Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 10:23

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Mini meeting Zuid-Holland / Delft (6 oktober 2006) 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Afbeelding

Ik zie dat Charlie Dee haar nieuwe "vriendjes" ook al heeft laten vereeuwigen :lol:

Ga nu eten en als ik weer wat moed heb stap ik wss in de auto!

06 okt 2006 18:48
Profiel
PorscheForum Rakker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht 
Ga zo ook maar eens starten. Alleen ontdekte ik net dat de het "goed weer" op is. Dacht dat ik nog een paar dozen had liggen :)

06 okt 2006 19:05
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Sorry Statler ben nog aan het kleien.... dus ik kom niet
Oja...ik vind het ook Kl*te weer :evil: maarja wie niet?

06 okt 2006 19:07
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Marcel C2C schreef:
Helaas heb ik geen C4 en durf ik alleen met droog weer de weg op, (of word die misschien vies). :? :?
misschien volgende week een herkansing :?: :?: :?: :?:

Of komen er toch nog veel forummers :?:

man... dit is het meest fantastische weer voor een c2 :!:
lekker spelen met dat ding

RED CABRIOLET schreef:
Ik zie dat Charlie Dee haar nieuwe "vriendjes" ook al heeft laten vereeuwigen :lol:

als ik denk dat ik weet wat jij bedoelt, dan moet het een haastklus zijn geweest :lol:

on topic:
heel veel plezier mannen & vrouw
volgende keer ben ik ook van de partij

06 okt 2006 19:11
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
hey jongens ik vond 1 ding heel jammer vanavond, dat het zo gezellig was!! :mrgreen:

ff lekker gezllig met de jongens onder mekaar lekker miepen over onzer virus, ik zie ook al heel erg op tegen de eerst volgende keer!! :shock: nottttttt :!: :!:

grjs mikey :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

06 okt 2006 22:27
Profiel WWW Facebook 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Eric P schreef:
Nog niet, hangt van de kwaliteit van de taart af...

En Eric, wordt de leuke dame ook lid :?: :P :wink:

Was heel gezellig, grote opkomst: ben tot 25 mannen(...) gekomen, was toen de tel kwijt. En we hebben zelfs nog uitgebreid buiten staan zwammen over ... ja waar ging het ook al weer over :?: :roll: Voor de afwezigen misschien slecht voor te stellen maar het was echt mogelijk :D
En de Honda boys en gurls(.) hadden ook een meeting: veel dikkere pijpen onder die auto's dan onder onze eenvoudige P'tjes :) :wink:

06 okt 2006 22:47
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Paul van Engelen schreef:

En de Honda boys en gurls(.) hadden ook een meeting: veel dikkere pijpen onder die auto's dan onder onze eenvoudige P'tjes :) :wink:

Waarvan één bij het wegrijden een grote kuil over het hoofd :shock: zag en zijn voorspoiler er bijna afreed :(

Verder inderdaad verrassend hoge opkomst en gezellige club mensen.

Succes Knauff (Mikey) met de verlaging, ben erg benieuwd. Wel later eventjes foto's plaatsen hé.

De mannen en vrouwen die maandag naar Engeland vertrekken, veel plezier toegewenst :wink:

06 okt 2006 22:54
Profiel
Bericht 
kan iemand mij de link geven van vd gugt of gucht of vucht een porsche garage in bodegraven of zoiets! ik heb hem horen luiden die klok maar kweetniet waar de klepel hangt!! :idea:
want jeroenimo zei datze daar op zaterdag ochtend een gzlge koffiemeeting :lol: hebben daarzo! maar ik kan geen link vinden via google? :roll:
bvd mvg mikey

en ja der rudi964 de pics komen op cker gelijk in m,n album alsdie gezakt is !! :wink:

06 okt 2006 23:00
Profiel WWW Facebook 
Amsterdam
Bericht 
Tja, er zijn er altijd weer bij, die eerder thuis zijn.... :roll: :lol:
( maar wij kwamen dan ook wel van heel ver weg.... )
Rob, leuke groep mensen, weer een beetje nader tot elkaar gekomen.
Engelandvaarders : veel plezier, en tot een volgende keer.

06 okt 2006 23:05
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Citaat:
kan iemand mij de link geven van vd gugt of gucht of vucht een porsche garage in bodegraven of zoiets!

Hier is ie

http://www.vdgugten.nl/

Ik heb het ook prima naar me zin gehad op de meeting, smaakt naar meer!!

06 okt 2006 23:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
LeOH schreef:

Ja, dat heb je als je zoon niet zo hard mag rijden :^: :twisted: :wink:

06 okt 2006 23:21
Profiel
Bericht 
thnx gggg ik ga morgen ochtend gezellig ff langs daarzo!
btw kan mij niet ver genoeg zijn welke meeting dan ook! lekker tuffen inde p heerlijk!

06 okt 2006 23:23
Profiel WWW Facebook 
Amsterdam
Bericht 
ruud964 schreef:
LeOH schreef:

Ja, dat heb je als je zoon niet zo hard mag rijden :^: :twisted: :wink:

En hij dan ook nog dramatisch opgehouden werd door allerlei zakjapanners met TL-verlichting....Truste, Ruud :wink:
( Zoonlief, die toch nog met 220+ bijna de trajectcontrole inreed...de vui*^!$ etter.. :roll: )

06 okt 2006 23:27
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
LeOH schreef:

En later --- ookal wonen ze stukken dichterbij :wink:

Toen wij (Die-hards) daarnet vertrokken was de Honda-Clan met een Decibellen contest bezig ..... en dan niet qua uitlaat en motor geronk :shock:

06 okt 2006 23:46
Profiel WWW Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
2000 gtv schreef:
Sorry Statler ben nog aan het kleien.... dus ik kom niet

- That was wonderful!
- Bravo!
- I loved that!
- Ah, that was great!
- Well, it was pretty good.
- Well, it wasn't bad ...
- Uh, there were parts of it that weren't very good though.
- It could have been a lot better.
- I didn't really like it.
- It was pretty terrible.
- It was bad.
- It was awful!
- It was terrible!
- Take 'em away!
- Bah, boo!
- Boo!

:mrgreen: :lol: :lol:

Nee hoor, het was echt wonderful! 8)
Wat een opkomst..... :shock: :shock:
Uit Belgie, Utrecht, Noord-Holland, Noord-Brabant waren ze zelfs gekomen :shock: :shock:

Heel gezellige club!
Prima maaltijd, koffie en appeltaart!!! 8)

Veel forummers gesproken, tussen de buien door zelfs buiten tussen de gepimpte Honda's :shock: :lol:

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

P.S. Frank mooie 997S met lekker soundje! :thumleft:

07 okt 2006 0:05
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Marco schreef:
RED CABRIOLET schreef:

als ik denk dat ik weet wat jij bedoelt, dan moet het een haastklus zijn geweest :lol:

Zat ze laatst vrolijk in een ochtendprogramma op de radio te vertellen! Van de centjes van haar eerste singeltje :lol:

Voor de rest weer een topavondje, weer nieuwe PF'ers leren kennen en zo.........
Enige minpuntje was dat da A4 volledig afgesloten was tot aan A'dam dus moest ik omrijden via Den Haag/A44.
Bij binnenkomst in Heemstede nog een BOBsleutelhanger gescoord met de complimenten van oom agent voor het geluid van de P. Eindelijk weer eens wat positiefs van de Hermandad dus :lol:

07 okt 2006 0:42
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
RED CABRIOLET schreef:
Eindelijk weer eens wat positiefs van de Hermandad dus :lol:

.... en over het geluid van je Red Cabriolet :wink:

07 okt 2006 0:45
Profiel WWW Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Nou, sorry hoor, maar ik vond het dus helemaal niks!
Maar het zal wel weer aan mij leggen... :(

Om te beginnen hadden ze het roadbook wel een paar dagen eerder op mogen sturen. Ik had het pas op woensdag binnen... natuurlijk nooit genoeg tijd om dat helemaal uit m'n hoofd te leren!
Bolletje, pijltje, nog een bolletje... Dat begrijpt toch geen hond?
Denk je lid te zijn van een modern internet forum en wat krijg je dan? Een gekopieerd vodje papier als routebeschrijving (oh, sorry, "roadbook" natuurlijk :roll: )
Hallooooooooo!!!! 't is 2006 hoor! Dan kan je toch ook gewoon een voorgeprogrameerde TomTom opsturen :(

De heen reis begon al slecht, want toen ik weg wou rijden zag ik dat 'm tank bijna leeg was... dus moest ik eerst tanken. Mijn vrouw was kennelijk 's-middags boodschappen wezen doen met de auto (het is haar auto) maar die trut had 'm natuurlijk niet effe netjes afgetankt. Nou dat zal ik ze morgen mooi eens vertellen!

Ik was toch al moe van een lange dag werken en nou moest ik nog helemaal tot voorbij Rotterdam rijden
Tot overmaat van ramp was het tijdstip zo knullig gekozen dat ik ook al geen tijd had om wat te eten voordat ik weg ging (en ik kan niet zo goed rijden op een lege maag)

Toen ik eenmaal goed en wel op weg was, had ik eigenlijk meteen al spijt want het was al aardig donker en het regende ook nog... levensgevaarlijke omstandigheden om je op de weg te begeven natuurlijk!
Daarbij moest ik ook nog over de snelweg en door 3 verschillende tunnels, hardstikke eng :(

Ik werd ook hardstikke wagenziek, want ik moest (omdat ze het zo laat opgestuurd hadden en dus geen tijd om het uit m'n hoofd te leren) tijdens het rijden ook dat belachelijke "roadbook" lezen (daar klopte trouwens geen zak van, want ik heb onderweg nergens een bolletje of pijltje gezien)
Achteraf was ik dus toch maar goed dat ik nog niks gegeten had, anders had ik gegarandeerd de hele auto onder gekost :!:

Net toen ik blij was dat ik dat allemaal had overleefd, moest ik vlak bij Rotterdam ineens 80km/u gaan rijden :shock:
Ik was blij dat ik Rotterdam voorbij was, want toen gingen de bordjes met 80 gelukkig ook weer uit
Pffff ik had er toch wel effe klamme handjes van hoor
Nou snap ik best dat dit een porsche evenement was, maar dat we dan over de snelweg moesten gaan racen wist ik niet. Als dat volgende keer weer zo moet, dan doe ik niet meer mee en ik weet ook niet of m'n auto wel heel blijft door zulke stukken constant zo hard te rijden.
Ok, 't is natuurlijk een sportwagen maar ik vond het toch een beetje te veel van het goede

Maar goed... Eindelijk zag ik het wegrestaurant... AAN DE ANDERE KANT VAN DE SNELWEG!!! en natuurlijk nergens een plekkie waar je effe kon draaien (overal vangrails)
Dus ik moest nog een heel eind doorrijden voordat ik kon draaien (dat kon pas in Scheveningen). En toen moest ik natuurlijk weer dat hele eind terug.
Wie verzint nou zo'n plek om af te spreken zeg!

Toen ik eindelijk aangekomen was, kwam er niemand naar m'n auto om me even persoonlijk welkom te heten
Wat een prut organisatie! Ik heb nog een kwartier zitten wachten in m'n auto, maar toen werd me wel duidelijk dat er niemand de deur voor me zou open doen
Komt natuurlijk omdat ik met de minderwaardige 924 van m'n vrouw was, want zo'n auto zien die 911 snobs natuurlijk niet staan :roll:
om de entree verder te verpesten kon ik dus door de regen naar het wegrestaurant lopen :twisted:

Eenmaal binnen ging het geblunder van de organisatie gewoon verder.
Ze hadden toch wel bordjes neer kunnen zetten zodat ik wist waar we moesten zijn in het restaurant.
't was hardstikke druk en nergens een vriendelijk gezicht te bekennen
Toen heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en ben ik toch maar ergens bij een groepje aan tafel gaan zitten. Nou die keken me mooi niet aan... Ik dacht meteen: wat een kouwe kak zeg!
Na een half uur met de nek te zijn aangekeken probeer ik toch een gesprek aan te gaan: "wat voor porsche heeft u?"
Nou... mooi was dat, want die groep bleek dus nog nooit van het porsche-forum gehoord te hebben :shock:
Zat ik heel de tijd al aan de verkeerde tafel :!:

Toen was ik het zat en ben ik op hoge poten naar de manager van 't restaurant gegaan, maar die wist ook al van geen reservering af. Maar dat verbaasde me toen eigenlijk allang niet meer, want het was me wel duidelijk dat het gewoon een pruts organisatie was :(

Uiteindelijk vond ik achter in het restaurant dan toch de groep van het forum. En ik moet toegeven dat het er wel gezellig uit zag. Iedereen aan de koffie met appeltaart.
Nou, je begrijpt dat ik daar intussen ook wel trek in had :!:
Maar d'r kwam mooi geen ober... Nou ja, ik ben ook de beroerdste niet, dus ik ben het dan maar zelf gaan halen.
Heb ik eindelijk m'n koffie (de appeltaart zag er een beetje ranzig uit, dus die heb ik maar niet genomen), zegt die troela achter de balie dat ik 2 euro moet betalen voor m'n koffie.
Ik dacht nog dat ze in de war was en zeg: "nee, ik ben met het Porsche Forum"
Maar nee hoor, ze bleef bij hoog en bij laag volhouden dat ik voor m'n koffie moest betalen :twisted:
Blijkt dat die koffie met appeltaart niet eens in de prijs van het evenement was inbegrepen en dat je dat dus zelf ook nog eens kon betalen.
Daar had ik mooi niet op gerekend, maar gelukkig had ik nog wat geld bij me...
Die koffie was trouwens ook helemaal niks. Een kop zonder schotel, een houtje om mee te roeren (zeker niet genoeg personeel om de lepeltjes op tijd af te wassen) en de koffiemelk was zo oud dat die niet was gaan schiften, nee, 't was gewoon gaan schuimen in de koffie en d'r zat ook nog een soort van bruine schimmel op :sick:
Dus die heb ik maar laten staan... Zonde van m'n 2 euro

Net toen ik weer met dat ranzige koppie koffie aan tafel zat, staat iedereen op en gaan ze weer naar buiten :?:
Nou gezellig hoor, zat ik daar weer in me eentje

Ik laat me gelukkig niet zo gauw kennen, dus ik ook weer naar buiten.
Nou lekker was dat... staan we daar, in het donker... aan de ene kant allemaal van die ongure vrachtwagen chauffeurs, aan de andere kant een stelletje van die aso's van een of andere race club (ze hadden allemaal spoilers op hun auto's en dikke uitlaten - die waren natuurlijk hierheen gekomen om over dat 80km stuk te gaan racen)
Nee, ik voelde mij helemaal niet op mijn gemak :!:

Gelukkig gingen we al snel weer terug naar binnen. Nou ja, de meesten dan, want een aantal onbeschoftelingen ging gewoon nu al naar huis :?:

Komen we bij het restaurant aan, zit de deur op slot en mogen we d'r niet meer in :shock:
Lekker geregeld hoor jongens :!:
Konden we aan de achterkant in de snackbar gaan zitten, gezellig in het TL-licht, koffie drinken uit een papieren bekertje...
Nee, voor mij was de maat nu echt wel vol en ik ben dus van ellende naar huis gegaan

't zal allemaal wel weer aan mij liggen, maar ik voel me zwaar genept, ik kan wel janken :cry:
ik wil wel eens weten wat de organisatie met al het geld doet wat ze voor zo'n evenement ophalen. ja, zo kan ik ook in zo'n dure porsche rijden :roll:

of laat eigenlijk ook maar... ik ben er klaar mee, de lol is er zo wel van af, mij zie je hier nooooooooit meer terug op het forum

vaarwel :!:

07 okt 2006 5:19
Profiel WWW
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Ja, had je je maar even voor moeten stellen........ tr** :twisted: :wink:

07 okt 2006 7:56
Profiel
Westervoort
Bericht 
Goh Jeroen, wat een dramatisch verhaal zeg...kan me goed voorstellen dat je na deze ervaring hier nooit meer terugkomt...

Tot morgen dan maar weer heh... :mrgreen:

07 okt 2006 8:20
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sorry Jeroen, maar ik had het laatste lepeltje voor bij de koffie, maar had nu maar iets gevraagd dan had ik dat best willen delen met jou :wink:

Ik vond het toch leuk dat je erbij was.....................................................................................

Denk ik :?

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

07 okt 2006 8:35
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Zelden iemand gehoord die zo veel negatieve sh.t uit zijn "mondje" kan krijgen.

Ja, ik zag je wel zitten en wilde wel een praatje met je maken, maar je zat zo levenloos voor je uit te staren, dat ik dacht daar zit je waarschijnlijk niet op te wachten.

Nou ja, volgende keer beter dan. :wink:

Laatst bijgewerkt door ruud964 op 07 okt 2006 10:06, in totaal 1 keer bewerkt.

07 okt 2006 8:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster.996 cabrio
Lelystad
Bericht 
He Jeroen, je bent de kroketten vergeten.
of was dat het enige pluspuntje.

07 okt 2006 9:20
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
Jeroen gaat revalideren in de kop van NH....
Rob trekt zich uit schaamte 6 dagen terug op een eilandje....
Waar moet dat heen ?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Geweldig. :D

07 okt 2006 9:44
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Hoi Jeroen,

Jammer dat je de avond zo ervaren hebt.
Ik zag je nog zitten en zwaaide naar je, maar door de
klep van je pet zag je dit denk ik niet of je negeerde mij
gewoon.

Later heb ik nog wel even met je gesproken, maar eerlijk
gezegd werd ik daar zelf ook niet vrolijk van.
Je begon te kakelen over onbegrijpelijke zaken als :
wel of niet vol gas door ooou rouge :?
geen rubber meer in je ophanging
911PW schrijft alleen maar onzin
SSI warmte wisselaar (ben je cv monteur van beroep :?: )

en nog meer van die dingen,
je bent wel op een avond vol met porsche liefhebbers
beetje vreemd dat je dan over van alles en nog wat praat
dat niets met porsche te maken heeft.

Bij het vertrek heb ik nog even je auto bekeken.
Daar werd ik ook niet vrolijk van. De auto was niet gewassen,
binnen was het een zwijnestal. Tevens was de auto helemaal beplakt
met een carbon look sticker. Zelfs in het donker kon ik zien dat je dit
niet netjes langs de lijnen geplakt had. Tevens wil ik opmerken
dat dit geen originele optie is geweest toen de 924 in productie
is geweest. Sorry hoor, maar dat kan dus echt niet een porsch moet
origineel zijn anders is het geen porsche meer. Net als die pet van je
die was ook niet van Porsche Design.

Misschien maar beter zo, dat wij ieder een andere weg bewandelen
kunnen wij vaker zulke leuke avonden hebben als gisteren

Trouwens even over de koffie, je bent die ranzige koffie vergeten te melden die je van Paul kreeg, zonder daarvoor dank je te zeggen :!:

07 okt 2006 10:01
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende