De volgende mini car series van Kyosho is (weer) voor Porsche.
Dit zijn 1/64 modelauto's (ong. 7 a 8 cm lang) en gezien de vorige series, zal dit ook weer akelig gedetailleerd zijn.
Ze worden eind oktober in Japan uitgegeven.
_________________________________________ De grootste sortering 1/64 modelauto's op het internet: Tiny Toy Cars - Porsche modellen Te Koop: Golf Cabrio MK1 '91
13 sep 2006 10:21
horn
PF #57
934? was mij tot op heden een onbekend 'auftragsnummer'.
wel leuk die schaal. hou je tenminste ook nog een beetje ruimte over in je huis...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
13 sep 2006 18:06
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
De 934 is geïntroduceerd als de race versie van de turbo en is gemaakt in een oplage van ik meen 420 in 1976 en 1977. Er is ook nog een RSR versie geweest.
Heel veel weet ik er uit mijn hoofd niet van maar er zijn vast mensen hier die dat zo uit hun mouw schudden
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
13 sep 2006 19:32
Henri001
944S
Hoeksche Waard
Nou... ruimte overhouden...
Je kunt er veel meer kwijt, dat is een betere stelling...
En ze zijn 'leuk betaalbaar', da's ook niet onaardig.
Ik heb duizenden 1/64 auto's, vind het een geweldige schaal. Ben met Matchbox, Majorette, Siku etc opgegroeid en ben daar nooit 'overheen' gekomen...
_________________________________________ De grootste sortering 1/64 modelauto's op het internet: Tiny Toy Cars - Porsche modellen Te Koop: Golf Cabrio MK1 '91
934RSR, een 3.0 liter turbo, bekend geworden o.a. door Max Moritz Porsche met sponsoring van JÄgermeister, heeft in de jaren '70 ook meegedaan aan de 24 uren van Le Mans en diverse andere lange afstands races.
Ik zal vandaag of morgen een foto posten van het 3.0 liter turboblok
_________________________________________ Ich liebe luft!
13 sep 2006 23:47
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Deze 934 staat bij mij in de kast
Is inderdaad een turbo race versie van de turbo waarvan
enkele voor op de weg zijn gemaakt
de opvolger is de 935, de moby dick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum