Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
ongeveer 80.000,- gulden.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 sep 2006 7:17 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Je kan toch altijd beter een Type II 931 kopen dan een Type I toch?
Het had geloof ik te maken met een beter gesmeerde turbo dus een langer behoud van de turbo.
Helaas heeft de Type II niet meer van die leuke kleuren zoals die zilver met rood.
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
21 sep 2006 8:38 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Op zich wel aardig om zoiets te kopen maar er zo mee wegrijden zou ik in ieder geval niet doen. Behalve alle uitgedroogde rubber onderdelen zal er zicg veel oxidatie hebben gevormd. Vooral aluminium delen van de motor en toebehoren. Wanneer je de auto zonder grondige inspectie en schoonmaak beurt zou starten komt de oxidatie los en in het motorblok terecht.
Dus als het je echt te doen is om een rijdende auto van te maken dan word het nog een kostbare aangelegenheid.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
21 sep 2006 9:35 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Betere elektronica op de turbo loste het slijtage probleem op en 7pk extra.
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
21 sep 2006 16:31 |
|
|
Jort
Groningen
|
Waren veel van die oude turbo's niet (al dan niet onder fabrieksgarantie) varvangen door het verbeterde type? Gezien de kilometerstand zal hier inderdaad nog wel de originele erop zitten...
_________________________________________ Tjolk.
|
21 sep 2006 16:38 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
21 sep 2006 21:18 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
lol, mét hangmatten achterin!
Die geruitte Recaro? interieurs blijf ik geweldig vinden, had mijn vader destijds ook in z'n Capri 2.3S, tja, jeugdherinneringen.
|
21 sep 2006 21:29 |
|
|
Toon
|
hahaha - mijn collega heeft vandaag de auto mee naar de zaak genomen zodat ik 'm goed kon bekijken en hij heeft me goed in 't ootje genomen
het bertof een dinkytoy
we hebben er even goed om gelachen en toen dacht ik: tja hoe meldt ik dat op het forum .... nou dus bij deze hahaha.
|
22 sep 2006 8:52 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
hahahahaha
Goede grap
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
22 sep 2006 9:04 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
|
22 sep 2006 10:46 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
kmoest meteen hieraan denken
...maar dat zal wel aan mij liggen
_________________________________________ Got coffee?
|
22 sep 2006 11:00 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Jij blij dat je het kooptcontract nog niet getekend had en een AKK had geregeld
Heeft ie je goed beet gehad in ieder geval
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
22 sep 2006 13:31 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
mag ik 1 whisky aub
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
22 sep 2006 16:24 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Die zijn wel erg waardevast, een goede belegging.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
22 sep 2006 16:37 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Weinig risico ook
|
22 sep 2006 20:07 |
|
|