Ik ben van mijn auto's gewend dat bij een (over-)volle benzinetank de benzinemeter in het dashboard aanwijst boven met max-streepje. Sinds kort doet mijn 911'je dat niet meer. Wat wijst de benzinemeter in jullie 911'jes aan als de tank tot de rand toe is gevuld?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
22 aug 2006 22:45
Walter964
964 C2C->997 C2C->997.2 GT3
Empel
Als dit je grootste problemen met je porsche zijn dan heb je het niet slecht .
Bij mij gewoon op max.
grt
w
_________________________________________ Een dag niet vol gas gegeven is een dag niet geleefd
22 aug 2006 23:09
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Walter964 schreef:
Als dit je grootste problemen met je porsche zijn dan heb je het niet slecht .
Bij mij gewoon op max.
grt w
Helemaal gelijk, maar er zou net een nieuwe kontaktgeber in zijn gegaan en dan wil ik ook een maximale uitslag bij een volle tank.
Hoort bij een volle tank het wijzertje nou boven het bovenste witte streepje te staan of er precies op?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
22 aug 2006 23:18
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
bij mij:
Nicolò schreef:
er precies op
22 aug 2006 23:43
Marcel964C4C
964 C4 Cabrio 1991
Utrecht
Bij mij staat de meter bij een volle tank ook een stuk onder het maximum. Er is een nieuwe meter in de benzinetank gezet, maar dat heeft niet geholpen.
_________________________________________ Verwachting kun je aanpassen, realiteit niet
22 aug 2006 23:46
MichM3
964 Cup
Brussels, Belgium
Bij mij ook iets eronder..maar ik heb nog nooit getankt tot het er begint uit te lopen...
_________________________________________ Respekt für die Eltern
23 aug 2006 0:05
Dick
964 C2T
997 C2
En als je een "oud hollandse klap" op je benzinemeterklokje geeft, gaat 'tie dan ook niet omhoog ?
Zoals hierboven al aangegeven helpt het vaak niet om de benzinemetervlotter in je brandstoftank te vervangen. Het klokje zelf blijkt nogal eens de schuldige... (is tenslotte ook al weer op leeftijd...).
gr.
dick
23 aug 2006 8:48
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bij mij en
wolf schreef:
bij mij:
Nicolò schreef:
er precies op
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum