zijn de achterstoeltjes neerklapbare gedeelte van een 964 cabrio het zelfde als coupe/targa
ik heb er nieuwe ingezet , maar als ik de kap naar beneden heb, kunnen de stoeltjes niet omhoog, (de oude heb ik achter gelaten )
kan het niet meer controleren
wie kan mij hier meer over vertellen
26 aug 2006 15:28
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bij een 3.2 zijn de achterstoelen in een cabrio kleiner, maar of dat ook zo in een 964 is?
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
26 aug 2006 15:31
PieterZ
964 C2 Coupe 91 zwart
BMW 528i 97 Soewart
EX 964 C4 Cabrio 91 Nachtblauw
Utrecht
Re: achter stoeltjes 964 cabrio
kempie964 schreef:
vraagje
zijn de achterstoeltjes neerklapbare gedeelte van een 964 cabrio het zelfde als coupe/targa
ik heb er nieuwe ingezet , maar als ik de kap naar beneden heb, kunnen de stoeltjes niet omhoog, (de oude heb ik achter gelaten ) kan het niet meer controleren
wie kan mij hier meer over vertellen
Ben bang dat je het antwoord zelf al gegeven hebt. Het lijkt er allerzins op dat ze verschillen van de targa en coupé.
Misschien kan je ze nog omruilen.
_________________________________________ ......
26 aug 2006 15:35
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Optisch leken ze me tot 2 minuten geleden hetzelfde....
weer iets geleerd ,heb je ze wel goed in mekaar gezet??
kan niet veel aan mis gaan eigenlijk,maar je weet nooit he
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
De rugleuningen van de cabrio zijn óf kleiner óf staan onder een andere hoek (rechter op) dit om het brede gedeelte van het dak te kunnen bergen (dat valt immers achter de leuningen).
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum