|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Foto van alle lampjes aan van de klokken?
Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
18 aug 2006 20:34 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Beide kon ik ook nog vinden .... van jouw eerste link had ik dat plaatje
Doelde meer op een topic met onder andere deze afbeelding
|
18 aug 2006 20:49 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad ..... en opvallend hoe vaak dat groene lampje (even) aan gaat.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 sep 2006 21:32 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Bij mij nu minder vaak. Sedert de onderstelaanpassingen houdt het lampje zich vaker koest. Een teken dat de onderstelaanpassingen werken...
|
21 sep 2006 22:44 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Devils son, uit curiositeit (zoals we dat in VL zeggen) : wat is in de 3de foto de functie van de lampjes 'tussen 12h en 1H' en 'tussen 4h en 5h' ??
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
22 sep 2006 0:01 |
|
|
jl964
964C4/ (Alfa Romeo)Arnhem
|
Kort off topic: Porsche met caravan=BUMA in het kwadraat.
_________________________________________ ----De P werkt beter dan een emmertje Prozac----
|
22 sep 2006 0:36 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
De ene is werking spoiler (gaat uit zodra je 7 km/u rijdt) en de ander is controle of de riem van de fan nog erop zit (want zonder luchtkoeling is de motor snel naar zijn grootje).
|
22 sep 2006 9:32 |
|
|