Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 07 apr 2025 17:04



Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ] 
Echte originele RS LOL 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 930- Targa '70
Bericht Echte originele RS LOL
Beste forumleden, wie op zoek is naar een 'echte originele' Rs van '72 :wink:('73 nat) moet hier even naartoe linken. En Sinterklaas bestaat echt he, binnen 3 maand komt hij :lol:
Ben er effe langs geweest volledig origineel volgens de verkoper moet rond de 100000 euries kosten... :roll:
De andere Porsches waren echte roestbakken.. en natuurlijk zonder onderhoudshistorie
http://www.kapaza.be/detail/3222023/Gerestaureerde_Porsche_911.html


Laatst bijgewerkt door porsche1973s op 29 aug 2006 11:52, in totaal 1 keer bewerkt.



29 aug 2006 10:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Porschûh
Bericht 
Zeg Piet, zijn hier nog stoute kinderen?

Wat klopt er niet aan die auto?
_________________________________________
Winner of the Rubber Mac of Zurich Award


29 aug 2006 11:09
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Het zal zeker geen echte RS zijn , maar dat staat ook niet in de advertentie.
Wel dat deze en RS motor zou hebben , maar die hadden naar mijn weten ook de politie Targa's zonder dat het RS-en waren.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


29 aug 2006 11:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 930- Targa '70
Bericht 
Ben zelf bij de beste man langs geweest en verzekerde mij dat het een volledig originele RS van '72 was. :lol:
Je moet eens naar zijn andere advertenties kijken... weet je genoeg


29 aug 2006 11:45
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
Bericht 
Ben zelf geen rs kenner dus kan daar weinig over zeggen, maar wat ik wel vreemt vind is, hij heeft een 930 staan zonder turbo interieur.
Verder kan ik niet egt iets raars vinden?
_________________________________________
Ergens ben je nergens.


29 aug 2006 12:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche 930- Targa '70
Bericht 
ja, kan zeker een 930 zonder turbo interieur.
Je moet es ter plaatse gaan, krijg je zo een heel raar gevoel vanbinnen..
Die Turbo-look zou volgens de advertentie een prachtige wagen zijn, die staat ^$%#&&$% bol van de plamuur en de roest. :twisted:

mod by horn - overbodige gvd gecensureerd... :wink:


29 aug 2006 13:47
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
rs'je is zeker gekruist met een KJN? Staat wel een beetje hoog op de pootjes...

Wel mooie witte wielkasten... :twisted:

Afbeelding
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2006 14:12
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
porsche1973s schreef:
Ben zelf bij de beste man langs geweest


zou ik niet zomaar durven... :cheesy:
moest je huilen toen je wegreed? :wink:
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2006 14:15
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Toevallig had ik er ook al bij stilgestaan, tijdens mijn zoektocht naar een 930, deze heeft geen Turbo zetels toch ? http://www.kapaza.be/detail/3060539/Porsche_930_Turbo.html

Zien jullie nog andere zaken die niet stroken met een echte 930 ? De kilometriek, gaat deze normaal niet tot 340 km/u ? Of is dit enkel bij Duitse 930's ?


29 aug 2006 14:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
porsche1973s schreef:
ja, kan zeker een 930 zonder turbo interieur.
Je moet es ter plaatse gaan, krijg je zo een heel raar gevoel vanbinnen..
Die Turbo-look zou volgens de advertentie een prachtige wagen zijn, die staat ^$%#&&$% bol van de plamuur en de roest. :twisted:

mod by horn - overbodige gvd gecensureerd... :wink:


Ja, een turbo was ook gewoon leverbaar zonder turbointerieur.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


29 aug 2006 16:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Steven schreef:
Toevallig had ik er ook al bij stilgestaan, tijdens mijn zoektocht naar een 930, deze heeft geen Turbo zetels toch ? http://www.kapaza.be/detail/3060539/Porsche_930_Turbo.html

Zien jullie nog andere zaken die niet stroken met een echte 930 ? De kilometriek, gaat deze normaal niet tot 340 km/u ? Of is dit enkel bij Duitse 930's ?


Heb nog nooit een 930 km teller tot 340 gezien. Standaard is 300.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


29 aug 2006 16:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Bizar, in de mijne zit een kilometriek die tot 340 km/u gaat. Zou deze dan niet meer standaard zijn ? De wagen is wel van Duitse afkomst.

Afbeelding

Weet iemand hier meer vanaf ?


29 aug 2006 16:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
PF #911
België
Bericht 
Steven schreef:
Bizar, in de mijne zit een kilometriek die tot 340 km/u gaat. Zou deze dan niet meer standaard zijn ? De wagen is wel van Duitse afkomst.

Afbeelding

Weet iemand hier meer vanaf ?


Nope, maar het is wel stoer! :shock:


29 aug 2006 16:39
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Steven schreef:
Bizar, in de mijne zit een kilometriek die tot 340 km/u gaat. Zou deze dan niet meer standaard zijn ? De wagen is wel van Duitse afkomst.

Afbeelding

Weet iemand hier meer vanaf ?


Heb ik nog niet eerder gezien zo'n klok, en mijn P is ook ingevoerd vanuit Duitsland. Haal 'm er eens uit en kijk eens op de achterzijde, daar staat een produktiedatum op, kun je gelijk ook zien of de klok nog verzegeld is.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


29 aug 2006 16:41
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 S Targa '68 & 964 C4 '93 & 911 Speedster '89
Bericht 
michael schreef:
Steven schreef:
Bizar, in de mijne zit een kilometriek die tot 340 km/u gaat. Zou deze dan niet meer standaard zijn ? De wagen is wel van Duitse afkomst.

Afbeelding

Weet iemand hier meer vanaf ?


Heb ik nog niet eerder gezien zo'n klok, en mijn P is ook ingevoerd vanuit Duitsland. Haal 'm er eens uit en kijk eens op de achterzijde, daar staat een produktiedatum op, kun je gelijk ook zien of de klok nog verzegeld is.


de teller van de 959 liep tot 340 km/u, zou die daar uit kunnen komen?


29 aug 2006 16:56
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Groningen
Bericht 
Theoretisch wel, maar gezien het aantal geproduceerde 959's...
_________________________________________
Tjolk.


29 aug 2006 16:59
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
911 S Targa '68 & 964 C4 '93 & 911 Speedster '89
Bericht 
Jort schreef:
Theoretisch wel, maar gezien het aantal geproduceerde 959's...


Hij zal niet letterlijk uit een 959 komen, maar wellicht wel besteld en gemonteeerd?


29 aug 2006 17:02
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Hette schreef:
michael schreef:
Steven schreef:
Bizar, in de mijne zit een kilometriek die tot 340 km/u gaat. Zou deze dan niet meer standaard zijn ? De wagen is wel van Duitse afkomst.

Afbeelding

Weet iemand hier meer vanaf ?


Heb ik nog niet eerder gezien zo'n klok, en mijn P is ook ingevoerd vanuit Duitsland. Haal 'm er eens uit en kijk eens op de achterzijde, daar staat een produktiedatum op, kun je gelijk ook zien of de klok nog verzegeld is.


de teller van de 959 liep tot 340 km/u, zou die daar uit kunnen komen?


Lijkt er wel verdacht veel op.
_________________________________________
911 turbo, the boosted beast.

mhaschreurs.hyves.nl


29 aug 2006 17:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Mja, trekt er inderdaad op, maar waren de klokken van 959 niet groter ?

Afbeelding


29 aug 2006 17:10
Profiel Facebook 
Moderator
Avatar gebruiker
PF #57
Bericht 
Steven schreef:
Mja, trekt er inderdaad op, maar waren de klokken van 959 niet groter ?


volgens mij niet.

Mijn vriend Google schreef:
The main dials, grouped together as usual, in a dashboard in front of the driver with the steering wheel in between, are still five, as in the 930/911, but there are some interesting details. Starting from the left, the first instrument includes the fuel level indicator (the tank takes 85 litres) and the oil pressure; the second shows the temperature of the cooling system and the oil pressure, with a warning light for blockage of the transmission. In the center of the dashboard is the large rev counter with a scale up to 9000 rpm, with the red sector at 7750. In the upper part of this quadrant is the blue full beam light for the heads, underneath, like the 930, is the turbo pressure indicator (scale up to 2.5 bar, in the 911 Turbo the hand stops at I bar). On the right of the rev counter is the speedometer, scaled up to 340 kph, six-figure total mileage counter, and 4figure partial counter with turn back facility. The most obvious difference between this and the 911/930 instrumentation is the last quadrant on the right: on "normal" models this dial holds an analog quartz clock, in the 959 it is replaced by a group of four lights representing the four drive programs available (dry tarmac, wet, snow and difficult terrain with traction problems). When a program is chosen the corresponding light comes on. At the side of the rev counter are the lights which indicate the height of the car from the ground and the hardness of the suspensions. The rest of the dashboard is virtually unchanged compared to the current 930.
_________________________________________
Life is too short to drive boring cars


29 aug 2006 17:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
Bericht 
Citaat:
Mijn vriend Google schreef:
The main dials, grouped together as usual, in a dashboard in front of the driver with the steering wheel in between, are still five, as in the 930/911, but there are some interesting details. Starting from the left, the first instrument includes the fuel level indicator (the tank takes 85 litres) and the oil pressure; the second shows the temperature of the cooling system and the oil pressure, with a warning light for blockage of the transmission. In the center of the dashboard is the large rev counter with a scale up to 9000 rpm, with the red sector at 7750. In the upper part of this quadrant is the blue full beam light for the heads, underneath, like the 930, is the turbo pressure indicator (scale up to 2.5 bar, in the 911 Turbo the hand stops at I bar). On the right of the rev counter is the speedometer, scaled up to 340 kph, six-figure total mileage counter, and 4figure partial counter with turn back facility. The most obvious difference between this and the 911/930 instrumentation is the last quadrant on the right: on "normal" models this dial holds an analog quartz clock, in the 959 it is replaced by a group of four lights representing the four drive programs available (dry tarmac, wet, snow and difficult terrain with traction problems). When a program is chosen the corresponding light comes on. At the side of the rev counter are the lights which indicate the height of the car from the ground and the hardness of the suspensions. The rest of the dashboard is virtually unchanged compared to the current 930.



Je was me voor! :lol: (lang leve Google!)
_________________________________________
Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original

The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers


29 aug 2006 17:17
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
911-lover schreef:
Het zal zeker geen echte RS zijn , maar dat staat ook niet in de advertentie.
Wel dat deze en RS motor zou hebben , maar die hadden naar mijn weten ook de politie Targa's zonder dat het RS-en waren.


Carrera 2.7 van 1974 en 1975 hadden ook exact dezelfde motor als de RS, 210 pk met MFI. Vandaar vaak gezocht voor RS replica projecten, hoewel een goede originele Carrera 2.7 nu ook echt geld waard is, denk aan € 40K + Werd ook in targa geleverd, misschien had de politie die? :roll: Wel een leuke firma wagen met een te gek geluid! :lol:
_________________________________________
The difference between men and boys...
The size of their toys!


29 aug 2006 20:07
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 22 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aron2105, Tritus


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.