Auteur |
Bericht |
CorSleutel
Ex Carrea 3.2, 996 Carrera 4Bergen op Zoom
|
Rook / damp
Hoi
Tijdens de jubi rit 3 kwam er bij het lang stilstaan bij het stoplicht in Breda rook, damp uit mijn linkerwing, volgens mij de kant van de oliekoeler.
Nu rijdt ik nooit in de regen en heb dit dus nog nooit eerder gezien !
Is dit normaal. Oliedruk/Oliepijl/Temp waren en zijn allemaal ok.
Groeten
|
21 aug 2006 20:35 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Als er wat water druppels op een warme radiator hangt, zou best eens kunnen dat er wat rook vandaan komt (verdampt). Zeker bij een koude omgevings temperatuur is dit goed zichtbaar.
|
21 aug 2006 20:41 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Oliekoeler zit rechtsvoor bij een 3.2!
Naar mijn ervaring niet normaal.
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
21 aug 2006 21:25 |
|
|
Dick
964 C2T
997 C2
|
Mwah... warme remschijf waar beetje water op komt (zoals vandaag...) kan wel eens gaan roken/dampen... Ik zou het even in de gaten houden maar dan met droog wegdek..
gr.
dick
|
21 aug 2006 21:48 |
|
|
CorSleutel
Ex Carrea 3.2, 996 Carrera 4Bergen op Zoom
|
Thanks, ik zal het inderdaad maar eens in de gaten blijven houden.
Paul, van binnen uit gezien was het de rechterwing, van voor de auto gezien natuurlijk de linker.
Damp was trouwens maar ff, ongeveer 14 seconden ofzo...
Groeten.....
|
22 aug 2006 21:56 |
|
|
Dick
964 C2T
997 C2
|
Waterspetters, toch....?
|
23 aug 2006 22:22 |
|
|
horn
PF #57
|
Niet dat ik het echt bijgehouden heb ofzo...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 aug 2006 22:41 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Pas op voor carjacking met dat uitstappen bij rode stoplichten.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
23 aug 2006 22:43 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
De bestuurderszijde is de linker zijde van een auto (tenzij je een rechtsgestuurde auto hebt ).
Dit zie je weer terug in de onderdeelnummers. Daarom zijn de onderdeelnummers van rechter delen altijd 1 nummertje hoger dan dezelfde delen van de linker kant. Tenzij je bijvoorbeeld een japanse auto hebt, omdat die er vanuit gaan dat de rechter zijde de bestuurderszijde is waardoor zij de linker onderdelen met 1 nummertje hoger nummeren.
_________________________________________ NPC 0577
|
24 aug 2006 9:15 |
|
|
guido
911 SC 3.0, 993Mechelen
|
Zal dan wel hoogstwaarschijnlijk waterdamp (van de regen) op de olie-radiator zijn. Heb ik ook wel.
_________________________________________ The sky is the limit !!!
|
24 aug 2006 10:36 |
|
|