Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 14:44



Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Erg slecht lopen 924 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1981 924 special edition 1980 924 Targa
Lelystad
Bericht 
Hmm,

voor de meeste oldtimer verzekeringen moet je zowiezo de Porsche als het ware als 2e auto moeten verzekeren en moet je geloof ik een bepaalde leeftijd hebben behaald, maar dat kan je natuurlijk altijd navragen bij een verzekeringsboer!

even over het technisch probleem, want daar ben ik nog niet op ingegaan!

Wat voor kleur rook geeft ie?
Loopt ie wel gewoon op 4 pitten op een hoger toerental?

Het zou idd je ontsteking kunnen zijn, ik zou voor de zekerheid ook even een compressietest laten doen, aangezien je auto nogal rookt, is het echt dikke blauwe rook, dan verdenk ik toch als snel je zuigerveren of een probleem met je kleppen. (heb dit zelf ook gehad, uiteindelijk is zelfs de motor er door vastgelopen)

groet,

David
_________________________________________
Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen. Special edition!!
1980 Porsche 924 wit
1971 1302 Kever (verkocht)
Webmaster: http://www.924forum.nl


22 aug 2006 17:18
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
Injectoren, als de auto moeilijk in toeren klimt en slecht wegtrekt zijn je injectoren bijna dood.
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


22 aug 2006 17:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
924 schreef:
Injectoren, als de auto moeilijk in toeren klimt en slecht wegtrekt zijn je injectoren bijna dood.


injectoren moet ik nog even testen...die trek ik er toch uit als ik nieuwe rubbers eropgooi.
De rook is volgens mij gewoon van een veel te rijke afstelling maar verbrande olie heb ik ook al aan gedacht. Het is geen dikke walm maar het blijft wel hangen en je ruikt het ook.

Zuigerveren wil ik best vervangen, weet alleen niet of het hele blok er dan vanonder moet. Lijkt me wel makkelijker werken.
Zal een compressietestje laten doen als ik de CO en ontsteking laat afstellen.

Het is echt jammer dat ik niet even de weg op kan om te testen wat ie doet als ie goed warm is. Denk dat ik toch zo snel mogelijk ga zorgen dat ie op straat mag want ik ga niet tot november wachten op de eerste testritjes. Dan moet ie ook meteen apk gekeurd worden en dat schiet ook niet op.
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


22 aug 2006 18:57
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Stadskanaal
Bericht 
Om onsteking aftestellen moet je het volgende doen.

Allereerst moet je kijken of de motor optijd staat, dit doe je als volgt:
- Vliegwiel op merkteken zetten (achter de motor tegen de v-bak aan), meestal een diepe inkeving of streep.
- Nokkenas bekijken of deze merkteken op het pijltje staat op het kleppendeksel.

Is dit goed dan met de strobo kijken of de merkteken op de poelie stilstaat (dit doe je als de motor loopt; stationair)

Is dit niet goed dan de verdeler losjes draaien en zo verdraaien dat de merkteken op de poelie stil blijft staan.

Succes
_________________________________________
Mijn hobby is de 924, My dream 911


22 aug 2006 21:36
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Stadskanaal
Bericht 
Even over de verzekering, het klopt dat je een tweede (hoofd)auto op je naam moet hebben staan en niet meer dan 5000 km per jaar rijdt.

De Porsche van jouw moet 25 jaar of ouder zijn en als tweede auto dienen, voordat je in aanmerking komt voor een oldtimer verzekering.
_________________________________________
Mijn hobby is de 924, My dream 911


22 aug 2006 21:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
kijk die uitleg over de ontsteking is prachtig! Merkteken zit onder of bovenop het vliegwielhuis?

Bij unive kan ik em als klassieker verzekeren als ie meer dan 20 jaar oud is.. dus daar valt ie wél onder. Bij andere verzekeringen zal het idd verschillen, weet niet of ze dan ook nog grenzen stellen aan leeftijd.

Het mooie is, dat ik zat motoren heb staan, waarvan er eentje het minst rijdt, en dat is geen oldtimer en geef ik dus altijd op als primair vervoer. Ken mensen die op dezelfde manier een oldtimerauto hebben verzekerd, door een motor als primair vervoer op te geven, dus het moet kunnen. Even zien bij welke verzekering :).
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


23 aug 2006 1:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1981 924 special edition 1980 924 Targa
Lelystad
Bericht 
Martijnus schreef:
kijk die uitleg over de ontsteking is prachtig! Merkteken zit onder of bovenop het vliegwielhuis?

Bij unive kan ik em als klassieker verzekeren als ie meer dan 20 jaar oud is.. dus daar valt ie wél onder. Bij andere verzekeringen zal het idd verschillen, weet niet of ze dan ook nog grenzen stellen aan leeftijd.

Het mooie is, dat ik zat motoren heb staan, waarvan er eentje het minst rijdt, en dat is geen oldtimer en geef ik dus altijd op als primair vervoer. Ken mensen die op dezelfde manier een oldtimerauto hebben verzekerd, door een motor als primair vervoer op te geven, dus het moet kunnen. Even zien bij welke verzekering :).


Idd het merkteken zit IN het vliegwielhuis :wink: , als je het vliegwielhuis bekijkt zie je een vierkant gat, daar zie je het vliegwiel zitten!

Beste wat je kan doen is met een ratel (uit je doppenset) iemand anders aan het krukaspulley laten draaien (steeds maar een klein beetje) tot dat je het merkteken ziet, dat is een gleufje in het vliegwiel, verder staan er wat getallen op d8 ik die geven aan dat je iig in de buurt zit!
_________________________________________
Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen. Special edition!!
1980 Porsche 924 wit
1971 1302 Kever (verkocht)
Webmaster: http://www.924forum.nl


23 aug 2006 10:37
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
Mooi dan kan ik binnenkort eens gaan kijken.

Mocht het zo zijn dat mijn injectoren op zijn, dan kan ik ze toch gewoon testen zoals in de haynes staat? met glaasjes eronder en dan de luchtweger omhoogtrekken en kijken of ik een mooie cone heb?

Als ze stuk zijn koop ik niet eens nieuwe.. ga ik over op EFI.

edit: nog een klein vraagje tussendoor.
Ik heb links van de 2 schakelaars voor de elektrische ramen een soort lip-/wipschakelaartje zitten in de deur.
Het lijkt bijgebeund, omdat er volgens mij ook een onderdeeltje mist, maar volgens een vriend van me die weer een kennis met een 924 heeft had die andere auto het ook. Weet iemand of dat standaard is? en waar het voor dient? Het doet vrij weinig nu.
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


23 aug 2006 13:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 `77
Stadskanaal
Bericht 
Het merkteken zit boven op het vliegwiel, dus als je een looplamp erbij pakt zie je aan de bovenzijde een vierkant gat.

Het klopt dat je een getal tegenkomt (10), als je het hierop je onsteking afsteld staat hij 10 graden te vroeg, sommige motoren kunnen dit hebben (die van mij dus niet komt uit 77), maar als je iets doordraaid kom je een gleuf tegen en dit is de nul stand.

Nu kun je kiezen om hem iets te vroeg of iets te laat laten afstellen, het ligt aan je motor wat hij prettig vind, dus iets voor het streepje of na het streepje.


Die van mij (met contactpunten) moest op de nulstand staan.

Gebruik voor het verdraaien dop nummer 24 met ratel, op de krukaspolie.



Succes :wink:
_________________________________________
Mijn hobby is de 924, My dream 911


23 aug 2006 21:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
Bovenop? dus ik moet langs de verdeler kijken? Dan zou ik goed moeten zitten?

Ben er inmiddels achter waarom mijn elektrische raam het niet doet rechts....motor is weggehaald :(

draadjes hingen gewoon los en afgetaped.
Links gekeken, motor mist echt rechts.
Links zat nog een knopje, is er duidelijk bijgebeund weet ik nu. Draden wat gevolgd, waarschijnlijk soort van 'beun-remote' van de radio ofzo. Het is ook zo'n schakelaar die terug naar middenpositie gaat.

Jammer, mn deurpaneel is nu wel verneukt, dus misschien dat knopje maar laten zitten of verwisselen voor een wat subtieler exemplaar.

Rubbers inmiddels binnen, zal ik binnenkort eens overdag naar kijken want dan test ik meteen de injectoren. volgens haynes telkes lekker op 3 pitten laten lopen en het gat afpluggen, dus laten we dat maar doen. Merkte net dat mijn brandstofpomp het weer even niet deed... of het leek maar zo.
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


23 aug 2006 22:26
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1981 924 special edition 1980 924 Targa
Lelystad
Bericht 
Tja, ik ben bang dat je je deurpaneel beter kan laten zoals ie is of inderdaad dat schakelaartje vervangen door een minder lelijk exemplaar!

Andere deurpanelen is bijna geen optie omdat de betreffende deurpanelen bijzonder zeldzaam zijn en de stof nergens meer te krijgen is, dit heb ik ooit eens geprobeerd via de importeur die heeft toen nog ter plekke nog naar duitsland gebeld maar het resulteerde in een teleurstelling!

(is dat knopje btw niet van je electrische spiegels?)

over het merkteken, kijk tussen je rembekrachtiger en je verdeler naar beneden dan kan het haast niet missen!
_________________________________________
Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen. Special edition!!
1980 Porsche 924 wit
1971 1302 Kever (verkocht)
Webmaster: http://www.924forum.nl


23 aug 2006 23:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
captainfrasca schreef:
Tja, ik ben bang dat je je deurpaneel beter kan laten zoals ie is of inderdaad dat schakelaartje vervangen door een minder lelijk exemplaar!

Andere deurpanelen is bijna geen optie omdat de betreffende deurpanelen bijzonder zeldzaam zijn en de stof nergens meer te krijgen is, dit heb ik ooit eens geprobeerd via de importeur die heeft toen nog ter plekke nog naar duitsland gebeld maar het resulteerde in een teleurstelling!

(is dat knopje btw niet van je electrische spiegels?)

over het merkteken, kijk tussen je rembekrachtiger en je verdeler naar beneden dan kan het haast niet missen!


Mooi dan zal ik daar eens kijken!
De draden van het schakelaartje zijn duidelijk beun, en ze lopen onder de stuurkolom door richting de radio.
Spiegels kan het dus haast niet van zijn, maar dat dacht ik ook eerst.

Kwam trouwens op jouw site een foto tegen en zag dat jij dus ook een soort bakje hebt achter je asbak (klapt naar rechts open, zag er een verstelbaar seperaatje inzitten). Is dat dat cassetteding?

Ga eens bij de conrad zoeken naar een ander schakelaartje :)
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


23 aug 2006 23:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1981 924 special edition 1980 924 Targa
Lelystad
Bericht 
De zwarte bakje is idd de casettehouder!
_________________________________________
Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen. Special edition!!
1980 Porsche 924 wit
1971 1302 Kever (verkocht)
Webmaster: http://www.924forum.nl


24 aug 2006 10:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
Nou dan heb ik die dus ook.
Zag dat jij een soort van 3punts gordels achterin hebt. Dat heb ik niet. ik heb gewoon vaste heupgordels.

Zal binnenkort eens foto's maken van de auto. Lijkt me sowieso wel slim, want als ik ooit een ongeluk krijg of wat dan ook kan ik tenminste aantonen dat ie ervoor beter uitzag ;)

Hoodscoop ga ik nog maar een keer spuiten als het goed weer is. Ben wel tevreden over hoe dat eruitziet.
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


24 aug 2006 14:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
1981 924 special edition 1980 924 Targa
Lelystad
Bericht 
Hmm, ik heb ook gewoon heupgordels, er ligt iets voor op de foto!
_________________________________________
Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen. Special edition!!
1980 Porsche 924 wit
1971 1302 Kever (verkocht)
Webmaster: http://www.924forum.nl


24 aug 2006 21:27
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
vandaag verzekerd als klassieker, langs het postkantoor en in de wegenbelasting gegooid voor die 2 maanden...

Daarna meteen langs de garage, om te vragen of ik keer langs kon komen.
Verteld dat ik sowieso ontsteking verdacht...ff gehannes..die kerel zegt...
Kijk eerst of je distributie goed staat, markeer dan je verdeler en kloot er gewoon wat mee...als ie harder stationair gaat lopen is over het algemeen beter.

Dus ik net gecheckt... distributie staat goed (gat gevonden op vliegwielding! toppie)...daarna gestart, en even met de ontsteking pielen...hupppaaaaa hele verbetering qua stationair...

dat weer afgesteld...dat het weer lager werd met de bypassschroef
even gasreactie getest...en tis gewoon super nu! dus ik ga over een minuutje even proefrijden (mis wel het injectorrubber van laatste cilinder maar ik doe wel even zonder..)
Volgens mij doet ie het nu stukken beter...hoop echt dat dat het is.

Hij rookt nog wel, maar met verkeerde ontsteking zal mn CO ook wel verkeerd gestaan hebben...dus die moet ik eigenlijk ook weer afstellen...
moest toch al.

nu proefrijden
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


25 aug 2006 13:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
hij kan alleen roken als je injectoren versleten zijn of als je uitlaatlijn niet zuiver is, als ie warm is goed doortrekken en boven 3500 toeren rijden, word je uitlaat schoon van. Volledig zuiver is ie @ 8000rpm, dat zou ik niet doen zou ik zo zeggen :lol:

Greetz
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


25 aug 2006 14:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
omg!

Net even gaan tanken... al een hele verbetering sinds hetvorige proefritje...toen liep ie zo slecht..nu rijdt ie gewoon soepel en goed.

Laadspanning is onder de 12V...komt door de vsnaar, die slipt behoorlijk (heb al nieuwe liggen)...

Ontsteking staat nog niet super, maar dat moet nog met de strobo, CO uiteraard ook niet optimaal, komt allemaal goed.

Bij het tankstation moest ik een hele scherpe bocht maken vanuit stilstand om om te keren, toen brak ie flink uit...was zo mooi (nee ik heb niet liggen planken, ben wel voorzichtig met dr)...

even 20liter eringegooid ..kom ik voorlopig mee vooruit.
Daarna direct langs de garage hierachter, even die kerel laten kijken, was er wel tevreden over...heeft de kruiskoppeling van het stuur genoemd dat ik dat even na moet kijken voor de apk want schijnt nogal een afkeurpuntje te zijn, dus als ie afgekoeld is ga ik even kijken.

Verder schakelt ie vrij goed, maar mn koppeling gaat nog zwaar (krijg zelfs kramp in mn kuit..kan ook door positie komen)...

Toeter doet het soms wel/soms niet... voorrem schijf links loopt aan maar is kwestie van opkuisen.

Heb opeens weer heel veel vertrouwen in het blok! hij heeft genoeg koppel dus ik verwacht geen echt slechte dingen. Geen rare geluiden gehoord afgezien van Vsnaar, nu af laten stellen en V snaar vervangen, dan kan ik al redelijk de weg op. En die voorrem moet asap gebeuren want zo gaat alles naar de klote.

Ben echt blij! écht... Heb trouwens wel zonder injectorrubber gereden maar ben er nu al tevreden over. Stationair is nog iets over de 1000 dus daar moet ik ook even aan prutsen maar dat komt wel als de ignition en co is afgesteld.

Eindelijk, heb ik een keer het idee dat ik niet totaal troep gekocht heb.
Binnenkort foto's :)
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


25 aug 2006 14:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911/964 Carera 2 BJ 1992
Bericht 
Martijnus gefeliciteerd met je 924,

Ik heb 7 jaar 944 gereden was een super auto heb dan ook veel spijt dat ik deze niet meer heb.
Ben voornemens een goede 924 belastingvrij te kopen voor mijn vriendin .

Is het probleem al weer opgelost?

Grt.
_________________________________________
Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992


25 aug 2006 15:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
Valentijn schreef:
Martijnus gefeliciteerd met je 924,

Ik heb 7 jaar 944 gereden was een super auto heb dan ook veel spijt dat ik deze niet meer heb.
Ben voornemens een goede 924 belastingvrij te kopen voor mijn vriendin .

Is het probleem al weer opgelost?

Grt.


jup, grotendeels zoals je kunt lezen in mijn vorige reply. was een kwestie van oa. de ontsteking even goed afstellen.
Vind het zo raar dat de vorige eigenaar zo lang heeft gezocht naar het probleem...en niet gevonden..

Heel raar... weet niet eens wat het uiteindelijke probleem nu eigenlijk was...maar hij gaat het steeds beter doen.

wil nog even de injectoren testen en dan gooi ik er nieuwe injectorrubbers op, dan de Vsnaar vervangen, olie verversen + filter en de voorrem weer goed laten functioneren.
Daarna af(laten)stellen en dan zou ie het weer toppie moeten doen.
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


25 aug 2006 22:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
vandaag de voorrem gefixt.
Ding zat écht goed vast... heb alles uit elkaar gehaald, goed schoongemaakt en ingevet met kopervet en hij is nu direct weer los. Heerlijk. Rechts doet ie dat zelfs niet, dus die ga ik ook nog even te grazen nemen.

Verder is de remvloeistof flink oud, zat ook vieze sludge in de klauw toen ik em schoonmaakte.
Volgens mij zit er ook nog lucht in de leidingen.

Net een stukje gereden:

Rijdt goed, maar stottert/hapert bij constant gas (mis 1 injectorrubber dus schrijf ik het daar maar even aan toe. verder zal het de afstelling zijn).

Bij het stotteren voelt het of de motor los hangt, dus ik ben bang dat mijn motorsteun(en) aan vervanging toe zijn. Die zijn wel duur las ik.

De remmen zijn poep. Kan ze niet laten blokkeren. Komt door oude remvloeistof en lucht in de leidingen denk ik.

Vsnaar vanmiddag vervangen. Ging prima. Hij moet alleen nog íets strakker want ik hoor em piepen.

Verder niet echt rare dingen. Hoor een tik in het blok, klinkt als kleppen dus ik ga de speling maar wéér nakijken. Staat die goed ben ik minder blij.


Todolist is nu (qua prioriteit):

-injectorrubbers
-vsnaar spannen
-boel af laten stellen
-rechter voorrem cleanen
-remsysteem goed krijgen/ontluchten/vloeistof verversen
-stuurinrichting/wielen laten richten/uitbalanceren en al die schijt dat ik van dat getril afben.

Oja en uiteraard olie + filter verversen. Peil is nu beetje laag volgens mij, lampje gaat bij hellingen enzo aan.
Olietemp werd net ong. 100-110 graden dus ik maak me nog even geen zorgen.
Verder schakelt ie lekker en al die bende..koppelingskabel en gaskabel ga ik nog even schoonmaken en smeren.
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


28 aug 2006 20:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
PORSCHE 924
Amersfoort
Bericht kanariegele porsche
Hallo, ik heb ook een 924 met een probleem, vandaar hetzelfde topic, maar een ander probleem

Kijk hier eens https://www.knmvverzekeringen.nl/index.jsp voor een autoverzekering, ben zelf 20 jaar oud en heb hem hier voor mijn eerste auto voor 10 euro per maand kunnen verzekeren, ziet er allemaal prima uit en dit was de enige die ik heb kunnen vinden die voordelig was met maar 1 auto.

Ik heb zelf onlangs een gele porsche gekocht ergens in stadskanaal van Sjonnie A. Leuk wagentje schakeld wel okay, behalve de 2, maar dat is geen probleem.

Hij moet binnenkort gekeurd worden, maar de toeter doet het niet, dat ga ik van de week proberen te verhelpen, maar eerst wou ik iets anders oplossen.

Ik heb er te weinig ervaring mee om vakkundig een blik te werpen, graag wou ik een advies of tips.

Komt ie:

Als ik de porsche start dan gaat het de eerste keer zo, ik hoor de brandstof pomp lopen>gaat naar 900 toeren> en na ongeveer 10 seconden zakt ie weg naar nul en valt hij uit.
2de poging is als volgt>ik start>hij gaat naar 900 toeren gaat naar 7 seconden weer naar 100 toeren, dan weer naar 900 dan weer naar 100> dit gaat ongeveer 7 keer op en neer en uiteindelijk valt hij uit.

3de poging> de auto start zonder problemen

Dit is altijd zo.

als ik de auto start, hoor ik de brandstofpomp zoemen, ik denk dat het probleem hier zit, de auto start dus wel maar met een koude motor heb ik hier dus een probleem mee, ik wil het graag verhelpen, iemand een idee.

Alvast bedankt


29 aug 2006 8:12
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Omgeving Leuven
Bericht 
De onregelmatige loop van je motor zal hoogstwaarschijnlijk komen door de aanzuiging van valse lucht oftewel een benzinetekort.
Enkele dingen die je kan doen:
- check wanneer je motor draait of je geen sissend geluid hoort, zoja: alles vacuum buizen controleren op gaatjes en zonodig vervangen.
- tot waar krijg je benzine? Draai een aan je mengsel verdeler(waar de injectorenleidingen samenkomen) eens de 4 boutjes los, start eens en kijk of je tot daar al benzine hebt.
- heb je nog (goede) ontsteking? kijk of elke bougie nog vonkt. Tevens is het nodig om je verdelerkap, rotor en bougies te vervangen.

Alvast succes, moest dit niet helpen dan leg ik het uitgebreid voor je uit wat je nog kan doen :salut:
_________________________________________
R, S, ST, RS, RSR


29 aug 2006 8:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
924 1981
Linschoten
Bericht 
ik ging net de injectorrubbers vervangen en meteen de injectoren testen.
laatste injector was goed... rubber vervangen...
3e injector...hmm geeft mooie straal...en flink veel benzine..

verklaart waarom ie zoveel lijkt te zuipen, zo rookt en niet super loopt.

Kortom, nu ik weet dat er 1 injector kapot is ga ik er sowieso maar 4 nieuwe ingooien...jammer dat het 160 euro kost...voor dat geld kon ik bijna EFI eropgooien maar dan kan ik maanden niet rijden... dus dan maar even wat meer geld investeren.

Het liefst zou ik de injectieleidingen ook vervangen maar ik weet niet hoe duur dat is.
Kortom, ik steek die injector maar weer ff terug en ga kijken waar ik die injectoren kan halen.
Voordat ik nog meer rubbers verspil ;)

iemand idee wat die leidingen gaan kosten (nieuw type, vaste leidingen..niet die flexdingen)...
_________________________________________
What's here isn't here, it's just there without a t...


29 aug 2006 13:42
Profiel Facebook 
Bericht 
je kunt em ook proberen te (laten) reinigen natuurlijk.

Hier trouwens nog een leuk filmpje over k-jetronic systeem:
http://www.volvo740rallyteam.nl/filmpjes/kjetvideo.mpeg


29 aug 2006 14:38
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.