Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 17:54

Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Schumi stopt! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Jammer dat 'ie nu uit de F1 gaat...

Had 'ie jaren geleden al moeten doen!
Opgeruimd staat netjes...

NEXT :!:

Waarom zo negatief? jaloers op zulke superieure kwaliteiten misschien.

11 sep 2006 21:04
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Over onsportief gedrag gesproken; Señor Alonso kan er ook wat van:

Alonso, die volgens www.autoweek.nl schreef:
Michael Schumacher is volgens Fernando Alonso de onsportiefste coureur ooit. In een radio-interview maakte Alonso gehakt van zijn grootste rivaal. "Zelfs Zidane ging eervoller met pensioen dan Schumacher."

,,Michael is de coureur tegen wie de meeste sancties zijn uitgevaardigd?, vertelde Alonso maandagavond op Radio Marca. "Zelfs Zidane ging eervoller met pensioen dan hij. Michael is de meest onsportieve coureur uit de geschiedenis van de Formule 1."

Kennelijk vergaloppeerde Alonso zich hier even, want meteen daarna voegde de Spanjaard toe dat Schumacher toch wel erg goed is. "Dit betekent niet dat ik Michael niet de beste coureur vind. Om met hem te strijden is een grote eer geweest, en ik heb er erg veel plezier aan beleefd. Ik weet trouwens zeker dat ik ook dit jaar nog kampioen kan worden."

Wat een wuppie zeg :thumbdown:
Ach ik hoop dat Schumi hem eens even op z'n nummer zet de komende races... :wink:

12 sep 2006 13:46
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Alonso een beetje de Kluivert van het F1 circus?

Hij braakt niet de allerintelligentste oneliners uit... :roll:
Rijden kan hij wel, maar praten? :evil:

12 sep 2006 14:25
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Ja, als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks.
Voor zover mijn zinvolle bijdrage. :wink:

Van mij had Shumi nog wel even door mogen gaan. Spektakel (bijna) gegarandeerd als hij meedoet.

12 sep 2006 14:31
Profiel WWW
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
horn schreef:
Rijden kan hij wel, maar praten? :evil:

Harald, ik hoop dat dit niet meer op kluivert slaat, toch? :twisted: :wink:

12 sep 2006 15:06
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
:twisted: :lol: :lol:

nee, die laat z'n voeten spreken...

♪♪♪ 't Is stil, aan de overkant... ♪♪♪

12 sep 2006 16:17
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik vind het wel fijn als coureurs van het hart geen moordkuil maken. Villeneuve had en heeft daar ook een handje van, evenals Irvine. Smullen toch. Of luister je liever naar de hoogdravende woorden van Kimi? :wink:

Alonso samengevat:

"Schumi is een onsportieve sneaky bastard van het ergste soort, getuige ook het aantal straffen op z'n conto. Maar rijden kan hij zeker."

Tja :roll: :wink:

Laatst bijgewerkt door Jort op 12 sep 2006 19:54, in totaal 1 keer bewerkt.

12 sep 2006 19:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Ik vind het wel fijn als coureurs van het hart geen moordkuil maken. Villeneuve had en heeft daar ook een handje van, evenals Irvine. Smullen toch. Of luister je liever naar de hoogdravende woorden van Kimi? :wink:

Alonso samengevat:

"Schumi is een onsportieve sneaky bastard van het ergste soort, getuige ook het aantal straffen op z'n conto. Maar rijden kan hij zeker."

Tja :roll: :wink:

Ik ben ook voor 'geen moordkuil'. Echter de uitlatingen van Alonso vind ik niet vallen onder 'van je hart geen moordkuil maken' maar schaar ik onder de noemer 'respectloos natrappen'. Mijn mening.

Heeft Kimi hoogdravende woorden dan? :twisted: :lol:

12 sep 2006 19:54
Profiel
Groningen
Bericht 
"Ja" en "nee" vind ik zeer intellectueel klinken. Geeft het gevoel dat er zo'n enorme lading achter zit, zoveel diepgravende gedachten... Achter elke lettergreep schuilt pure poëzie. Het zet de luisteraar aan tot het overdenken van alle mogelijkheden, als bij een boek met open einde. Ja toch? :wink:

't Is inderdaad een trapje na. De spanjool zal wel frustri zij vanwege die vreemde Ferrari protesten. Maar ik vind het wel wat hebben. Iemand een eikel als persoon vinden en dat eerlijk bij z'n afscheid inwrijven i.p.v. pootjes geven en ja knikken als ieder ander. En toch respect tonen voor de rijderskwaliteiten.

12 sep 2006 20:03
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Iemand een eikel als persoon vinden en dat eerlijk bij z'n afscheid inwrijven i.p.v. pootjes geven en ja knikken als ieder ander.

Ben ik met je eens. Kan in mijn ogen ook anders. Dit vind ik niet de chiqueste manier. Je zou in mijn ogen hetzelfde doel met wat meer klasse moeten kunnen bereiken.

'Als coureur zullen we hem missen...' en dan een veelbetekenende stilte laten vallen. :twisted:

12 sep 2006 20:22
Profiel
vianen
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
bert964c4 schreef:
Ik ben blij dat ie er eindelijk mee stopt, heb het altijd een laml*l gevonden, 7x wereldkampioen of niet , dus hoera hoeramisselijk ventje!!!!!!!!!

Of je iemand persoonlijk wel of niet mag (aardig vindt) heeft toch niks met zijn kwaliteiten te maken :roll: Als je 7 keer (en misschien wel 8x) wereldkampioen wordt, dan kan je best wel een beetje sturen en een auto goed helpen afstellen (inderdaad hij doet dat niet alleen natuurlijk)

Als persoon "lijkt" hij mij ook niet aardig (maar heb hem nooit ontmoet c.q. gesproken dus wie weet valt hij in het gebruik reuze mee), maar als je weer eens zo'n twee lettergrepen interview met Kimi heb gezien ben je op die knaap ook wel afgeknapt.

Dus gewoon respect voor die man hebben is wel het minste wat je zou moeten opbrengen dunkt mij :!:

Of hij aan jouw kwalificatie voldoet weet ik echt niet hoor :roll:

Jan,

Ik heb zeker respect voor iemand die 7 x wereldkampioen is geweest, echter een aantal malen is dit absoluut onsportief behaald, vandaar mijn opmerking dat ik het een misselijk ventje vindt, niks meer en niks minder, verder heeft ie nogal wat akties op zijn konto staan die ik HEEL ERG dubieus vindt!!, en in die contekst moet je dat dus ook zien/lezen.

Natuurlijk, briljante race's had hij ook, maar zeker zijn minpunten zoals boven beschreven.

Thats all!

12 sep 2006 21:22
Profiel
PorscheForum Rakker
997 GT3 Mk1
Bericht 
Hi,

Omdat de tendens over Michael in dit topic overwegend negatief is, meen ik toch even mijn mening te moeten geven :wink: :D
Schumacher vind ik de beste. En de leukste om te volgen.
Een van de eerste formule 1 wedstrijden die ik bekeek op tv was degene waarin Schumi debuteerde. Al vrij snel fan geworden van Schumacher. Hij was toen namelijk de underdog. Dat spreekt mij aan, iemand die zich omhoog knokt.
Meegejuicht, meegescholden :twisted: en meegeleefd. :D
Nog 3 wedstrijden en dan ga ik denk ik ook niet meer kijken. Ik ga het missen! Schumi Campione!

Ps. Aan iedereen die roept dat Schumi in '94 onverdiend kampioen geworden is:
Dat kan je ook anders bekijken. Vergeet namelijk niet dat hij in '94:
- In Engeland de zwarte vlag kreeg en gediskwalificeerd werd (was ie toen 1e?)
- 2 extra wedstrijden straf kreeg (startverbod)
- 1 wedstrijd gediskwalificeerd werd (ik meen in Spa) omdat de plank onder zijn auto teveel afgesleten was. (Toen was ie in iedergeval als 1e gefinished)

Hij heeft dus 4 wedstrijden (-40 punten) gekend in dat seizoen waar hij geen punten kon verzamelen. En dan toch meer punten hebben aan het eind van het seizoen dan je naaste concurent. Dan ben je gewoon de beste. Indien Hill in 94 wel was gefinshed die laatste wedstrijd was ie niet de beste geweest dat jaar. Wel de gelukkigste.
F1 wereldkampioenschap wordt toegekend aan de beste coureur. Niet aan de liefste. My 2 cents.

Grtz.

Max

13 sep 2006 19:34
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
vergeet niet dat het een sport is, de dingen die Schumacher heeft uitgehaald vallen in het niet vergeleken bij b.v. voetbal of wielrennen

13 sep 2006 22:05
Profiel WWW
Groningen
Bericht 
boxi schreef:
Hi,

Hij heeft dus 4 wedstrijden (-40 punten) gekend in dat seizoen waar hij geen punten kon verzamelen. En dan toch meer punten hebben aan het eind van het seizoen dan je naaste concurent. Dan ben je gewoon de beste. Indien Hill in 94 wel was gefinshed die laatste wedstrijd was ie niet de beste geweest dat jaar. Wel de gelukkigste.
F1 wereldkampioenschap wordt toegekend aan de beste coureur. Niet aan de liefste. My 2 cents.

Grtz.

Max

Je kunt het ook omdraaien. Hij kreeg die straffen omdat hij het spelletje niet eerlijk had gespeeld. Oftewel, mogelijk oneerlijk voordeel gehad. :wink:

De beste is ook degene die zich wel aan de regels houdt. Plank kan om meerdere redenen afslijten. Curbstone geraakt (makkelijk excuus) of gewoon te laag afgesteld, rekening houdend met oneffenheden in het wegdek. Te laag betekent wél meer downforce= hogere bochtsnelheden...
Om maar een voorbeeldje te noemen.

13 sep 2006 23:24
Profiel
vianen
Bericht 
Hij, of zijn team, what ever, hebben gewoon streken geleverd, klaar uit!!
Dat weet een ieder toch??, En nogmaals, hij heeft echt waanzinnige momenten gehad en echt waanzinnige dingen gedaan die echt super waren, echter de persoon Schumi mag van mij rechtstreeks door de plee :evil: :lol: :wink: , dus nogmaals blij dat ie opzout!!!!!!!!!!!!!! :lol:
zal wel een vervolg hebben denk ik zo :lol: :wink:

13 sep 2006 23:31
Profiel
vianen
Bericht 
porsche356sc schreef:
vergeet niet dat het een sport is, de dingen die Schumacher heeft uitgehaald vallen in het niet vergeleken bij b.v. voetbal of wielrennen

wat bedoel je hier nou eigenlijk mee?? :roll:

Bedrog is bedrog, in wat voor sport dan ook hoor, of het nu gaat om de F1, of over kickdammen!!!!!! :roll: :?

13 sep 2006 23:32
Profiel
Groningen
Bericht 
bert964c4 schreef:
Hij, of zijn team, what ever, hebben gewoon streken geleverd, klaar uit!!
Dat weet een ieder toch??, En nogmaals, hij heeft echt waanzinnige momenten gehad en echt waanzinnige dingen gedaan die echt super waren, echter de persoon Schumi mag van mij rechtstreeks door de plee :evil: :lol: :wink: , dus nogmaals blij dat ie opzout!!!!!!!!!!!!!! :lol:
zal wel een vervolg hebben denk ik zo :lol: :wink:

Bert... weet je zeker dat je niet Alonso heet in het echte leven :?: :idea: :twisted:

13 sep 2006 23:43
Profiel
vianen
Bericht 
Ga je me nu vertellen dat alles wat Schumi heeft gedaan in al die seizoenen helemaal door de beugel kon??????

Kom nou zeg, en ik heb al eerder gepost, als rijder soms echt briljant, maar bij mij persoonlijk zijn er heel wat negatieve en onsportieve akkefietjes blijven hangen!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :wink:

13 sep 2006 23:50
Profiel
vianen
Bericht 
En lees het ff goed he :!: De persoon :!: :!: mag van mij rechtstreeks door de plee, ik heb het niet over de coureur :!: :!: :!: :idea: :idea: :wink:
tjolk!

13 sep 2006 23:51
Profiel
Groningen
Bericht 
Datzelfde zei Alonso ook in iets andere bewoordingen, vandaar mijn opmerking. :wink:

Niet meteen op de kast springen. Ik ben ook geen Schumi fan, laat dat duidelijk zijn. :twisted:

13 sep 2006 23:56
Profiel
vianen
Bericht 
Spring niet direct op de kast hoor, maar ik volg de F1 al een kleine 30 jaar, en ondanks het feit, en alle records die hij heeft is het voor mij absoluut geen fenomeen, hij heeft geen garisma of uitstraling zoals, hebbie ff :?: :lol:

James Hunt, Nikki Lauda, Mario Andrettie, Allan Prost, Ayrton Senna, Johny Herbert, Nigel Mansell, Eddy Irvine, Jochem Rindt, Mikka Häkinnen.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan, hij heeft zijn tijd mee gehad en thats all. Het is echt mijn persoonlijke mening zoals ik over hem denk, en die gedachte had ik ook over hem toen hij reed in het Mercedes team voor wat betreft de lange afstands races, want toen had hij ook al van die streken als hij niet kon winnen!!!!! :lol: :wink:

Verder moet je het gewoon met een knipoog nemen want ik weet voor 100% zeker dat er miljoenen mensen zijn die daar anders over denken :wink:

14 sep 2006 0:09
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik zag net een poll voorbij komen waar ettelijke tienduizenden hun stem hadden uitgebracht. Bijna 60% was het eens met Alonso.. en jou. :wink:

14 sep 2006 0:13
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Schumacher heeft duidelijk aantoonbaar meer talent en snelheid als de meesten die de afgelopen jaren in de F1 zaten en nu zitten.
Hij krijgt het voorelkaar om bij de beste teams de zaken compleet naar zijn hand te zetten en zijn resultaten zullen misschien nooit geevenaard worden.
Op kritieke momenten maakte hij wel eens een verkeerde beslissing, zoals in Monte Carlo (circuit blokkeren voor anderen tijdens kwalificatie) of mensen van de baan proberen te rijden en daardoor wereldkampioen worden.
Een echte vent geeft het achteraf toe of kondigd een mogelijke aanrijding vooraf aan zoals Ayrton Senna dit ooit bij Alain Prost deed.
De komende drie races worden een feest om naar te kijken.
Alles wat in de media verschijnt wat misschien door Alonso en Schumacher gezegd zou zijn... lekker belangrijk!
Scheuren maar en we gaan het meemaken wie uiteindelijk kampioen gaat worden.

14 sep 2006 0:16
Profiel WWW Facebook 
vianen
Bericht 
Jort, ik ben echt geen Alonso, en nogmaals ik volg de F1 al 30 jaar lang, en nogmaals, laat ik al het negatieve race gebeuren mar even vallen, wat voor een uitstraling heeft ie nou eigenlijk??????????????????

Neem een villeneuve met zijn lekkere grote bek of Irvine, ook zo'n figuur, lekker zout strooien zo links en rechts, wat dacht je van Mansell :!:

Wat dacht je van Prost en Senna destijds bij Mc Claren, joh heerlijk toch!!
en als ze vooraf vertelden dat ze elkaar uit de baan zouden rammen dan deden ze dat ook, maar nooit sneekie sneekie zoals Schumi dat zo af en toe wel heeft gedaan, dat ging om rivaliteit in dat team, dat was strijd tussen 2 super coureurs :!: :!:

De periode Schumacher ging om Schumacher, verder niks, dat was eigenlijk totaal niet boeiend, en heeft de F1 bijna kapot gemaakt! :wink:

14 sep 2006 0:28
Profiel
vianen
Bericht 
GI996C schreef:
Schumacher heeft duidelijk aantoonbaar meer talent en snelheid als de meesten die de afgelopen jaren in de F1 zaten en nu zitten.
Hij krijgt het voorelkaar om bij de beste teams de zaken compleet naar zijn hand te zetten en zijn resultaten zullen misschien nooit geevenaard worden.
Op kritieke momenten maakte hij wel eens een verkeerde beslissing, zoals in Monte Carlo (circuit blokkeren voor anderen tijdens kwalificatie) of mensen van de baan proberen te rijden en daardoor wereldkampioen worden.
Een echte vent geeft het achteraf toe of kondigd een mogelijke aanrijding vooraf aan zoals Ayrton Senna dit ooit bij Alain Prost deed.
De komende drie races worden een feest om naar te kijken.
Alles wat in de media verschijnt wat misschien door Alonso en Schumacher gezegd zou zijn... lekker belangrijk!
Scheuren maar en we gaan het meemaken wie uiteindelijk kampioen gaat worden.

Talent, ja
Snelheid, ja door zijn auto,
Verkeerde beslissing, vaak bewust, dus nee,
Komende 3 races, let op mijn woorden, foul play, en dan mag jij raden door wie, want ik weet zeker dat de heer S uit D alles op alles zal zetten, ongeacht de acties die hij nodig zal vinden omdat te berijken, uit zal gaan voeren.! :evil:

14 sep 2006 0:33
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende