Iets late reactie maar...
Ik denk dat het te maken heeft dat de porsche boxster veel biedt voor zijn geld. Ben zelf niet handig met het sleutelen aan een auto en ga ervan uit dat ik minder geld aan reparaties met een boxster uit 2001 dan een 911 uit 1990 krijg. Vindt ook interieur stuk mooier dan oude porsches. Uiterlijk van een auto vindt ik ook belangrijk,kon voor zelfde geld veel snellere auto's kopen maar alles bij elkaar tellend kom ik weer uit bij de Boxster.
( gaf en geef wel voorkeur voor "s" maar deze combinatie bj, km kleur pastte precies in mijn straatje. Klaag niet!
Deze auto heb ik in Porsche center Koblenz gekocht en kostte me incl BPM en RDW en 1 jaar porschegarantie met 32.777 km op de teller, 4 nieuwe banden en afleveringsbeurt...
33.250 euro. Denk dat deze in Nl wellicht tegen de 40.000 euro had gekost. Is veel geld maar dat vindt ik hem wel waard.
Nog geen minuut spijt van en voel me een gelukkig mens dat ik in deze prachtige zelfverdiende auto rond kan touren met mijn vriendin.
Vindt het leuk als mensen de boxster waarderen maar ik denk ook "ieder zijn mening " en als deze anders is dan de mijne respecteer ik dat.
Fijn om te horen dat ik veel profijt kan hebben van een jaar porsche garantie.
P