Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:42

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Info gevraagd over te koop staande 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 C2 Cabrio
Delft
Bericht Info gevraagd over te koop staande 964
Ik heb van de week mijn 3.2 Targa verkocht. Ik had verwacht dat het in deze tijd van het jaar wel wat langer zou gaan duren, maar het is allemaal vrij vlot verlopen, om precies te zijn een maand. Ik heb twee zomers van de Targa genoten, maar uiteindelijk ging het windgeruis van het dak me toch irriteren, vooral bij langere ritten.

Nu ben ik dus op zoek naar een Coupe en liefst ietsje jonger, maar wel een Coupe ZONDER schuifdak anders pas ik er niet in. Deze staat al een tijdje op marktplaats: 911 3.6 CARRERA 4 COUPE.
Ik ben van plan om binnenkort deze auto te gaan bekijken maar het is echter niet naast de deur. Kent iemand deze auto? of heeft iemand deze auto al een keer bekeken?

04 okt 2006 23:20
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
De kilometerstand, kleur, uitrusting en prijs in verhouding genomen, lijkt het mij een zeer schappelijke aanbieding.

Ik ken de auto, noch het bedrijf.

Vergis ik me of missen de zijclignoteurs en betreft het hier een amerikaanse import.... :?:

04 okt 2006 23:56
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
HenkC2C schreef:
Vergis ik me of missen de zijclignoteurs en betreft het hier een amerikaanse import.... :?:

meende ik ook te zien. dan is de prijs wat minder schappelijk. niet echt belangrijk, maar als je hem ooit wil verkopen... :shock:

horn - helaas ervaringsdeskundige... :cry:

05 okt 2006 7:23
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Kale uitvoering als ik het zo zie.

De kilometerstand is laag: checken dus of er bewijzen zijn dat er echt zo weinig met de auto is gereden.

Kleurstelling vind ik wel wat hebben. Gewoon eens langsgaan en laten keuren als de auto je bevalt...

05 okt 2006 9:02
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 Cabrio
Delft
Bericht 
Dat van die zijclignoteurs was me nog niet opgevallen. Kilometerstand (of miles ?) vond ik eigenlijk ook aan de lage kant gezien de leeftijd en de vraagprijs. Ik zal ze eerst eens even bellen.

Een lichtgrijs interieur vind ik op zich mooi, alleen moet ik bij deze auto wel even wennen aan de driekleurencombinatie: lichtgrijs, donkergrijs en zwart.

05 okt 2006 10:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Beveren Belgie
Bericht 
ik denk dat de zetels opnieuw bekleedt zijn , 3 kleuren in hetzelfde interieur was volgens mij enkel bij 964 RS .
Als het een amerikaanse 964 is zou dat misschien wel origineel zijn omdat de optielijst daar iets anders was

05 okt 2006 12:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Der Ferry schreef:
ik denk dat de zetels opnieuw bekleedt zijn , 3 kleuren in hetzelfde interieur was volgens mij enkel bij 964 RS .
Als het een amerikaanse 964 is zou dat misschien wel origineel zijn omdat de optielijst daar iets anders was

Dit interieur is origineel zo leverbaar geweest, daar heb ik geen twijfel over. En nieuw bekleden met schriftzug? Geloof ik niets van.

05 okt 2006 12:56
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 Cabrio
Delft
Bericht 
De auto komt volgens de verkoper uit Duitsland. Hij is in ieder geval in 2000 uit Duitsland geïmporteerd.

Hij had als verklaring voor het ontbreken van de zijclignoteurs dat iemand wellicht uit cosmetisch oogpunt de voorschermen aan had laten passen!??

06 okt 2006 11:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
misschien was het wel een optie in Duitsland?
Als het een amerikaanse auto is geweest zou die ook voor en achter bumperettes moeten hebben maar daar ziet het niet naar uit ...

06 okt 2006 11:57
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Stein Grau schreef:
Hij had als verklaring voor het ontbreken van de zijclignoteurs dat iemand wellicht uit cosmetisch oogpunt de voorschermen aan had laten passen!??

'tuurlijk ... Afbeelding

06 okt 2006 11:59
Profiel WWW Facebook 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
ToonRientjens schreef:
Als het een amerikaanse auto is geweest zou die ook voor en achter bumperettes moeten hebben maar daar ziet het niet naar uit ...

964 toch niet :roll: :?:

.... en de bumpers kunnen, net als de Km-teller vervangen zijn :idea:

ff 't VIN nummer op vragen en controleren, toch :?:

06 okt 2006 12:04
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Op papier (ook de foto,s) vind ik het een zeer goede 911. Maar check wel het één en ander.... :idea: :!: :wink:

Kun je zomaar verliefd op worden denk ik.

(ik mag van Els niet meer op marktplaats e.d. kijken voorlopig) :wink:

06 okt 2006 12:25
Profiel WWW
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
928GTS schreef:
(ik mag van Els niet meer op marktplaats e.d. kijken voorlopig) :wink:

:arrow: heb je toch niet nodig .... met zo'n TOOL als dit :wink:

06 okt 2006 12:26
Profiel WWW Facebook