Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 19:48

Antwoord op onderwerp  [ 192 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Staatsexamen voor Babs...? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
FROST schreef:
Ruud964: maar dat was je toch allang gewent van mij dat ik zeur en klaag(referentie naar Jubirit n.3)?

:salut:

04 okt 2006 21:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ruud964 schreef:
Horn zie de :lol: :?

...

Het spijt me, maar niet alleen Linda, maar ook ik hebben een gruwelijke hekel aan klagers en zeurders.

die :lol: is op meerdere manieren uit te leggen. Zeker gezien de eerdere post frost, niet zeuren, gewoon zorgen dat je beter gaat rijden die zonder smilie gepost werd.
verder hoef je dit topic niet te lezen of erin te posten. het is een topic dat speciaal gesplitst voor iemand die vandaag gezakt is voor haar rijbewijs en al een Porsche voor de deur heeft staan. Als ze morgen nog zeurt en/of klaagt, ben ik het met je eens.
Maar zakken voor je rijbewijs terwijl je niets liever zou willen dan morgen met je nieuwe rijbewijs in je eigen Porsche rijden, is voor mij een reden om een beetje te mogen klagen en zeuren. Maar niet te lang. Maar in dit topic is het vandaag on topic...

Ik persoonlijk vind de posts van Linda dan ook niet aardig. Maar ja, dat is mijn mening.

04 okt 2006 21:30
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Chinees??? waar??? :lol:
Ohja DIE! Ik ken em 8)

Winnaar natuurlijk.. No Question. Heb toch ook plannen naar een andere rijschool te gaan? Heb toch ook plannen het beter te doen met het volgende examen?

Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
ruud964 schreef:
horn schreef:
zo nee :arrow: gewoon beetje dimmen...

Horn zie de :lol: :?

En als ik het laatse berichtje van Frost lees lijkt het me inderdaad heel verstandig dat je daar erg serieus op in moet gaan :bang:

Het spijt me, maar niet alleen Linda, maar ook ik hebben een gruwelijke hekel aan klagers en zeurders.

Er worden hier toch geen Hoekschewaarders aangevallen, hoop ik :?: :evil:

Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Teun schreef:
Er worden hier toch geen Hoekschewaarders aangevallen, hoop ik :?: :evil:

Niet zeuren, anders neemt tagteam Ruud & Linda jou ook te grazen :cheesy:

Afbeelding

04 okt 2006 21:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
horn schreef:
Ik persoonlijk vind de posts van Linda dan ook niet aardig. Maar ja, dat is mijn mening.

Harald, ze valt in het echt best mee hoor. :wink:

Dank je Teun :P

04 okt 2006 21:36
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Mag wezen, maar ze is vast niet lief tegen mij :wink:

04 okt 2006 21:38
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
ruud964 schreef:
horn schreef:

Harald, ze valt in het echt best mee hoor. :wink:

ik zeg dan ook niet dat ik Linda niet aardig vind. Dat durf ik niet... :mrgreen:

Afbeelding

04 okt 2006 21:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
ruud964 schreef:
:shock:
Tja ze mag dan wel het roze papiertje hebben, maaru rijden in mijn porsche :pale: :shaking: :(

Het was even zoeken, maar wat gebeurd hier????
Gaat Linda rijden? :wink:

Afbeelding

04 okt 2006 21:43
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Echt Harold, ik val best mee. Meer een typ van grote mond, maar klein hartje. Ik vind het jammer voor frost dat ze haar rijbewijs nog niet heeft gehaald, maar dan moet je niet iedereen de schuld geven. De opmerkingen dat het CBR iemand expres laat zakken en dat mannen eerder slagen, vond ik een beetje vreemd.

Maar goed, volgende keer beter Frost. :wink:

Linda

04 okt 2006 21:46
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Sherlock Herfst 8)

04 okt 2006 21:47
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ruud964 schreef:

aaaaaah, wat schattig ineens... :wink:

Afbeelding

ruud964 schreef:
Echt Harold

Da's dan weer jammer... :twisted:

Afbeelding

horn - gruwelijke hekel aan grote mond klein hartje... :wink:

04 okt 2006 21:50
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Linda964 schreef:

Tijd voor een eigen accountje :?: :wink:

04 okt 2006 21:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Rob Herfst schreef:
Het was even zoeken, maar wat gebeurd hier????
Gaat Linda rijden? :wink:

Afbeelding

Snotver, gesnapt :(

@Harald, tja ze is nieuw op het forum hé

@Frost: niet weer beginnen hé :wink:

04 okt 2006 21:57
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Ik doe NIX ik ben ONSCHULDIG! :lol:

Heb je trouwens een Pb gestuurd, kijk maar wat je er mee doet.

Maar effe terug naar het topic: volgens mij hadden we het er een beetje over het staatsexamen.
Wel of niet afschaffen? ( zal toch niet gebeuren denk ik maar lijkt me wel intressant wat de mensen er van zeggen )

04 okt 2006 22:00
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
volgens mij hadden we het er een beetje over het staatsexamen.
Wel of niet afschaffen? ( zal toch niet gebeuren denk ik maar lijkt me wel intressant wat de mensen er van zeggen )

Als het aan Minister Peijs ligt ..... :roll:

Peijs ziet het afschaffen van het staatsexamen als onderdeel van het nieuwe rijexamen dat in augustus wordt ingevoerd. De nadruk ligt in hierbij op verkeersinzicht en inschatten van risico’s.

Laatst bijgewerkt door Olaf op 04 okt 2006 22:14, in totaal 2 keer bewerkt.

04 okt 2006 22:11
Profiel WWW Facebook 
Groningen
Bericht 
Ach, van mij mag dat staatsexamen wel blijven.

Ik reed de eerste keer 3x beter dan de 2de keer en toch de 2de keer geslaagd. Soms iets teveel overgeleverd aan de ondoorgrondelijke grillen van het CBR.

04 okt 2006 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster.996 cabrio
Lelystad
Bericht 
Jammer Frost dat het wederom niet gelukt is,probeer je de volgende keer echt goed voor te bereiden.
Meer lessen, examenroutes rijden,een goed gesprek met de examinator onderweg.
Geluk kun je soms ook afdwingen,kijk voorruit zeker niet achteruit(niet tijdens examen).
Dit zij geen wijsheden van een oude chinees,maar gewoon Hollandse nuchterheid.

04 okt 2006 22:18
Profiel WWW
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Staatsexamen afschaffen als je het mij vraagt. Als je via het staatsexamen het rijbewijs moet halen is de kans m.i. vrij groot dat je in het verkeer tot de mindere goden gaat behoren...

Niet dat ik er echt kijk op heb hoe zij die via het staatsexamen later gaan rijden, maar ik ben sowieso al niet echt onder de indruk van de kwaliteit van de gemiddelde bestuurder in Nederland (in België is het naar mijn mening nog een slagje erger, dus het is niet iets typisch Nederlands).

04 okt 2006 22:52
Profiel
Groningen
Bericht 
Als de kwaliteitseisen bij het staatsexamen op een lager niveau liggen ben ik het met je eens. Maar is dat ook zo?

Laatst bijgewerkt door Jort op 04 okt 2006 23:14, in totaal 1 keer bewerkt.

04 okt 2006 22:55
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Jort schreef:
Als de kwalitietseisen bij het staatsexamen op een lager niveau liggen ben ik het met je eens. Maar is dat ook zo?

Tsja, waar ligt het verschil precies? Alleen bij het feit dat je minder zenuwachtig bent bij het staatsexamen? Ik snap sowieso niet waarom dat zou moeten zijn (maar ik had makkelijk praten, mijn eerste (en enige) examinator dacht dat het wel een aardig idee was om mij een rijbewijs te geven, niet wetende dat dhr. Spee mijn rijstijl later zou kwalificeren als crimineel), maar vraag mij wel af of een zenuwpees (no pun intended) later een aanwinst wordt op de weg...

En ik denk dat de lat lager ligt. Maar zoals gezegd: ik heb er eigenlijk geen kijk op.

04 okt 2006 23:06
Profiel
vianen
Bericht 
FROST schreef:
Soms denk ik ook wel eens dat ze iemand express laten zakken.

Nee hoor niet expres,maaaaaaaaaaaaaaaaar:

De examinatoren van het CBR mogen maar een aantal kandidaten per dag laten slagen :evil: ,hoe wet ik dat??

Ik heb te maken met het CBR, en dit via rijscholen, verder ken ik een aantal ex- examinatoren die ontslag hebben genomen om deze regel, dit o.a heb ik gehoord van een motor agent van de KLPD die zich hier niet aan stoorde, hij heeft een berisping gehad van het CBR en heeft daarop ontslag genomen.

Het CBR verder is een grote corrupte bende, en een ieder doet maar wat, je bent dus gewoon aan de goden overgeleverd, mijn advies???????

Volgende keer zeggen dat je vroeg wilt afrijden, en dan heb je het !!!!!!!!!!!!!! :wink:

04 okt 2006 23:30
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Dat met dat aantal wat dagelijks mag slagen heb ik ook al eens gehoord, vraag me af wat daar waar van is...?

04 okt 2006 23:40
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
bert964c4 schreef:
Nee hoor niet expres,maaaaaaaaaaaaaaaaar:

De examinatoren van het CBR mogen maar een aantal kandidaten per dag laten slagen :evil: ,hoe wet ik dat??

Ik heb te maken met het CBR, en dit via rijscholen, verder ken ik een aantal ex- examinatoren die ontslag hebben genomen om deze regel, dit o.a heb ik gehoord van een motor agent van de KLPD die zich hier niet aan stoorde, hij heeft een berisping gehad van het CBR en heeft daarop ontslag genomen.

Het CBR verder is een grote corrupte bende, en een ieder doet maar wat, je bent dus gewoon aan de goden overgeleverd, mijn advies???????

Volgende keer zeggen dat je vroeg wilt afrijden, en dan heb je het !!!!!!!!!!!!!! :wink:

Om het maar even ongenuanceerd te brengen: hier geloof ik geen snars van. Het CBR bestaat al veel te lang om dergelijke handelswijze onopgemekt te laten. Zou zoiets waar zijn dan zijn er genoeg organisaties in Nederland die hier ruchtbaarheid aan zouden geven, de politiek zou in opstand komen en waarschijnlijk zouden er hier en daar wel een paar ministertjes in de wachtgeldregeling gepropt worden. komt nog eens bij dat het CBR volgens mij geen comerciële organisatie is en in BS als gedoseerd toelaten van nieuwe rijbewijsbezitters geloof ik ook niet omdat dat nooit zal werken.

04 okt 2006 23:45
Profiel
vianen
Bericht 
Daar is alles van waar en dan maakt het geen verrek uit hoe goed je bent, als je nr 21 bent inplaats van nr 20 heb je gewoon pech gehad :evil:

Sorry Babs, maar het is niet anders :!: :!:

04 okt 2006 23:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 192 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende