Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:59

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Op Francorchamps rijden voor het goeie doel. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Op Francorchamps rijden voor het goeie doel.
HIER kan je lezen hoe je op woensdag 18 oktober terecht kan op het circuit van Francorchamps.
De organisatie (door de Rotaryclub uit de regio) steunt met het geld dat ze overhouden die dag, gehandicapte kinderen.

Afbeelding

07 sep 2006 22:07
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht Re: Op Francorchamps rijden voor het goeie doel.
Sjonnie schreef:
HIER kan je lezen hoe je op woensdag 18 oktober terecht kan op het circuit van Francorchamps.

Sorry Marc, maar de site is er alleen in het Frans......... beetje jammer. :wink:

07 sep 2006 22:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
jamaar jullie begrijpen toch UN PEU ervan? Zo moeilijk lijkt mij het registratieformulier toch niet.
Als er mensen geinteresseerd zijn mogen ze me uiteraard vragen daarover stellen.

07 sep 2006 23:01
Profiel WWW
Rosmalen
Bericht 
Un petit peu, Marc. :wink:

Géén zorgen. En een prima doel dit keer, maar ik ga voorlopig nog niet het circuit op zoals je weet....

07 sep 2006 23:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik moet zeggen dat ik op een woensdag daar ook niet veel zin in heb. Maar met een groepje lijkt het me wel leuk. Vooral degenen die al eerder wat circuitervaring opgedaan hebben zou dit kunnen aanspreken.
Er wordt ook aangekondigd dat een "groot automobielmerk" zijn nieuwste modellen er zal tentoonstellen.....RARA

07 sep 2006 23:12
Profiel WWW
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
bon, bien, hierbij een vertaling van de m.i. meest relevante stukken - als er nog zaken zijn die vertaald moeten worden, zet ze in het topic

Le Rotary Club de Spa-Francorchamps-Stavelot organise pour la cinquième année son Rotary Day sur le circuit de Spa-Francorchamps le mercredi 18 octobre 2006. Cette manifestation a pour but de donner à « Monsieur tout le monde » l'occasion de rouler à bord de sa propre voiture en toute sécurité sur le plus beau circuit du monde.

De Rotary Club Spa-Francorchamps organiseert voor de 5de x zijn Rotary Dag op het circuit Spa-Francorchamps op 18/10/06. Deze organisatie heeft als doel "Jan met de pet" (comment 2.2VTEC : is geen interpretatie vzn mijn zijde) de kans te geven te rijden om met zijn eigen wagen te rijden op het mooiste circuit ter wereld.

Les bénéfices engendrés lors de cette journée sont intégralement redistribués à des enfants souffrant d'un handicap physique, psychologique ou social. Une organisation unique et bien rôdée pour laquelle nous avons le plaisir de vous proposer trois formules de partenariat que vous trouverez au bas de cette page, la première étant réservée aux concessionnaires de marques automobiles.

De opbrengsten van dit event zijn integraal besteld voor kinderen die lijden onder een handicap (fysisch, psychisch of sociaal). Een unieke organisatie met ervaring die U graag 3 forumules voorstelt, waarvan de eerste voorbehouden is voor merkdealers.

L'année dernière, nous avons accueilli 300 véhicules et plus de 1000 personnes

vorig jaar waren meer dan 300 auto's en 1.000 personen van de partij

Inscription au Spa Rotary Day
18 octobre 2006
Avant de remplir ce formulaire, veuillez lire attentivement les remarques qui suivent:

Inschrijving Spa Rotary Dag 18/10/2006 - gelieve de opmerkingen die volgen aandachtig te lezen bij het invullen van dit formulier

Les run 5 et 6 sont plutôt réservés aux pilotes non initiés à la conduite sur circuit.
Un reportage photographique est prévu.
Un service de sécurité est présent sur le site
Aucune restriction n'est imposée quant au choix du véhicule (excepté le type monoplace), mais l'organisateur se réserve le droit de refuser un véhicule.

Run 5+6 - comment 2.2VTEC : er zijn in totaal 6 runs, de tijdstippen van elke run vind je op de site - zijn eerder gereserveerd voor rijders die niet echt vertrouwd zijn met circuitrijden.
Een foto-reportage is voorzien.
Een security ploeg is aanwezig op het circuit.
Er is geen enkel beperking wat betreft de wagen (uitgezonderd éénzitters) maar de organisatie behoudt zich het recht voertuigen te weigeren.

Le nombre maximal de voitures par run est de 60.
Un seul passager (ou un deuxième pilote) au maximum par voiture inscrite est autorisé.
Le port du casque est obligatoire pour les pilotes et les passagers.
Le briefing préliminaire est obligatoire.
La location de siége pilote/passager ne peut se faire que via l'organisateur.

Het maximum aantal wegens per run is 60.
Maximum 1 passagier is toegelaten per ingeschreven voertuig.
Helmdracht verplicht voor bestuurder en passagier.
Men is verplicht de voorafgaande briefing bij te wonen.
De verhuur van het passagierszitje kan enkel gebeuren via de organisator.

:salut:

07 sep 2006 23:20
Profiel
Rosmalen
Bericht 
Helemaal top! Thnx! :thumleft:

08 sep 2006 7:10
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Even kijken of ik iets kan forceren :roll: :wink:

Laatste update 22/10/2013

08 sep 2006 18:12
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
ik zal es kijken of ik erbij kan zijn

08 sep 2006 19:17
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera 1989 997 Carrera S 2004
Amsterdam
Bericht 
Mooiste circuit ter wereld zeggen ze ja..
Nog nooit daar gereden, maar ik kan me er absoluut iets bij voorstellen.
Ik ga eens even kijken of het mogelijk is.
Ben zeker geïnteresseerd!

13 sep 2006 10:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]