Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 19:52

Antwoord op onderwerp  [ 153 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
GESTOLEN !!! (vanaf pagina 6 -> advies gevraagd.) 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
Meneer aard schreef:
Die Seat vind jij nooit meer terug om het even crue te zeggen, ook de politie niet..Dat ding heeft al een ander Chassis nr (of geen)

Hopelijk heb je snel een goede en nette vervangende auto ervoor terug!

Mss vinden ze 'm binnen 2 mnd wél terug...mét hetzelfde chassisnr. maar in een andere kleur...dan heb je idd een ándere auto terug... :twisted:

tja, laten we er maar om lachen..het is idd al triest genoeg... 8)

11 sep 2006 16:37
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
lekker toch, eens ander kleurtje? :mrgreen:

11 sep 2006 18:54
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
De auto, als ie in Afrika is, rijdt daar volgens het bureau gewoon rond op Nederlands kenteken.

De Audi A3 Sportback ga ik morgen ook maar eens bekijken.

11 sep 2006 21:30
Profiel Twitter 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Erick schreef:
De auto, als ie in Afrika is, rijdt daar volgens het bureau gewoon rond op Nederlands kenteken.

Of zonder kenteken :wink:

11 sep 2006 22:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Erick schreef:
De Audi A3 Sportback ga ik morgen ook maar eens bekijken.

Denkt de buurt eindelijk van die lawaai TDI verlost te zijn :cry: :wink:

11 sep 2006 22:15
Profiel
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Door de bureaucratie kunnen ze gewoon rondrijden.
Na 2 jaar is de auto gewoon HUN (de dief of koper) eigendom.... :twisted:

De man die vandaag langs kwam, zei dat ie gewoon auto's op tv voorbij zag komen incl. de Nederlandse kentekenplaten.
Maar gewoon zonder is natuurlijk ook een mogelijkheid.

11 sep 2006 22:16
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
Naar afrika worden ze inderdaad verscheept, ook die oude kapotte auto`s die hebben daar een 2e leven gekregen..

Waarom? Door het ingenieuze kaartenbak systeem ipv zo`n high tech computer database wat wij hier gebruiken ten behoeve van de personen voertuigen registratie.

Daar is het net of je een speld in een hooiberg moet zoeken.

Ik stel voor daar de zaak plat te branden :twisted:

12 sep 2006 7:57
Profiel Facebook 
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Vandaag voor 99,9% zeker de keuze gemaakt.

Seat Leon FR 2.0 TDI
Zilvergrijs met.
18" velgen
Privacy-glas achter
middenarmsteun.
ABT getuned naar 200 PK :D

Afbeelding
(maar dan zilvergrijs, ook deze wielen.)

12 sep 2006 21:36
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
je wordt er beter op, kan ik niet zeggen.......

van 356SC naar nix (nu 968 :( )

12 sep 2006 21:52
Profiel WWW
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Huh.....

12 sep 2006 21:53
Profiel Twitter 
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
dubbel huh?

12 sep 2006 21:58
Profiel
PorscheForum Junkie
Aalsmeer
Bericht 
anderhalf jaar geleden is mijn 356 die op mijn oprit stond weggehaald, aangezien ik een stallingsclausule had (wat inhoud dat de wagen 's nachts binnen een straal van 1 km van je huis, in een deugdelijk afgesloten garage gestald moest staan) kreeg ik geen cent uitbetaald :x zo ging ik van 356 naar nix.......

12 sep 2006 22:11
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
porsche356sc schreef:
anderhalf jaar geleden is mijn 356 die op mijn oprit stond weggehaald, aangezien ik een stallingsclausule had (wat inhoud dat de wagen 's nachts binnen een straal van 1 km van je huis, in een deugdelijk afgesloten garage gestald moest staan) kreeg ik geen cent uitbetaald :x zo ging ik van 356 naar nix.......

Stond de auto met een speciale reden buiten of was dat gebruik er zo langzamerhand per ongeluk een beetje ingeslopen?

PS inderdaad heel cru, daar gaat het niet om...

12 sep 2006 22:21
Profiel
PorscheForum Junkie
Aalsmeer
Bericht 
TurboBjorn schreef:
Stond de auto met een speciale reden buiten of was dat gebruik er zo langzamerhand per ongeluk een beetje ingeslopen?

dan moeten ze nog steeds met hun poten van mijn spullen afblijven!

maar, nee, t was iets anders, ten eerste kwam ik die avond laat thuis van de Techno Klassica in Essen, ik was het dus redlijk zat en heb de wagen voor het huis op de oprit laten staan, ten tweede, de gebruikelijke plek van mijn 356, de deugdelijk afgesloten garage, was gevuld met een andere 356 van een vriend van mij waar de bodem net van was vervangen, die zou ik van een nieuwe coating voorzien (heb namelijk ook een hefbrug in die garage) en aangezien ik die wagen niet buiten wilde laten staan kon mijn 356 die nacht dus ff de garage niet in.

12 sep 2006 22:32
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
porsche356sc schreef:
TurboBjorn schreef:

maar, nee, t was iets anders, ten eerste kwam ik die avond laat thuis van de Techno Klassica in Essen, ik was het dus redlijk zat en heb de wagen voor het huis op de oprit laten staan, ten tweede, de gebruikelijke plek van mijn 356, de deugdelijk afgesloten garage, was gevuld met een andere 356 van een vriend van mij waar de bodem net van was vervangen, die zou ik van een nieuwe coating voorzien (heb namelijk ook een hefbrug in die garage) en aangezien ik die wagen niet buiten wilde laten staan kon mijn 356 die nacht dus ff de garage niet in.

Precies, het is belachelijk wat die lui allemaal durven tegenwoordig.

Die van mijn staat ook gewoon op de oprit, wel vaak in de garage als ik hem paar daagjes niet gebruik, maar ik vind het niet kunnen dat ze aan andermans spullen zitten..

Om het even crue te zeggen ik ga bij mijn auto zitten op een stoel, als ze aan mijn auto durven te zitten ik slacht ze af. Ook omdat ik gehecht ben aan mijn auto maar ook het feit dat andere Porsche rijders (en andere merk rijders ;) ) het niet leuk vinden als iemand anders aan hun spullen zitten.

12 sep 2006 22:38
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Meneer aard schreef:
ik ga bij mijn auto zitten op een stoel, als ze aan mijn auto durven te zitten ik slacht ze af.

we hebben het hier toch nog steeds over 'zomaar' een auto hè? :roll: :shock:

12 sep 2006 22:45
Profiel
PorscheForum Junkie
Aalsmeer
Bericht 
horn schreef:
Meneer aard schreef:
ik ga bij mijn auto zitten op een stoel, als ze aan mijn auto durven te zitten ik slacht ze af.

jep, blik, 4 wielen, stuur en een hele berg emotie

12 sep 2006 22:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
924 `77
Wijchen
Bericht 
horn schreef:
Meneer aard schreef:

Ja ik weet het is zomaar een auto, maar ze moeten maar eens leren om van andermans spullen te blijven.

Alle junks kunnen van de overheid gratis troep halen..Waarom laat de overheid geen auto kerkhof voor die gasten maken om ze daar uit te laten leven..

12 sep 2006 23:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Maasmechelen
Bericht 
porsche356sc schreef:
TurboBjorn schreef:

Dat bedoel ik dus. "Normaal" zou ie altijd binnen staan, maar door toch wel een bijzondere reden staat ie even een keer buiten en weg is de auto. De daders konden er wel op geaasd hebben. Echt heel zuur...

12 sep 2006 23:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann Cabrio
Rotterdam
Bericht 
Gisternacht zijn ze bij de buren binnen geweest om even de sleutels van de BMW 320 op te halen van 5 jaar oud en 130.000 op de teller. Als ze daar al voor binnenkomen moeten we op gaan passen.
De 2 honden hebben geen kick gegeven !!!!
En dat in een huis met politiekeurmerk en alarm. Tja, alleen de voordeur was niet op slot en kan dan eenvoudig open. Hoe dan ook, ze zijn nergens bang voor. De kl*tz*kk*n.

Afgelopen nacht een autoalarm; dacht dat het mijn alarm was van de P. die binnenstaat. Ga je toch niet lekker naar beneden met die maglite in je handen. Wie weet wat zij in hun handen hebben. Gelukkig niets aan de hand.

13 sep 2006 7:20
Profiel WWW Facebook 
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Alarm wordt nu ook verplicht gesteld op mijn volgende leasebak.

13 sep 2006 22:35
Profiel Twitter 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Porscheware schreef:
Afgelopen nacht een autoalarm; dacht dat het mijn alarm was van de P. die binnenstaat. Ga je toch niet lekker naar beneden met die maglite in je handen. Wie weet wat zij in hun handen hebben. Gelukkig niets aan de hand.

Ik blijf lekker binnen, draai me juist even om, om aan Linda te vragen of met de verzekering alles in orde is. Autoalarm stopt wel van zelf, zoniet, ga ik echt niet als een gek naar buiten of naar beneden stormen om in die gasten hun armen te lopen :roll:

Alle sleutels van de wagens, hangen netjes aan haakjes mooi in het zicht in de garage, met bijpassende sleutelhangers, zodat ze hun zeker niet kunnen vergissen.

Ik heb 3 meiden thuislopen, die onvervangbaar zijn, Porsche lopen er elke dag honderden van de band in Stuttgart en Leipzig :wink:

Goede verzekering, zorgt voor een betere nachtrust :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

14 sep 2006 6:25
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
ppp 356 schreef:
Ik blijf lekker binnen, draai me juist even om, om aan Linda te vragen of met de verzekering alles in orde is. Autoalarm stopt wel van zelf, zoniet, ga ik echt niet als een gek naar buiten of naar beneden stormen om in die gasten hun armen te lopen :roll:

Alle sleutels van de wagens, hangen netjes aan haakjes mooi in het zicht in de garage, met bijpassende sleutelhangers, zodat ze hun zeker niet kunnen vergissen.

Ik heb 3 meiden thuislopen, die onvervangbaar zijn, Porsche lopen er elke dag honderden van de band in Stuttgart en Leipzig :wink:

Goede verzekering, zorgt voor een betere nachtrust :lol:

als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je een chinees was... wijze woorden! :thumleft:

14 sep 2006 6:57
Profiel
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ja jongens (en meisjes natuurlijk) HET IS MAAR BLIK !!!!

15 sep 2006 9:13
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
Erick schreef:
Ja jongens (en meisjes natuurlijk) HET IS MAAR BLIK !!!!

Inderdaad, je kunt ook overdrijven!

15 sep 2006 9:30
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 153 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende