Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 15:49

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
HELP!!! Ik ben verliefd... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Der Ferry schreef:
Een vriend van mij heeft een Gallardo gehad , ongeveer een jaar .
Hij was ook op slag verliefd , maar dit hield op na de eerste onderhoudsbeurt :twisted: :roll:
4.260 Euro :shock: :shock: :lol:

Een Gallardo kunnen kopen en je dan druk maken over zo'n bedrag voor onderhoud............... :? :shock: :roll:
Is voor mij hetzelfde als je druk te maken bij zulke auto's over het benzineverbruik! :idea: :wink:

4260 euro was voor de eerste onderhoudsbeurt , in de garage werd hem duidelijk gemaakt dat de volgende nog veel meer ging kosten :!:
Omdat hij toch wel wat km aflegt , besefte hij dat die Gallardo geen goede keuze was . Zoals gewoonlijk bij hem kwam het gezond verstand weeral te laat :roll:
Enkele jaren geleden heeft hij zich 2 dagen voor de trouwdag ook bedacht :shock: :? Ik heb de uitnodiging nog altijd liggen , maar het feest is er nooit gekomen

24 sep 2006 10:01
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Afbeelding

Mooi zo'n lambo :shock:

24 sep 2006 10:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Eerst een rijbewijs (volgend jaar)
woudenberg
Bericht 
Een lambo is zo anders dan een Porsche, een Porsche heeft gewoon iets wat andere auto's niet hebben.

24 sep 2006 10:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
J.C. zei toch altijd "das natuurlijk logisch " :lol:

24 sep 2006 10:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Der Ferry schreef:
Enkele jaren geleden heeft hij zich 2 dagen voor de trouwdag ook bedacht :shock: :? Ik heb de uitnodiging nog altijd liggen , maar het feest is er nooit gekomen

Hmmm, was dat een bruiloft in Barcelona? (hoewel het toen mijn nichtje was die zich een paar dagen voor de grote dag bedacht).

24 sep 2006 10:35
Profiel
Bericht 
Lambo is i.dd. een mooie wagen :thumleft:

Maar van binnen vind ik hem een beetje Audi. :shock: :(

Of je een Porsche rijdt of een Lambo, het gros van de bevolking vinden de eigenaren hiervan patsers of lijdende aan een midlife-crisis; :lol: alleen maar omdat ze het niet kunnen betalen. :P Het is ook nooit goed hier....

Niks van aantrekken wat je met je geld doet moet jezelf weten.

:salut:

24 sep 2006 10:43
Bericht 
Der Ferry schreef:
Rob Herfst schreef:
Der Ferry schreef:
Een vriend van mij heeft een Gallardo gehad , ongeveer een jaar .
Hij was ook op slag verliefd , maar dit hield op na de eerste onderhoudsbeurt :twisted: :roll:
4.260 Euro :shock: :shock: :lol:

Een Gallardo kunnen kopen en je dan druk maken over zo'n bedrag voor onderhoud............... :? :shock: :roll:
Is voor mij hetzelfde als je druk te maken bij zulke auto's over het benzineverbruik! :idea: :wink:

4260 euro was voor de eerste onderhoudsbeurt , in de garage werd hem duidelijk gemaakt dat de volgende nog veel meer ging kosten :!:
Omdat hij toch wel wat km aflegt , besefte hij dat die Gallardo geen goede keuze was . Zoals gewoonlijk bij hem kwam het gezond verstand weeral te laat :roll:

Onderhoudsbeurten zijn altijd duur en mede afhankelijk van hoe je met jouw auto omgaat en bij wie je het laat doen. De auto-branche heeft nooit een goede reputatie gehad wat dat betreft. Ik voel me altijd genaaid wanneer ik mijn auto voor een beurt breng en de rekening zie met "duistere" reparaties. :evil:

Een paar jaar geleden had ik een Audi weggebracht voor een APK en beurt. Met de wagen nooit problemen gehad, altijd netjes meegereden, totdat hij gekeurd werd. Ze hadden er nog geen minuut in gereden en ze hadden mijn koppeling aan gort gereden. Toeval zeiden zij. Probeer je maar het tegendeel te bewijzen. Ik kreeg deels gelijk. Om een lang verhaal kort te maken: ik mocht maar een klein deel van de nieuwe koppeling betalen. :roll: Daarna zagen ze mij niet meer als klant.

24 sep 2006 11:00
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Gallardo... Mooie auto , mooie motor,heftige " in your face: appearance. Ik mag dat wel. :wink:

Anders dan Porsche, maar zeker erg leuk en zeker leuk naast een Porsche, een 965 dan wel een 993S, man wat een luxe probleem heb je! :wink:

Dan het liefst niet in " boring" black, maar dan ook meteen maar in wit, geel of dat lichte mint groen. 8) De buurt jippie nu toch al, dus dan maar goed. Zou mij echt een rotzorg zijn wat iedereen van het ding vind. De mensen die je kennen weten dat je helemaal auto debiel bent en gunnen je het waarschijnlijk. Degene die mij niet kennen, die hoef ik ook niet zo nodig te kennen en die mogen lekker zelf denken wat ze willen. Ik denk overigens dat het met die afgunst wel meevalt en dat zeker de autoliefhebbers het allang mooi vinden dat ze zo'n ding een keer life kunnen zien en horen.

24 sep 2006 11:29
Profiel
PorscheForum Rookie
964 Turbo, 993 S, Mercedes B CLS 500
Bloemendaal
Bericht 
addie schreef:
tjonge. idd wat een probleem zeg. ik zou er niet van kunnen slapen, ohoh. wat heb ik het er moeilijk mee. het spijt mij maar ik vind de auto die je gezien heb niet pattserig maar dat je zo iets op het forum zet wel.en dan sttat er ook nog onderaan als onderschrift" go with te flow-go porsche. maar ja ik zal wel een zeikerd zijn.

:roll:

Wat een rare opmerking!
Er zijn mensensoorten die en van Porsches houden en van andere sportwagens en zo meerdere wagens op na houden. Heb je daar soms problemen mee?
Je bent, zoals je het zelf zegt, inderdaad een echte zeikerd :mrgreen:

24 sep 2006 18:02
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Zo zie ik elke dag een vrouwtje bij de bakker tegenover me aankomen met haar Ferrari (575 Marinello in het zwart) .
Zon regen , zomer of winter. Er wortd gereden met deze ketel . De betrouwbaarheid is er duidelijk op vooruit gegaan en de onderhoudskosten zullen bij deze persoon (of haar man :wink: ) geen probleem zijn

Het is en soortgelijke als onderstaande foto
Afbeelding

Laatste update 22/10/2013

25 sep 2006 2:28
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2