Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 14:44

Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Schumi stopt! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht Schumi stopt!
Net de GP van Monza gekeken en de persconferentie gezien. Schumi wint, maar Schuni stopt!

Behoorlijk geemotinioneerd betoog, maar ik dacht door de regels heen te horen dat het niet helemaal zijn eigen keuze is geweest, volgens lijkt het erop dat ie overhoop heeft gelegen met Luca en dat ie op een zijspoor wordt gerangeerd.....

Wat is jullie mening?
Als mijn idee klopt, dan ben ik benieuwd wat er in Italie gaat gebeuren!

Hij geeft nog wel aan nu fully focussed te zijn op zowel de Kampioenstitel als de Constructeurs titel, groot respect voor dit F1 icoon.

Man , dat worden drie hele spannende laatste races!

10 sep 2006 15:58
Profiel
Groningen
Bericht 
Zijn beslissing als je het mij vraagt. Als hij mot had gehad met Luca, zou hij volgens mij niet bij Ferrari op de achtergrond blijven werken.

10 sep 2006 16:04
Profiel
PorscheForum Rakker
SpeedGelb 987.2
Kaatsheuvel
Bericht 
Wat ik ervan heb begrepen, is dat hij stopt en zich nu gaat concentreren op F1 naast de baan. Ik vermoed bij Ferrari, maar er gaan geruchten dat dat wellicht met een (nieuw??) Duits team zal zijn.
Maar kan Kimi dan volgend jaar eindelijk wereldkampioen worden? Ik heb namelijk na zijn eerste F1 race ooit, geroepen dat hij een keer wereldkampioen gaat worden!

Nog even dit: :)
Het was een mooie race!

Arno

In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
https://www.instagram.com/arno.smulders78/

10 sep 2006 16:04
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Al met al denk ik toch een erg groot icoon waar we afscheid van moeten nemen. Ik hoop echt dat hij in deze laatste 3 races nog even Alonso de oren gaat wassen :lol:

Ik denk trouwens wel dat het zijn eigen beslissing zal zijn om te stoppen, alleen de keuze om dat nu al bekend te maken weet ik niet. Hoe dan ook, we mogen trots zijn dat we deze F1 legende hebben mogen meemaken :res:

10 sep 2006 16:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
In het officiele persbericht van Ferrari staat dat het zijn eigen beslissing is geweest en dat hij een nieuwe rol krijgt binnen het team (wordt aan het einde van het seizoen bekend gemaakt). Kimi Raikkonen heeft voor drie seizoenen getekend bij de Scuderia en gaat samen met Massa rijden (Luca Badoer blijft de testcoureur).

10 sep 2006 16:33
Profiel
Bericht 
wat stopt ie :cry: nouw ja

jmmr zeg zeer jmmr :cry:

10 sep 2006 17:49
PorscheForum Rakker
1978-er 928
Hulsberg (L)
Bericht 
Is een goeie coureur maar hij had iets eerder moeten stoppen. Voor het geld kan hij het sowieso laten, na zijn laatste wereldtitel op rij had hij volgens mij kunnen stoppen.

Maar ja, de rode heren hebben meer over hem te vertellen dan hij zelf als hij staat te pissen dus zal het daar wel door komen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…

10 sep 2006 17:51
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Tsja op zich jammer dat zo'n icoon er mee stopt. Aan de andere kant ook wel weer goed want nu krijgen andere coureurs ook eens wat meer kansen :wink:

10 sep 2006 18:57
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Ik vind het heel verstandig van hem om nu te stoppen. Hij kan met opgeheven hoofd het strijdperk verlaten en niet als een schlemiel die niet meer mee kan, maar vroeger glorieus F1 coureur was.

10 sep 2006 19:11
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
inderdaad stoppen zolang je iedereen nog het snot voor de ogen kan rijden.
begenadigd sportman. bewondering voor (geen fan van).

Kimi gaat het niet redden, zolang hij geen betrouwbaardere auto's gaat rijden.
Heeft de kwaliteiten wel. Kan spannend worden volgend jaar.

Wie zou de nieuwe kopman van ferrari worden... :roll: :? ben benieuwd.

10 sep 2006 20:09
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
thijzer schreef:
Maar ja, de rode heren hebben meer over hem te vertellen dan hij zelf als hij staat te pissen dus zal het daar wel door komen.

Vraag ik me af. Volgens mij heeft hij de laatste 3 jaar elk jaar zijn contract met een jaar verlengd. En ik kan me van hem moeilijk voorstellen dat hij zich nog tot iets gaat laten dwingen :?

10 sep 2006 20:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht Gezond Verstand ??
Ik ben blij voor hem dat hij stopt: " F1 is Killing "

En iki ben nog meer blij voor mijzelf, want ik was absoluut geen Fan van hem......de nieuwe generatie staat te popelen, laat maar komen zou ik zeggen.... :lol:

10 sep 2006 20:47
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Jammer dat 'ie nu uit de F1 gaat...

Had 'ie jaren geleden al moeten doen!
Opgeruimd staat netjes...

NEXT :!:

10 sep 2006 21:15
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
996 C2; 944 racer
Bericht 
Ik had hem nog graag even bij een duits team gezien, namelijk BMW sauber. Een éénjarig contract om BMW de laatste ontbrekende parameters bij te brengen en zodoende een auto te maken die een toekomstig wereldkampioen nodig heeft.

10 sep 2006 21:30
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Jeroen914 schreef:

Dacht het zelfde,ben blij dat jij het zo lekker kan verwoorden :twisted: :lol: :mrgreen: :mrgreen:

10 sep 2006 21:39
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Idd jammer, over tientallen jaren zal men nog over hem praten en schrijven... :res: En Jeroen, bedankt voor jouw bijdrage. Lekker onderbouwd ook. :?

10 sep 2006 22:04
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
MS964 schreef:
En Jeroen, bedankt voor jouw bijdrage. Lekker onderbouwd ook. :?

daar hebben we het al eens uitgebreid over gehad...
gebruik de zoek-functie :idea:

10 sep 2006 22:14
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat ie stopt, vooral mijn oma in Duitsland is helemaal gek van hem, heeft tot nu toe nog geen wedstrijd van em gemist :lol:
Aan de andere kant...we hebben nog steeds zijn broer in de F1! En die respecteer ik net zo, hoewel ie misschien minder kan/doen.
EN het is natuurlijk zo dat je beter op het mooiste moment kunt stoppen met zo'n carriere dan dat je bij het volgend seizoen helemaal verliest OF erger... :?

10 sep 2006 22:28
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
OF erger... :?

.... er is toch niks mooiers dan sterven in het harnas :shock:

Begon er ookal een beetje flauw van te worden dat'ie altijd maar vooraan reed :wink:

10 sep 2006 22:33
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Sterven in het Harnas? uhm..net als die ene bekende F1Coureur die zich daar te pletter heeft gereden in Monte Carlo> no thanx, en net zo weinig had dat van mij gehoeven met Steve Irwin van de week*offtopic*, die ging OOK in het harnas :?

10 sep 2006 22:35
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
... en net zo weinig had dat van mij gehoeven met Steve Irwin van de week*offtopic*, die ging OOK in het harnas :?

... met dank aan de cameraman :oops:

10 sep 2006 22:42
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Jeroen914 schreef:

:mrgreen: :lol:
Je kan vinden wat je wilt van de persoon Schumi, maar ik denk wel dat hij de beste coureur aller tijden is.
Alle records die hij inmiddels op zijn naam heeft staan... :shock: :res:
Ik zie niet snel een andere coureur komen, die deze records uit de boeken zal rijden!
Prima moment om te stoppen (zeker als hij ook dit seizoen het kampioenschap nog even mee pakt! van die Alonso die er 10 races geleden al dacht te zijn...... :lol:)
Een verlies voor de F1, maar ook weer kansen voor anderen!
Ik denk dat hij wel de nieuwe team baas van Ferrari zal worden en the iceman "kimi" aan zijn eerste wereldkampioenschap gaat helpen! :wink:

FROST schreef:
en net zo weinig had dat van mij gehoeven met Steve Irwin van de week*offtopic*, die ging OOK in het harnas :?

Dat zat er natuurlijk al 15 jaar aan te komen, het was meer de vraag wanneer........ :shock:
Eigen schuld :!:
Ik vond de Koefnoen variant wel aardig! :lol:

10 sep 2006 23:21
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Je kan vinden wat je wilt van de persoon Schumi, maar ik denk wel dat hij de beste coureur aller tijden is.

Volgens de statistieken ja. Maar helaas zijn de besten nooit met gelijkwaardig materiaal en onder gelijkwaardige omstandigheden tegen elkaar uitgekomen. Als sportman heb ik hem niet hoog staan.

Citaat:
Ik denk dat hij wel de nieuwe team baas van Ferrari zal worden en the iceman "kimi" aan zijn eerste wereldkampioenschap gaat helpen!

Heeft hij zijn kwaliteiten als teambaas, leider of bestuurder van een organisatie al ergens aangetoond dan? Laten we het voorlopig maar op adviseur à la Lauda/ Berger houden.

10 sep 2006 23:36
Profiel
vianen
Bericht 
Ik ben blij dat ie er eindelijk mee stopt, heb het altijd een laml*l gevonden, 7x wereldkampioen of niet , dus hoera hoeramisselijk ventje!!!!!!!!!

10 sep 2006 23:41
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Jort schreef:
Citaat:
Ik denk dat hij wel de nieuwe team baas van Ferrari zal worden en the iceman "kimi" aan zijn eerste wereldkampioenschap gaat helpen!

Heeft hij zijn kwaliteiten als teambaas, leider of bestuurder van een organisatie al ergens aangetoond dan? Laten we het voorlopig maar op adviseur à la Lauda/ Berger houden.

Voor zover ik me kan herinneren stond Ferrari niet veel hoger dan "Spyker" nu staat toe Schumacher bij het team kwam. En ik denk toch echt dat de man er zelf behoorlijk aan heeft bijgedragen het team te krijgen waar het nu staat.

Jort schreef:
Volgens de statistieken ja. Maar helaas zijn de besten nooit met gelijkwaardig materiaal en onder gelijkwaardige omstandigheden tegen elkaar uitgekomen. Als sportman heb ik hem niet hoog staan.

En wat betreft de kwaliteiten van een sportman, waren Mansell, Prost en Senna allemaal zo netjes als het er op aan kwam? Ook voor hen telde ook alleen de eerste plaats, 2e betekend niets anders dan de eerste van de verliezers te zijn! En de eerste keer dat hij wereldkampioen werd met Ferrari was het team nog steeds niet het beste uit het F1 circus!!

11 sep 2006 8:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende