Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:36

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Even voorstellen, 911 SoftWindow '68 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Klagen
Ik heb het even gevolgd, maar ben je in de tussen tijd al bij een deskundige geweest :?:

Lijkt mij dat deze auto harder rijd dan 60 miles. Eerst ff een deskundige raadplegen en dan pas verder klagen.

05 sep 2006 22:35
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Baarn
Bericht 
Ik kan hier maar 1 ding aan toevoegen, ga naar een expert toe. Naar Renntech bijvoorbeeld. Dit was namelijk absoluut niet het geval.

Tijdens de proefrit van huidige eigenaar was dit niet zo en ook in het verslag van Klassiek en Techniek nummer 100 van mijn auto is daar geen kwaad woord over gesproken. Het was destijds allemaal prima in orde.

Grt
Gijs

06 sep 2006 2:26
Profiel
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
Welkom en wat een mooi exemplaar.

Even mijn ervaring van 1 van de eerste ritjes. Het regende flink en er was ook nogal wat spoorvorming op de weg. Durfde niet harder dan 100 km/uur en dat was eigenlijk al onverantwoord. Wel balen met je eerste Porsche.
Banden zagen er nog goed uit, voldoende profiel. Porsche had wel langere tijd stilgestaan. Nieuwe banden en opgelost. Stuurt sindsdien zeer goed.

Succes met het vinden van de oplossing.
Groet henk

06 sep 2006 15:08
Profiel
PorscheForum Rookie
911 Soft Window
Bericht 
Hi Gijs,

we zullen zeker naar een expert toegaan.
De auto rijdt namelijk niet zoals hij reed toen de auto werd gekocht en tijdens het proef rijden.
Waarschijnlijk het verkeerd gebruiken van de Porsche, hele kleine stukjes rijden in de stad (max 10 minuten), niet warm worden van de motor begint zn tol te eisen,...heeft dus absoluut dus niets te maken met de staat van de auto zoals hij was bij de koop/verkoop.
Waarschijnlijk een flink stuk rijden (naar een expert toe) zal al wonderen doen.
Tevens hebben we de banden spanning gecontroleerd en deze stond links achter op 1.2 en dit kan ook niet bevordelijk zijn voor de wegligging.

We houden je op de hoogte.

Groeten Bas

06 sep 2006 15:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Succes Bas,

Ik hoop voor je dat dat inderdaad verschil gaat maken...

:arrow: Btw, netjes dat je ook even meld dat de auto goed was toen je 'm kocht; Ik kan me nl voorstellen dat Gijs zich daar niet echt lekker bij voelt. :thumright:

06 sep 2006 15:22
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht bas
Ik ga er vanuit dat jij niet verantwoordelijk bent voor de kleine stukjes, advies is altijd warm rijden anders lekker gaan fietsen.

06 sep 2006 15:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 2.2E targa
Goirle, NB
Bericht 
meen je da nu?
niet harder dan 60 miles (<100 km/h)
Jij hebt dan de 130 pk versie, maar zelfs met een soft-window moet toch wel minimaal 190/200 kunnen worden gereden.

In onze targa wordt nooit écht hard gereden, maar een kruissnelheid van 130 op de snelweg is gewoon normaal. En als je even een spuit gas geeft, dan trekt ie nog behoorlijk door.

en die 60 miles, bij hoeveel rpm is dat?

Thomas 8)

06 sep 2006 17:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht Re: Even voorstellen, 911 SoftWindow '68
Welkom op het PF.
Hier boven lezende is bijna alles gezegt.
Ik wil alleen maar zeggen dat je Porsche er optisch schitterend uitziet.
Technisch zal e.e.a. ook wel goedkomen.
Ik wens je dan ook heel veel rijplezier toe.

06 sep 2006 19:34
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911T coupe 1972
Bericht 
Targa911S1967 schreef:

Dat moet echt beter kunnen, 200 is een snelhied die prima gaat met "onze oudjes" (ervaringsdeskundige in deze.....)....:wink: :wink: :wink:

Ik ben met je eens dat het veel beter moet kunnen. maar volgens mij kan je prima beter vervangen door nog redelijk

06 sep 2006 21:23
Profiel
PorscheForum Rakker
"Porsche's zijn om op te vreten..."
Bericht 
1972T schreef:
Targa911S1967 schreef:

Dat moet echt beter kunnen, 200 is een snelhied die prima gaat met "onze oudjes" (ervaringsdeskundige in deze.....)....:wink: :wink: :wink:

Ik ben met je eens dat het veel beter moet kunnen. maar volgens mij kan je prima beter vervangen door nog redelijk

Als ik het vergelijk met 200 van de 964 is het idd nog redelijk, maar voor een 40 jaar oude P is prima met onze oudjes wel toepasselijk, just my 2-cents....... 8) 8) 8)

06 sep 2006 21:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2