Auteur |
Bericht |
MyFirst964
964C4Amsterdam
|
Dubbele uitlaateindstuk voor 964?
Ik zag bij v. Zweeden een linker achter hoekbumper voor een 964 om een tweede eindstuk te maken onder een 964. Wat voor uitlaat heb je dan nog nodig? Is het ooit std. geweest (een dubbele uitlaat)?
|
10 sep 2006 16:47 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Volgens mij i een dubbele uitlaat standaard op de Turbo (coorect me if I'm wrong). Dat zou dit bumperdeel verklaren.
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
10 sep 2006 16:50 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
zoiets?
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
10 sep 2006 17:11 |
|
|
MyFirst964
964C4Amsterdam
|
hoi Robert... jij heb ze dus....
Wat een kleurtje he... zo'n rooie
Maar wat moet je allemaal wijzigen aan het std. uitlaatsysteem?
|
10 sep 2006 17:26 |
|
|
horn
PF #57
|
op ebay ook vaak aangeboden.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 sep 2006 20:12 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb niks gewijzigd het zat er al onder
het komt van www.cargraphic.de het is rvs.
Het vervangt de demper die achter de bumper zit, als je die linker hoek bumper heb is het zo gepiept.
1. CARP64ET2
Optic Turbo S
Tailpipes oval following the rear valance
89x115mm
Price: 1.150,00 EUR /3
er zijn mensen die het wat te stil vinden van geluid ,(utismaardatjeutweet)
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
10 sep 2006 21:08 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Is het ook mogelijk om het uitlaatstuk te splitsen in 2 bij een standaard uitlaatsysteem?
|
10 sep 2006 21:18 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Haal die aerodynamische plaat eens onder je 964 vandaan dan kan je zien hoe het systeen loopt
Originele systeem splitsen kost meer (tijd) dan de bovengenoemde variant
|
10 sep 2006 21:39 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Natuurlijk altijd te combineren met een G-bocht
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
10 sep 2006 22:21 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Wat ik bedoel is alleen het splitsen van het eindstuk waardoor je 2 uitlaten naast elkaar ziet ipv 1.
|
11 sep 2006 7:35 |
|
|
horn
PF #57
|
vast wel. moet je een eindstuk kopen met 2 pijpen die in de uitsparing in je bumper past. of eea aanpassen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 sep 2006 8:07 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als je de einddemper splitst, dan zitten beide uiteinden aan de rechterzijde of je moet wel heel veel moeite doen.
Achter de bumper ligt de tussendemper.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
11 sep 2006 20:44 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Sorry, ik volg het even niet. De einddemper splitsen? Kan niet alleen dat laatste stukje na de einddemper gesplitst worden?
|
11 sep 2006 22:28 |
|
|
horn
PF #57
|
jawel, dat is je eindstuk en dan heb je dus beide pijpen aan één kant.
Als je dat wilt, kan je - zoals ik hierboven schreef - het beste je standaard eindstuk vervangen voor een dubbel pijpje/eindstuk. En eventueel de uitsparing in je bumper aanpassen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
11 sep 2006 22:36 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Iemand een idee waar ik een passend eindstuk kan krijgen?
|
12 maart 2007 15:33 |
|
|