Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
Mss vinden ze 'm binnen 2 mnd wél terug...mét hetzelfde chassisnr. maar in een andere kleur...dan heb je idd een ándere auto terug...
tja, laten we er maar om lachen..het is idd al triest genoeg...
|
11 sep 2006 16:37 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
lekker toch, eens ander kleurtje?
|
11 sep 2006 18:54 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
De auto, als ie in Afrika is, rijdt daar volgens het bureau gewoon rond op Nederlands kenteken.
De Audi A3 Sportback ga ik morgen ook maar eens bekijken.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
11 sep 2006 21:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Of zonder kenteken
|
11 sep 2006 22:10 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Denkt de buurt eindelijk van die lawaai TDI verlost te zijn
|
11 sep 2006 22:15 |
|
|
Erick
|
Door de bureaucratie kunnen ze gewoon rondrijden.
Na 2 jaar is de auto gewoon HUN (de dief of koper) eigendom....
De man die vandaag langs kwam, zei dat ie gewoon auto's op tv voorbij zag komen incl. de Nederlandse kentekenplaten.
Maar gewoon zonder is natuurlijk ook een mogelijkheid.
|
11 sep 2006 22:16 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Naar afrika worden ze inderdaad verscheept, ook die oude kapotte auto`s die hebben daar een 2e leven gekregen..
Waarom? Door het ingenieuze kaartenbak systeem ipv zo`n high tech computer database wat wij hier gebruiken ten behoeve van de personen voertuigen registratie.
Daar is het net of je een speld in een hooiberg moet zoeken.
Ik stel voor daar de zaak plat te branden
|
12 sep 2006 7:57 |
|
|
Erick
|
Vandaag voor 99,9% zeker de keuze gemaakt.
Seat Leon FR 2.0 TDI
Zilvergrijs met.
18" velgen
Privacy-glas achter
middenarmsteun.
ABT getuned naar 200 PK
(maar dan zilvergrijs, ook deze wielen.)
|
12 sep 2006 21:36 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
je wordt er beter op, kan ik niet zeggen.......
van 356SC naar nix (nu 968 )
|
12 sep 2006 21:52 |
|
|
Erick
|
Huh.....
|
12 sep 2006 21:53 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
dubbel huh?
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
12 sep 2006 21:58 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
anderhalf jaar geleden is mijn 356 die op mijn oprit stond weggehaald, aangezien ik een stallingsclausule had (wat inhoud dat de wagen 's nachts binnen een straal van 1 km van je huis, in een deugdelijk afgesloten garage gestald moest staan) kreeg ik geen cent uitbetaald zo ging ik van 356 naar nix.......
|
12 sep 2006 22:11 |
|
|
TurboBjorn
Maasmechelen
|
Stond de auto met een speciale reden buiten of was dat gebruik er zo langzamerhand per ongeluk een beetje ingeslopen?
PS inderdaad heel cru, daar gaat het niet om...
|
12 sep 2006 22:21 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
dan moeten ze nog steeds met hun poten van mijn spullen afblijven!
maar, nee, t was iets anders, ten eerste kwam ik die avond laat thuis van de Techno Klassica in Essen, ik was het dus redlijk zat en heb de wagen voor het huis op de oprit laten staan, ten tweede, de gebruikelijke plek van mijn 356, de deugdelijk afgesloten garage, was gevuld met een andere 356 van een vriend van mij waar de bodem net van was vervangen, die zou ik van een nieuwe coating voorzien (heb namelijk ook een hefbrug in die garage) en aangezien ik die wagen niet buiten wilde laten staan kon mijn 356 die nacht dus ff de garage niet in.
|
12 sep 2006 22:32 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Precies, het is belachelijk wat die lui allemaal durven tegenwoordig.
Die van mijn staat ook gewoon op de oprit, wel vaak in de garage als ik hem paar daagjes niet gebruik, maar ik vind het niet kunnen dat ze aan andermans spullen zitten..
Om het even crue te zeggen ik ga bij mijn auto zitten op een stoel, als ze aan mijn auto durven te zitten ik slacht ze af. Ook omdat ik gehecht ben aan mijn auto maar ook het feit dat andere Porsche rijders (en andere merk rijders ) het niet leuk vinden als iemand anders aan hun spullen zitten.
|
12 sep 2006 22:38 |
|
|
horn
PF #57
|
we hebben het hier toch nog steeds over 'zomaar' een auto hè?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 sep 2006 22:45 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
jep, blik, 4 wielen, stuur en een hele berg emotie
|
12 sep 2006 22:48 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ja ik weet het is zomaar een auto, maar ze moeten maar eens leren om van andermans spullen te blijven.
Alle junks kunnen van de overheid gratis troep halen..Waarom laat de overheid geen auto kerkhof voor die gasten maken om ze daar uit te laten leven..
|
12 sep 2006 23:07 |
|
|
TurboBjorn
Maasmechelen
|
Dat bedoel ik dus. "Normaal" zou ie altijd binnen staan, maar door toch wel een bijzondere reden staat ie even een keer buiten en weg is de auto. De daders konden er wel op geaasd hebben. Echt heel zuur...
|
12 sep 2006 23:08 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Gisternacht zijn ze bij de buren binnen geweest om even de sleutels van de BMW 320 op te halen van 5 jaar oud en 130.000 op de teller. Als ze daar al voor binnenkomen moeten we op gaan passen.
De 2 honden hebben geen kick gegeven !!!!
En dat in een huis met politiekeurmerk en alarm. Tja, alleen de voordeur was niet op slot en kan dan eenvoudig open. Hoe dan ook, ze zijn nergens bang voor. De kl*tz*kk*n.
Afgelopen nacht een autoalarm; dacht dat het mijn alarm was van de P. die binnenstaat. Ga je toch niet lekker naar beneden met die maglite in je handen. Wie weet wat zij in hun handen hebben. Gelukkig niets aan de hand.
|
13 sep 2006 7:20 |
|
|
Erick
|
Alarm wordt nu ook verplicht gesteld op mijn volgende leasebak.
|
13 sep 2006 22:35 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Ik blijf lekker binnen, draai me juist even om, om aan Linda te vragen of met de verzekering alles in orde is. Autoalarm stopt wel van zelf, zoniet, ga ik echt niet als een gek naar buiten of naar beneden stormen om in die gasten hun armen te lopen
Alle sleutels van de wagens, hangen netjes aan haakjes mooi in het zicht in de garage, met bijpassende sleutelhangers, zodat ze hun zeker niet kunnen vergissen.
Ik heb 3 meiden thuislopen, die onvervangbaar zijn, Porsche lopen er elke dag honderden van de band in Stuttgart en Leipzig
Goede verzekering, zorgt voor een betere nachtrust
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
14 sep 2006 6:25 |
|
|
horn
PF #57
|
| | | | ppp 356 schreef: Ik blijf lekker binnen, draai me juist even om, om aan Linda te vragen of met de verzekering alles in orde is. Autoalarm stopt wel van zelf, zoniet, ga ik echt niet als een gek naar buiten of naar beneden stormen om in die gasten hun armen te lopen Alle sleutels van de wagens, hangen netjes aan haakjes mooi in het zicht in de garage, met bijpassende sleutelhangers, zodat ze hun zeker niet kunnen vergissen. Ik heb 3 meiden thuislopen, die onvervangbaar zijn, Porsche lopen er elke dag honderden van de band in Stuttgart en Leipzig Goede verzekering, zorgt voor een betere nachtrust | | | | |
als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je een chinees was... wijze woorden!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 sep 2006 6:57 |
|
|
Erick
|
Ja jongens (en meisjes natuurlijk) HET IS MAAR BLIK !!!!
|
15 sep 2006 9:13 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
Inderdaad, je kunt ook overdrijven!
|
15 sep 2006 9:30 |
|