Auteur |
Bericht |
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
26 jul 2006 18:21 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Waarom verpesten die het? Laat die vrouwen lekker in hun dikke auto's rijden en moeilijk doen. Ook zij hebben wellicht enig plezier.
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
26 jul 2006 18:30 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zij verpesten het voor de rest, omdat de rest dan "automatisch" ook dat labeltje opgeplakt krijgen als ze rondrijden in een wat grotere auto als een formaatje Fiesta
|
27 jul 2006 9:00 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
En die mensen met zo'n labeltje... trekken zich daar zeker iets van aan ?
Dan hebben die labelaars ook meteen een labeltje: Vooroordeler
Ja ja, de Nederlandse samenleving........................
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
27 jul 2006 10:59 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Wat ik bedoel is dat Lydia en ik (oa) ook worden aangekeken als zo´n vrouw, Pascal had hem door. Zijn we weer beland bij mijn berichtje
Het maakt mij ook niets uit, als je mij zou kennen dan wist je dat ik me niet druk maak om het commentaar van een ander....... krijg zoveel commentaar tegenwoordig......
Leven en laten leven...........
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
27 jul 2006 20:19 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
De heer in het verkeer is vaak een vrouw!
Maar NU even NIET!
Wegpiraat zet centrum Amsterdam op stelten
Uitgegeven: 18 september 2006 14:59
Laatst gewijzigd: 18 september 2006 15:33
AMSTERDAM - Een 36-jarige agressieve automobiliste heeft in de nacht van zondag op maandag wilde taferelen in het centrum van Amsterdam veroorzaakt. De wegpirate overtrad tientallen verkeersregels, negeerde stoptekens, reed in op agenten en veroorzaakte twee aanrijdingen met politieauto's.
Ook raakte een agent lichtgewond toen de vrouw zich verzette bij haar arrestatie. Na een wilde achtervolging, het inslaan van een autoruit en het gebruik van pepperspray kon de politie haar inrekenen.
Even na middernacht veroorzaakte de vrouw in de buurt van treinstation Duivendrecht bijna een aanrijding met een politieauto. Toen de agenten haar een stopteken gaven, probeerde de snelheidsduivel te ontkomen en ontstond een achtervolging. Met hoge snelheid reed ze richting de Amsterdamse binnenstad.
Overmeesteren
Bij de Nieuwezijds Voorburgwal ramde ze een politieauto en reed vervolgens verder. Even verderop kwam haar wagen tot stilstand en probeerden agenten haar te overmeesteren. De dienders moesten snel wegspringen omdat ze plotseling vol gas weg sjeesde.
Een agent kon ternauwernood voorkomen dat hij tussen de dienstwagen en de wegscheurende auto terechtkwam en maakte een snoekduik in zijn politieauto. De vrouw raakte de politiewagen en reed met hoge snelheid weg.
Pepperspray
Een paar straten verderop kon ze worden klemgereden. Agenten sloegen haar portierraam in toen ze weigerde de deur te openen. Ze verzette zich zo hevig dat er pepperspray aan te pas moest komen om de vrouw onder controle te krijgen. Hulpverleners hebben zich inmiddels over haar ontfermd.
|
18 sep 2006 17:20 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
hmm
|
18 sep 2006 17:56 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
E mancipatie ten top.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
18 sep 2006 18:02 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
18 sep 2006 18:02 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Hey, dat doet me een beetje denken aan gisteren; ik was met mijn vriend en nog een vriend daarvan in Amsterdam en bij de Dam in de buurt was er een nieuwe 206? tegen een tram aangekomen. Politie erbij, hele lijn lag stil voor een paar uur. Eigenaar van de auto wilde blijkbaar rechtdoor, de tram rechtsaf...zat een mooi sleepspoor aan, en de eigenaar was niet blij met de schade op zijn spik-splinter-nieuwe aanwinst!
_________________________________________ DENK HELDER
|
18 sep 2006 18:05 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
18 sep 2006 19:17 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
|
18 sep 2006 19:31 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
ook bij ons het zelfde vrouw rijdt met veel plezier in de 964 c2 handbak
en ja het is ook haar auto inkl kids op de achterbankjes
_________________________________________ have fun!!!!
|
18 sep 2006 19:41 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
De concurrentie is MOORDEND.... ( ga je daarom incognito? )
|
18 sep 2006 19:45 |
|
|
Lydia
|
| | | | Rob Herfst schreef: De heer in het verkeer is vaak een vrouw! Maar NU even NIET! Wegpiraat zet centrum Amsterdam op stelten Uitgegeven: 18 september 2006 14:59 Laatst gewijzigd: 18 september 2006 15:33 AMSTERDAM - Een 36-jarige agressieve automobiliste heeft in de nacht van zondag op maandag wilde taferelen in het centrum van Amsterdam veroorzaakt. De wegpirate overtrad tientallen verkeersregels, negeerde stoptekens, reed in op agenten en veroorzaakte twee aanrijdingen met politieauto's. Ook raakte een agent lichtgewond toen de vrouw zich verzette bij haar arrestatie. Na een wilde achtervolging, het inslaan van een autoruit en het gebruik van pepperspray kon de politie haar inrekenen. Even na middernacht veroorzaakte de vrouw in de buurt van treinstation Duivendrecht bijna een aanrijding met een politieauto. Toen de agenten haar een stopteken gaven, probeerde de snelheidsduivel te ontkomen en ontstond een achtervolging. Met hoge snelheid reed ze richting de Amsterdamse binnenstad. Overmeesteren Bij de Nieuwezijds Voorburgwal ramde ze een politieauto en reed vervolgens verder. Even verderop kwam haar wagen tot stilstand en probeerden agenten haar te overmeesteren. De dienders moesten snel wegspringen omdat ze plotseling vol gas weg sjeesde. Een agent kon ternauwernood voorkomen dat hij tussen de dienstwagen en de wegscheurende auto terechtkwam en maakte een snoekduik in zijn politieauto. De vrouw raakte de politiewagen en reed met hoge snelheid weg. Pepperspray Een paar straten verderop kon ze worden klemgereden. Agenten sloegen haar portierraam in toen ze weigerde de deur te openen. Ze verzette zich zo hevig dat er pepperspray aan te pas moest komen om de vrouw onder controle te krijgen. Hulpverleners hebben zich inmiddels over haar ontfermd. | | | | |
It wasn't me ...
|
19 sep 2006 6:33 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Dat begreep ik al uit de vierde regel van het artikel
|
19 sep 2006 11:51 |
|
|
Lydia
|
Vanwege de leeftijd of vanwege het feit dat het plaats vond in Amsterdam? (dat krijg je als je navi niet goed werkt... )
|
19 sep 2006 16:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nee .... vanwege het agressieve gedrag
...of ben jij de 36 echt al gepasseerd
|
19 sep 2006 16:44 |
|
|
horn
PF #57
|
de gummiknuppel erover. zijn ze nou helemaal gestoord geworden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 sep 2006 17:36 |
|
|
Lydia
|
Neeeeee.... ben juist jonger dan 36 ! (pfff, dat kost je punten...).
|
19 sep 2006 17:38 |
|
|
marknineoneone
964 C2 Coupe 91'Twenteland
|
Cool!
_________________________________________ If you want to make a small fortune in motorsport
than start with a big one!
|
19 sep 2006 19:44 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 sep 2006 19:50 |
|
|
Lydia
|
Don't blow the horn .....
|
19 sep 2006 21:39 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Goh, wat zie je er goed uit voor je leeftijd.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 sep 2006 22:36 |
|
|
Lydia
|
Thnx ..... denk ik ..... zit ik al in die leefdtijdscatagorie dat mensen dat tegen je gaan zeggen? (auw...!)
|
20 sep 2006 6:21 |
|
|