Zo, de koop is rond!! Ik ben vanaf zaterdag a.s. officieel de eigenaar van een origineel NL, 145000 km, rood met zwart interieur 944S!
De auto is reeds te bewonderen in m'n album, dat is 'm dus geworden.
Met speciale dank aan Rob Herfst, die mij attendeerde op de advertentie waar ik zelf overheen gelezen had vanwege de... foute velgen..
Car-Man heeft 'm gekeurd en er zijn geen problemen geconstateerd, anders dan dat de hydraulische cylinders van de achterruit 't niet meer doen.
Alles zit er nog bij, gereedschap, dakhoes, compressor (??), onderhoudsboekje (afgetekend), allerlei stickers waar ik nog steeds 't belang niet van snap, etc, etc... En de originele velgen + stuur.
Dus, dat gaat een leuk weekend worden!! YEEHAA!!!!
Oh ja, zelf natuurlijk ook nog gereden. Geen stuurbekrachtiging. Prima wegligging, zeer directe besturing en tja, met deze motor is het een feest om 5000+ toeren te rijden. Ik had niet gedacht dat ik dat écht leuk zou vinden, maar dat doe ik stiekum dus wel. De auto's die ik tot nu toe had, zelfs mijn '91-er Corvette, hielden niet van hoge toeren. M'n huidige tuut vind het echt niet fijn boven de 4000 tpm, je hebt dan het idee dat er vanalles en nogwat stuk aan 't gaan is. Maar met deze S, dat voelt en klinkt zo enorm goed... Grote verbazing!!!
Ik ga die auto heel erg leuk vinden!