Auteur |
Bericht |
Jort
Groningen
|
Is dit monster hier al eens voorbij gekomen?
Gemballa Mirage Evolution.
_________________________________________ Tjolk.
|
18 sep 2006 22:13 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
|
18 sep 2006 22:17 |
|
|
Jort
Groningen
|
Ben benieuwd of PPP het uiterlijk nu beter geslaagd vindt....
-edit- is al eens voorbij gekomen, maar dit bewuste plaatje (wel Photoshop helaas...) nog niet volgens mij.
|
18 sep 2006 22:18 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Probleem is dat ik de achterkant niet kan bekijken, en dat is juist het deel dat totaal fout is op de CGT imho
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 sep 2006 6:31 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Wat is er nou fout met de achterkant van de GT, die lip/spoiler over de lichten is toch helemaal afgeleid van die oude racewagen (bergspyder ofzo)
|
19 sep 2006 10:50 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
@Paul, via onderstaand linkje is de achterkant ook te bekijken. wel voorzichtig klikken
http://www.supercars.net/cars/3147.html
|
19 sep 2006 11:04 |
|
|
ppp 356
|
Heeft meer weg van een verlaagde Pick-Up inplaats van een sportwagen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 sep 2006 15:16 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik begrijp wat je bedoelt....
De verhouding tussen de 'cabine' en de voorwielen versus de 'cabine' en de achterwielen is niet heel erg 'evenwichtig'.
Als je dit plaatje zo bekijkt lijkt het inderdaad op een heel sportieve pickup...
Daarom wil ik ook geen CGT!
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
19 sep 2006 15:22 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
19 sep 2006 15:36 |
|
|
Jort
Groningen
|
Maarrrrr, als je de daklijn vloeiend doortrekt tot het kontje, is het wat mij betreft wel redelijk evenwichtig. Zoiets als bij de Mirage dus.
|
19 sep 2006 15:37 |
|
|
Lydia
|
Euhhh, het prijskaartje?
Zoals je weet, ben ik van de billen en kontjes en deze vind ik toch best wel mooi... Past bij het gehele Gemballa concept, toch?
|
19 sep 2006 16:44 |
|
|
ppp 356
|
Inderdaad, ongelooflijk dat de heren en/of dames van Porsche dit niet hebben kunnen bedenken.
Het gaat hier blijkbaar nog wel over een computertekening, dus het is altijd wachten wat het in het echt gaat worden.
|
19 sep 2006 16:46 |
|
|