Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:45

Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
pauze? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
@Andre: het is wel een plaatje maar je hebt de url gekopieerd, dus als je URL er voor en achter zet ipv IMG..... :P

en dan nog iets met leuke naam:
[url=lange lelijke string]LEUKE NAAM![/url] dan is het top :wink:

09 sep 2006 12:31
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
Heb er toch nog maar een nachtje over geslapen en een aantal zaken weerhouden me om aan de pauze nu al een eind te maken;
1) ga vreselijk af bij mijn vrouw - ze zegt tegen iedereen dat dat ik het geen paar maanden uit houd zonder Porsche, wil het tegendeel bewijzen, en ze zegt dat elke zaterdag als ze thuiskomt is ze verbaasd dat er geen elfer voor de deur staat :x
2) nog steeds buitenland verblijf voor mijn werk - zodoende als ik thuis ben geen zin om in het weekend erop uit te gaan
3) heb nu fietsen als hobby; korte omschrijving van mijn nieuwe fiets:

Der Inbegriff von Understatement und Qualität. Die große Übersetzung verleiht höchste Endgeschwindigkeiten, der Rahmen verkörpert Leichtgewicht und Steifigkeit. Fein verschliffene Schweissnähte und eine harmonisch angepasste Aluminiumgabel mit Alu-Schaft machen nicht nur optisch eine erstklassige Figur. Shimanos neuer 10fach Antrieb erschließt Ihnen am Strada neues Terrain. Auf Wunsch nachrüstbar: Touringkit mit leichtem Träger und SKS Blechen. Planetbike lobt: „Kompliment! Stevens legt die Latte ganz hoch. Ein besseres Speedbike zu ähnlichem Preis muss man lange suchen. Das Strada sieht aus und fährt sich wie ein Porsche.” :!: :twisted:

wel mis ik die toerritten; zoals de geweldige Abrahamtoertocht van vorig jaar en als klap op de vuurpijl Rufie's uitstapje, maar geduld is een schone zaak

09 sep 2006 21:25
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Als je dan toch gaat kijken naar een 993 2S, sla deze dan ook niet over! :idea: :mrgreen:

Porsche 993 2S met slechts 9.500 km en met een 3.8 motor (af fabriek!) :wink:

Vergeet 1-2-3 en veel suc6 en plezier! 8) :lol:

10 sep 2006 0:42
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Strak dingetje Rob! Maar ook een strak prijsje... :wink:

10 sep 2006 7:47
Profiel
Westervoort
Bericht 
Als je daar 40 0f 50 K kilometers bij opzet heb je afschrijving met hoofdletters...maar wil je een echt aparte én bijna nieuwe dikke S (én je hebt de pecunia) is dit natuurlijk wel een "kans".

10 sep 2006 9:53
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Als je dan toch gaat kijken naar een 993 2S, sla deze dan ook niet over! :idea: :mrgreen:

Porsche 993 2S met slechts 9.500 km en met een 3.8 motor (af fabriek!) :wink:

Vergeet 1-2-3 en veel suc6 en plezier! 8) :lol:

Prijzen worden steeds gekker :idea: , dat klopt toch niet :?:

10 sep 2006 10:51
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
molen934 schreef:
Prijzen worden steeds gekker :idea: , dat klopt toch niet :?:

Ik vind het ook forse prijzen. Ik heb voor een klein beetje meer geld ook al hele fraaie 997's gezien.

10 sep 2006 18:37
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Ik vind het ook forse prijzen. Ik heb voor een klein beetje meer geld ook al hele fraaie 997's gezien.

Zelfs ook al voor bijna € 10.000,- minder :shock:

10 sep 2006 23:05
Profiel WWW
Haarlem e/o
Bericht 
Klopt Rob,

Maar wat zal er niet aan belastingen bijkomen :?:

Zal bij de 2S nog wel meevallen dacht ik :idea:

11 sep 2006 8:04
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
thomas993 schreef:
Heb er toch nog maar een nachtje over geslapen en een aantal zaken weerhouden me om aan de pauze nu al een eind te maken;
1) ga vreselijk af bij mijn vrouw - ze zegt tegen iedereen dat dat ik het geen paar maanden uit houd zonder Porsche, wil het tegendeel bewijzen, en ze zegt dat elke zaterdag als ze thuiskomt is ze verbaasd dat er geen elfer voor de deur staat :x

Door die zure appel zul je even moeten heen bijten... als je dit mist... :wink:
thomas993 die iets verder schreef:
wel mis ik die toerritten; zoals de geweldige Abrahamtoertocht van vorig jaar en als klap op de vuurpijl Rufie's uitstapje

Veel wijsheid gewenst :!:

11 sep 2006 9:52
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
thomas993 die iets verder schreef:
wel mis ik die toerritten; zoals de geweldige Abrahamtoertocht van vorig jaar

[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=14336[img][/img]

Ook voor Abraham was het een mooie dag... :wink:

11 sep 2006 12:20
Profiel
PorscheForum Rakker
911 turbo
Bericht 
Aan iedereen die interesse heeft in de 993S Vesuvio met 18500 km in Duitsland:

Heb net met de verkoper gebeld en mijn vermoeden is bevestigt geworden. Ik ben in Januari naar Lugano (Zwitserland Italiaanse grens)gereden met Jeep en aanhangwagen om een 993S Vesuvio met maar 17000km op te halen bij de eerste eigenaar (een Citroen dealer) NADAT deze door de officiele Porsche dealer aldaar perfect en ongevalvrij was bevonden.
Daar aangekomen stelde ik echter vast dat de wagen wel degelijk een ongeval heeft gehad en de achtervleugel compleet was vervangen. Bovendien was dit alles behalve perfect gedaan. Het was een herstelling uitgevoerd VOOR dat de wagen nieuw afgeleverd was geworden en de verkoper liet me dan ook zijn aankoopfactuur zien waar dit op vermeld stond. Hij had de wagen met een extreem grote korting aangekocht wegens dit ongeval. In ieder geval was ik niet gediend met een ongevalwagen en wou mijn reeds overgemaakte voorschot terug hebben.
Na lang praten (net geen ruzie) heb ik dan mijn geld terug gekregen en ben met lege handen vertrokken. Was erg teleurgesteld maar tegelijkertijd ook opgelucht dat ik het ongeval zelf had ontdekt.
Nu blijkt dat de nu aangeboden wagen DEZELFDE(met 1500 km meer) is en de Duitse Porsche dealer hem gekocht heeft van die Citroen dealer in de buurt van Lugano.

Even nog vermelden dat ik de wagen toen had aangekocht voor omgerekend ongeveer 44000 euro. Nu moet hij 60000 kosten :o

Ik dacht het nuttig dit hier even te melden.

Btw: ik heb ondertussen mijn droom Vesuvio gevonden in D en wel 100% ongevalvrij en in perfecte droom staat. (46000 euro betaalt) , nu ben ik dus nog véél meer opgelucht dat ik toen mijn centjes heb terug gekregen en de wagen kon laten staan.

11 sep 2006 13:39
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Kijk, en dan is zo'n forum toch weer handig, Thomas!

11 sep 2006 13:53
Profiel Twitter 
Westervoort
Bericht 
Gefeliciteerd 993S met jouw Vesuvio...samen met zwart ook mijn favoriet, en al helemaal de S , mooi! :wink:

11 sep 2006 13:55
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Van harte gelukgewenst met je aanschaf en veel veilige kilometers toegewenst

Laatste update 22/10/2013

11 sep 2006 16:53
Profiel WWW Facebook 
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
993S schreef:
Aan iedereen die interesse heeft in de 993S Vesuvio met 18500 km in Duitsland:
even nog vermelden dat ik de wagen toen had aangekocht voor omgerekend ongeveer 44000 euro. Nu moet hij 60000 kosten :o

Ik dacht het nuttig dit hier even te melden.

Super dat je het even vermeld! :thumright:

Ben tóch wel benieuwd wanneer iemand deze schade-auto had gekocht bij de dealer met Gebrauchtwagen Garantie (waarvoor zeer strikte regels bestaan) en er dan in tweede instantie achter komen dat je besodemieterd bent.........

Delicate zaak voor Porsche AG, zou ik zeggen.

11 sep 2006 19:46
Profiel
PorscheForum Rakker
911 turbo
Bericht 
ER schreef:
Super dat je het even vermeld! :thumright:

Ben tóch wel benieuwd wanneer iemand deze schade-auto had gekocht bij de dealer met Gebrauchtwagen Garantie (waarvoor zeer strikte regels bestaan) en er dan in tweede instantie achter komen dat je besodemieterd bent.........

Delicate zaak voor Porsche AG, zou ik zeggen.

Mijn eerste vraag aan de dealer deze morgen was "is het een ongevalvrije wagen?" en hij zei onmiddellijk zonder aarzelen "neen , dat is hij niet, want schade achter R gehad" , toen vroeg ik of het de wagen van de Zwitsere Citroen dealer betrof en dit bevestigde hij ook. Ik denk niet dat je dan kan spreken van bedrog , echter is 60000 euro bijzonder veel geld voor een auto met schadeverleden. Zelfs met zo weinig km. Bovendien heeft de wagen geen enkele keer een dealer onderhoud gehad. Dus historie is ook nul. De Citroen dealer zei me dat de olie nog goed was want hij had toch maar 17000 km. Ook heb ik toen op verschillende rare plaatsen oxidatie gezien (bv massakabel batterij) wat beduid dat de wagen gestalt is geweest in een ruimte met een hoge vochtigheidsgraad.
Al bij al was die auto me toen geen 44000 euro waard , laat staan 60000 euro. Nu vermoed ik wel dat de verkopende Porsche dealer alle fouten heeft verholpen en dat hoort ook zo voor een riante winstmarge van +/- 15000 euro.

11 sep 2006 20:48
Profiel
Haarlem e/o
Bericht 
Vreemde zaak mannen :idea:

Zo'n auto en dito prijs en dan geen historie :?:

Ook nog eens schade wat niet goed hersteld is :roll: , dat kan toch niet :?:

Weet dat er heus wel eens transportschade bij nieuwe auto's voorkomt, maar dan is dit meest zo netjes gedaan dat het door een leek niet te zien is :shock:

12 sep 2006 9:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
ook stond er in de autoweek van afgelopen week een artikel van een huisselectie BMW 645 die helemaal overgespoten bleek te zijn :!:

16 sep 2006 21:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
Ach, Thomas, als je dan zo graag een perfecte Vesuvio wil hebben en tot het selecte groepje geluksvogels wil horen, hoef je toch alleen maar even naar Hilversum :D :shock: :lol:

:idea: Mauk

16 sep 2006 22:01
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Is dat perfecte ding dan nog steeds niet verkocht? :shock:

Nog even en je kan hem weer terugkopen! :idea: :wink:

16 sep 2006 22:04
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
:D :lol: :D

Jammer dat die 996 turbo gereserveerd staat :roll: :wink:

:thumleft: Mauk

16 sep 2006 22:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
staat nu weer op mobile een 98-er 4s met ook 18.000 wel een plaatje bij PZ Hamburg voor 70K+, wedden dat ook deze weer snel verkocht is. Mijn vorige buurman heeft acht jaar geleden een 190SL ongerestaureerd in nieuwstaat gekocht juiste kleur zilver met rood leer heeft toendertijd een bedrag in guldens betaald, inmiddels in Euri waard, denk dat het met unieke 993-er zelfde kant op gaat, zoals eerder gemeld anderhalf jaar geleden een 98-er 993 2S ozean kunnen kopen ZWS chassisnr. met 18K km voor 48K Euri, erster hand in luchtzak gestaan :bang: had ik nooit meer weggedaan

16 sep 2006 22:13
Profiel
PorscheForum Rakker
911 turbo
Bericht 
thomas993 schreef:
staat nu weer op mobile een 98-er 4s met ook 18.000 wel een plaatje bij PZ Hamburg voor 70K+, wedden dat ook deze weer snel verkocht is.

Deze wagen is al gedeeltelijk herspoten , voor een wagen met die km's en vooral die prijs is dat als collectors item absoltuut niet interessant.
Ik denk dat vele van die auto's lang blijven staan en uiteindelijk voor een lagere prijs (nog steeds duur genoeg) de deur uit gaan. Een 100% orginele niet herspoten wagen is wat de "collector" wil.
Je merkt op dat deze ook weer snel verkocht zal zijn , de "ook" interesseert me. Is die andere al verkocht of zo ?

17 sep 2006 1:33
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
993S schreef:
Ook heb ik toen op verschillende rare plaatsen oxidatie gezien (bv massakabel batterij) wat beduid dat de wagen gestalt is geweest in een ruimte met een hoge vochtigheidsgraad..

Afbeelding

:idea: :scratch: :?:

Ik weet dat het geen plaatje is van een vesuvio - maar toch ...

17 sep 2006 1:55
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende