_________________________________________ Porsche 911/964 Carrera 2 Bouwjaar 1992
07 sep 2006 10:16
steef
Porsche 911 2003
Waterland
Het is absoluut een beauty, en vlgns de advertenties destijds een onwijs gaaf exemplaar. Ben wel een beetje jaloers, maar binnenkort hopelijk niet meer.
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
Volgens mij zijn de advertenties van Wolbert niet erg up-to-date.
Deze Porsche staat gelukkig bij mij voor de deur (tenminste een uur geleden nog wel)
25 sep 2006 20:29
Jos964
964 C2
Provincie Groningen
Mooie aankoop Jos en welkom op het forum. Zit er zelf ook nog maar een weekje op en kan een naamgenoot verwelkomen.
Ga je je 993 alleen in het weekend in de zon, of ook vaker gebruiken?
Jos964
_________________________________________ 964 and 916 the best combination ever!
25 sep 2006 20:52
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
dokkers9 schreef:
Deze Porsche staat gelukkig bij mij voor de deur (tenminste een uur geleden nog wel)
Maar nog wel even gekeken of ie er nog stond
Mooie Mooie Mooie (Of had ik dat al gezegd) aanwinst en Welkom op dit geweldige forum. (Maar daar ben je al achter na die paar weekjes neem ik aan)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum