Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 7:34

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Mini meeting Zuid-Holland / Delft (6 oktober 2006) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Jeroen, heb je weleens lichttherapie geprobeerd, misschien moet je per dag 10 minuten onder zo'n Civic gaan liggen??

07 okt 2006 10:20
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Beste Jeroen,

zit hier met tranen in mijn ogen, echt waar :!: :cry: :cry: :cry:

07 okt 2006 10:30
Profiel
PorscheForum Rakker
992.1 GT3 964 C2 930 Macan Turbo ex 991.2 GT3 ex 997 GTS ex 997 S ex 996 4S
Rotterdam
Bericht 
Hallo Rob. Leuke meeting gisteren. Veel mooie porsches en gezellig gepraat. Zeker voor herhaling vatbaar.

07 okt 2006 10:30
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Beste Jeroen,

zit hier met tranen in mijn ogen, echt waar :!: :cry: :cry: :cry:

U, als gevoelsmens zijnde van het huilen zeker.................. 8)

07 okt 2006 10:38
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Tja Jeroen, het was inderdaad allemaal niet zo strak geregeld. Je vergeet ook nog even inderdaad dat Rob (de organisator van die "evenement") komende week gewoon een weekje naar Engeland gaat! Nou, ik kan wel gokken wie dat uiteindelijk betalen he!

Overigens was die koffie in dat kartonnen bekertje volgens mij bijna net zo ver heen als in dat wegrestaurant... Vast stiekem hetzelfde recept ofzo!

Voor mij was het ook eigenlijk niet de moeite hoor, om 4 uur in Apeldoorn weggereden om uiteindelijk op de Brienenoord in de file te staan! Man man, wat een drama allemaal zeg...

(Terzijde, thanks Jaco voor het meerijden, het eerste kopje koffie en de appelflap, Paul voor het 2e kopje koffie en de rest voor de gezelligheid :cheesy: )

07 okt 2006 11:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
paSCal schreef:
Je vergeet ook nog even inderdaad dat Rob (de organisator van die "evenement") komende week gewoon een weekje naar Engeland gaat! Nou, ik kan wel gokken wie dat uiteindelijk betalen he!

Tja nu je het zegt :!: :scratch:

07 okt 2006 11:33
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
ruud964 schreef:
paSCal schreef:
Je vergeet ook nog even inderdaad dat Rob (de organisator van die "evenement") komende week gewoon een weekje naar Engeland gaat! Nou, ik kan wel gokken wie dat uiteindelijk betalen he!

Hehehe, je bent toch geen klant van Rob he? :cheesy: (oh oh)...

07 okt 2006 11:39
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
paSCal schreef:
ruud964 schreef:
paSCal schreef:

Hehehe, je bent toch geen klant van Rob he? :cheesy: (oh oh)...

Pfoeh nee zeg, maar dat verklaart misschien wel dat ik met het buitenlandse weekend verdraait veel consumpties voor hem (en consorten :( ) moest halen. :? :wink:

07 okt 2006 11:57
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Nou, sorry hoor, maar ik vond het dus helemaal niks!
Maar het zal wel weer aan mij leggen....................................... ............of laat eigenlijk ook maar... ik ben er klaar mee, de lol is er zo wel van af, mij zie je hier nooooooooit meer terug op het forum

vaarwel :!:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Verder had ik die opkomst helemaal niet verwacht..................wij dachten om plm 19.30 uur in de Burgerking aan het een tafeltje met 5 man....dit is het, maar toen kwam de invasie...jeetje op D-Day in de 2e wereldoorlog was het op het strand in Normandie rustiger.......

Heb weer veel gezichten gezien. en ook mensen van het eerste Forumritje ooit (Stevensweert 2003).

Maar idd. mensen uit Brabant en zelfs Belgie voor een bakkie in een wegrestaurant aan die vervelende A13............super.

Enne eigenlijk beneid ik de aanwezige forummers die volgende week lekker gaan toeren op "The Isle of Man", jaja daar zijn geen snelheidsbeperkingen....wat een land zeg...

Oja heeft iemand nog dat mispunt van Koos Spee gezien, heb het idee dat ie bij de Burger King aan de andere kant van de A13 zat...........sukkel.

07 okt 2006 12:15
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
John4S schreef:
Oja heeft iemand nog dat mispunt van Koos Spee gezien, heb het idee dat ie bij de Burger King aan de andere kant van de A13 zat...........sukkel.

Hoop het niet :shock: :x

Tegen de tijd was de olie warm en zat er een MB CLS voor me met een aardige gang er in, die moest ik even laten zien hoe een echte sportwagen er uitziet :P

07 okt 2006 12:25
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Owh, John, hoe heb jij dat gezien, want aan het geluid te horen heb jij "aan de andere kant van de A13" op de terugreis nog ff terug geschakeld en wat gas gegeven :cheesy:

07 okt 2006 12:30
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
paSCal schreef:
Owh, John, hoe heb jij dat gezien, want aan het geluid te horen heb jij "aan de andere kant van de A13" op de terugreis nog ff terug geschakeld en wat gas gegeven :cheesy:

Mooi heh, dacht ff Koos Spee in mijn spiegeltje te zien, en zij tegen Robogt2 naast me........wegwezen hier dus ff gassen, lekker ff brullen.

07 okt 2006 13:15
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Jeroen914 schreef:
Nou, sorry hoor, .............................meer terug op het forum

vaarwel :!:

Waar heb ik zoiets eerder gelezen? :mrgreen:

07 okt 2006 14:03
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
DeniS2 schreef:
Trouwens even over de koffie, je bent die ranzige koffie vergeten te melden die je van Paul kreeg, zonder daarvoor dank je te zeggen

Die heb ik hem pas gegeven, nadat ik eerst zelf een kop gehad heb van hem :wink:

Heel hééééééééééééééééééééél diep van binnen, zit er ergens wel een aardige jongen in die forumeikel :lol: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

07 okt 2006 14:53
Profiel WWW
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Er is me trouwens gisteren gevraagd welke banden er onder de 4S zitten, en het blijken Bridgestone's te zijn,

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

07 okt 2006 14:53
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Hè Jeroen vervelend dat je het zo ervaren hebt, volgende keer beter je roze bril opzetten?

07 okt 2006 15:37
Profiel
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Rob, leuk dat je het initiatief hebt genomen. Alleen jammer van dat weer.

Wij zijn snel weer weggegaan en aan de drank gegaan. Dat valt jammer genoeg niet te combineren met de Porsche hobby (als je nog moet rijden).

Jeroen, moet je binnenkort soms afrijden :?: :wink:

07 okt 2006 17:49
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Jeroen: EIKEL!

meer zeg ik er niet over..

07 okt 2006 17:52
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
FROST schreef:

meer zeg ik er niet over..

:roll: :roll: :? :shock:

Was jij er ook dan? :wink: Graag ook van jou een verslagje graag dan... :wink:

@ yaroon: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Laatst bijgewerkt door horn op 07 okt 2006 18:06, in totaal 1 keer bewerkt.

07 okt 2006 17:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
drknauf schreef:
kan iemand mij de link geven van vd gugt of gucht of vucht een porsche garage in bodegraven of zoiets! ik heb hem horen luiden die klok maar kweetniet waar de klepel hangt!! :idea:
want jeroenimo zei datze daar op zaterdag ochtend een gzlge koffiemeeting :lol: hebben daarzo! maar ik kan geen link vinden via google? :roll:

Google les 1:

1. Je vult in Porsche en Bodegraven (informatie die je hebt)

2. je klikt op Google zoeken Afbeelding

3. de allereerste hit is VD GUGTEN - onafhankelijke Porsche service...

Maar goed dat iemand je de link gegeven heeft... :roll: :?

:mrgreen: :salut:

07 okt 2006 18:00
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:

HAP ! :jump:

07 okt 2006 18:02
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Zuid Limburg
Bericht 
Heeft dit te maken met dat Jeroen geen mod meer is :P? (Waarom was hij eigenlijk mod? ik heb hem eigenlijk nooit iets zien vertellen ofzo)

07 okt 2006 18:10
Profiel Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Waarom was hij eigenlijk mod? ik heb hem eigenlijk nooit iets zien vertellen ofzo

Moderators zijn niet aangenomen om te kletsen .... maar om te vegen :wink:

07 okt 2006 18:11
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Heeft dit te maken met dat Jeroen geen mod meer is :P? (Waarom was hij eigenlijk mod?

Geen vragen stellen waar niemand het antwoord op weet Boosten... :wink: :lol:

07 okt 2006 18:13
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
R.M.Boosten schreef:
Heeft dit te maken met dat Jeroen geen mod meer is :P? (Waarom was hij eigenlijk mod? ik heb hem eigenlijk nooit iets zien vertellen ofzo)

Hij is juist geen mod meer omdat hij altijd zoveel (in korte zinnen :wink: ) te vertellen heeft... :twisted: :cheesy:

07 okt 2006 18:19
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 229 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende