Zo nu nog even mijn verslagje plaatsen….
Vanmiddag had ik even tijd dus even op het forum gecheckt en zag dat de PFT nog niet gevonden was.
Tja, het is amper een halfuurtje rijden en om de PFT toch ietsje langer in 'den Belgique' te houden, me dan maar vlug omgekleed want de ervaring van de vorige keer leert dat je momenteel toch beter op regen, modder, …voorzien kunt zijn… de wagen in, gps ingesteld en vertrokken. Was al een hele tijd niet meer in Domein Kelchterhoef geweest, zeker sinds het automuseum er niet meer is…
Aangekomen bij het domein, direct de pijlen van de Abdijhoeve – waar het trouwens behoorlijk druk was en de keuken heerlijke geuren verspreidde – gevonden. De wagen geparkeerd, jas aan, pet op, fototoestel en gsm – die later meer dan nuttig bleek – ook meegenomen en op pad gegaan. Voorbij de Abdijhoeve gewandeld, dan Hoeve Jan gepasseerd, even moeten zoeken naar de wegwijzer, die wat afgelegen lag, en toen stond ik aan het water…tja 200 m ertegenover
hmmm…dat was midden in de vijver…. even zoeken dus….nou, dat duurde me te lang…gsm genomen en MarcM964C4 gebeld of er nog geen nieuwe tip op het forum stond en ja hoor
, die stond er … de kabel over de vijver. Daar was ik vlakbij dus ernaar toe gelopen. In eerste instantie dacht ik op de foto te zien dat hij in een boom lag aangezien je onder de PFT op de eerste foto de lucht kon zien maar na wat zoeken bleek dat ie tussen de wortels van die dikke boom lag en je eronder het water kon zien.
Op dat moment kon ik Marc, die nog steeds aan de lijn was, vertellen dat we dus de PFT gevonden hadden.
Snel nog wat foto’s -zie paar reacties terug- ter plaatse genomen, valt niet mee om met één hand een goede foto van jezelf te maken
,
en naar het kantoor van Marc gereden waar we de PFT hebben geopend.
Dus hierbij ….Marc, Bedankt !!
En waar gaat de PFT nu naar toe???? Afwachten maar …..