weer kloppen want
het is een onuitwisbaar virus.....kan het weten :wink:

Laatst bijgewerkt door marknineoneone op 21 aug 2006 19:08, in totaal 1 keer bewerkt.

21 aug 2006 18:55
Profiel
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Heel kort: zo'n discussie zou niet moeten plaatsvinden na een dergelijk leuke rit. Hou het gezellig!

Bah.

21 aug 2006 19:07
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Daarom is het topic ook gesplitst. :wink:

Nog een paar postings en we kunnen de titel veranderen in: " Frost/Babs, Die Wiedergutmachung..." :wink:

Komt wel goed denk ik,

Babs kan toch niet zonder PF...

" PF , ze hebben het ook veel te lekker gemaakt, het zou verboden moeten worden! " :wink:

21 aug 2006 19:13
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
horn schreef:
Goed om je gisteren even in levende lijve de hand te schudden. :thumleft:[/size]

eensgelijk, Horn ! :wink:

misschien volgende keer tijd om koffee samen te drinken! :lol:

21 aug 2006 19:23
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht " Frost/Babs, Die Wiedergutmachung..."
..laat ik maar niet langer koppig zijn en mijn excuses aanbieden aan ALLE omliggende forummers :( Ik ben nog steeds erg verdrietig maar ik ben er van overtuigt dat ik me beter ga voelen na een hete douche en een warme chocolade melk. Ik had me niet zo kritisch mogen uitten hier, veel lag ook in mijn eigen domme schuld..... en tegen dat stelletje oude indianen en chinezen ingaan, ow dat win je nooit.. :wink:

Wat Jeroen914 aangaat: .. JEE VENT WAT BEN JIJ VERMOEIEND!! :D :D :D *handuitsteektmetvredespijpje*

Dus... geen kwaad woord meer... volgende keer tracteer ik een biertje! :D :wink:
Dat met die rit in Den Helder etc: dat meende ik trouwens wel serieus hoor mensen................

Greetz FROST * die trouwens niet wist dat er zo veel toepasselijke betekenissen waren voor die nick *

21 aug 2006 19:27
Profiel Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Frost schreef:
Laat staan die prachtige Speedster die vrolijk stond te schitteren.........

Dan had je daar moeten achter rijden, het arme beestje is slechts voorzien van 4 cylindertjes en een schamele +/- 120pk :wink: :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

21 aug 2006 19:30
Profiel WWW
Bericht 
Ahummmmmmmmmmmmm,

De toonzetting op deze discussie bevalt me allerminst en.... meer dan twintig kerels met een Porsche-tic die over een dame heen vallen en "te grazen nemen"??? Is niet netjes en chique. Laten we de wijste zijn en onze emoties in de hand houden. Laat maar gaan denk ik altijd. Voor wie zijn emoties niet in de hand kan houden, ik schrijf kosteloos een receptje traquilizers voor. Werkt geheid en snel :P Of neem een lekker rood wijntje , een strandwandelingetje bij deze hoosbui om even af te koelen.
Waar gaat het eigenlijk over? Het gaat eigenlijk om een futiliteitje. Laten we de boel niet opblazen.

Ook ik ben door schade en schande wijs geworden: het is beter om dergelijke zaken persoonlijk te bespreken dan achter de PC. Het komt altijd verkeerd over.

Ook ik heb niet altijd mijn dag door collega's, blauwje envelopjes uit Heerlen en ook ik ben ontzettend verpest en verwend door mijn ouders en trek graag een grote mond op als mijn kroketten, kaviaar, champagne, gamba's, truffels etc. niet goed zijn, maar een trap onder mijn reet hoeven ze bij mij niet te proberen. :twisted:

Laten we het gezellig houden en deze discussie sluiten!

Laatst bijgewerkt door ECT op 21 aug 2006 19:49, in totaal 3 keer bewerkt.

21 aug 2006 19:37
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Liefhebbers blijven over :wink:

Ben er HELAAS niet bijgeweest maar ik weet ZEKER dat het een leuek dag is geweest.

bah bah,van die mensen waarbij het alleen maar goed is zoals zij het willen en dan ook nog een dag verzorgd willen worden voor weinig geld,het liefst voor niks.

Nee verkoop die Porsche en associeer je niet met ons AUB :idea: :idea:

http://www.degeusmakelaars.com

21 aug 2006 19:40
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht Re: " Frost/Babs, Die Wiedergutmachung..."
FROST schreef:
Dus... geen kwaad woord meer... volgende keer tracteer ik een biertje! :D :wink:

Eindelijk, ik wil met net met deze discussie gaan bemoeien maar het is niet meer nodig :thumleft:

Ach ja, door schade an schande wordt men wijs, zei een of andere chinees ooit :lol: :wink:

Dus welkom terug, een fijne tijd toegewenst en maak van dat biertje een cola, want de meesten van ons moeten nog met de P rijden :wink:

21 aug 2006 19:42
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
ok, een cola,fanta,reddbull,sprite,up??? zeg et maar! :roll:

21 aug 2006 19:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 cabriolet
Heiloo
Bericht 
Volgens mij is het wel klaar zo! dit leek wel een aflevering van Goede tijden, slechte tijden. Neigt ook naar een bouquetreeks verhaaltje.

eind goed al goed :cry: :D

21 aug 2006 19:49
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende