Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 5:31

Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Boxster S (MY2003) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Boxster S (MY2003)
Rijswijk
Bericht 
bert964c4 schreef:
Hoi Ruud,

Had ik gelijk of niet met mijn bevindingen met de mensen van PZ Paderborn :?: :mrgreen: , Van harte :!: :!: Ik wens je erg veel plezier enn vele fijne kilometers,

Greetzzzzzzzzzz, Bert :lol: :wink:

Thanks Bert (en alle anderen) :!:

Verkoper was erg vriendelijk. Niet zo'n arrogante kerel zoals ik bij PZ Bergischesland trof. Hopelijk blijven de bevindingen ook positief mocht er een keer iets aan de hand zijn, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

ER schreef:
Daaronder vulst dus óók: profieldikte van je banden meten en dikte van de remschijven. Voor de Gebrauchtwagen-Garantie bestaan strikte richtlijnen. Anders mag die niet afgegeven worden.

Stel dat bijvoorbeeld de remschijven (naar Gebrauchtwagen-Garantie richtlijnen) niet dik genoeg meer blijken, moet ik me dan wenden tot PZ Paderborn of kan ik dan gewoon naar een dealer in NL :?:

En waar kan ik die Gebrauchtwagen-Garantie richtlijnen vinden :?:

@928GTS --> ze hadden ook nog een hele mooie 928GTS staan :wink:

10 okt 2006 16:07
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ontzettend mooi. Zeker ook in deze kleur!

10 okt 2006 16:07
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zuid Holland
Bericht 
Proficiat met je mooie Boxster S.
Hoewel het aanvankelijk een 964 turbo zou moeten worden, is dus toch voor iets nieuwers gekozen ! Anderhalf jaar geleden heb ik hetzelfde gedaan en geen seconde spijt gehad . Probleemloze auto zo`n Boxster !
"Straks"veel plezier met de jouwe.

10 okt 2006 18:12
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Heel veel plezier in je Boxster met dubbel S :!: Nog een kleine 3 weekjes in spanning wachten.... arme siel :wink:

Een geweldige kleur, hele mooie wagen. :!:

10 okt 2006 19:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht GEFELICITEERD !!!
Wat een mooi exemplaar zeg :!:

Enne veel veilige kilometers natuurlijk :!:

Heb je nog veel "bespaard" door in Duitsland te shoppen, rekening houdend met de BPM etc etc

geef 's een indicatie van de besparing :wink:

10 okt 2006 21:09
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
mooie auto!

Congrats!

10 okt 2006 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S (MY2003)
Rijswijk
Bericht 
Martin K. schreef:
Heb je nog veel "bespaard" door in Duitsland te shoppen, rekening houdend met de BPM etc. etc.. Geef 's een indicatie van de besparing :wink:

Een vergelijkbare Boxster S (kijkend naar accesoires en KM-stand) zal in NL bij een officiële P-dealer zo tussen de 5.000 en 10.000 euro meer kosten :)

Als je bij een officiële P-dealer koopt met garantie die ook in NL geldig is, zie ik dan ook geen enkele reden om zo'n auto nog in NL te kopen :wink:

11 okt 2006 11:35
Profiel
PorscheForum Rookie
Boxster 2.7 2001 seal grau
Beekbergen
Bericht Gefeliciteerd!
Nog even wachten maar het is zeker de moeite waard!!

Nog een Seal grau boxster erbij, erg fraai.

Ik was ook zeer tevreden over de afhandeing bij PZ Koblenz.

Invoer gaat snel.. wel gelijk de verwijderingsbijdrage betalen ( dacht circa 45 euro) want anders kost het nog extra dagen wachten!

Veel plezier ermee!

12 okt 2006 14:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S (MY2003)
Rijswijk
Bericht 
Vandaag de Boxster S opgehaald bij PZ Paderborn :D
Auto rijdt super en alles fantastisch geregeld door Ronald Banse van PZ Paderborn :!:

A.s. vrijdag naar de RDW voor de keuring + APK en hopelijk dan snel het NL-kenteken binnen :wink:

Enige zorg voor de RDW/APK-keuring zijn de koplampen. Ik heb het idee dat deze nogal omhoog
gericht staan en volgens mij zijn ze niet in hoogte verstelbaar, toch :?: Kan misschien een afkeur-
punt zijn voor de keuring :?

Hierbij nog effe een paar foto-tjes van de nieuwe aanwinst.

Afbeelding

06 nov 2006 22:38
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Van harte geluk gewenst met de wagen.
Je hebt haar in een P garage gekocht. Ze zullen zeker dan de lampenstand gecontroleerd hebben neem ik aan.
Die zal dus wel in orde zijn

Laatste update 22/10/2013

06 nov 2006 22:43
Profiel WWW Facebook 
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Mooie combi in die kleur, strakke kar
heel veel plezier ermee

07 nov 2006 10:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht 
Mooie Porsche.
Ook de kleurencombinatie is top :thumright:

En nogmaals WEER een Boxster S erbij toppie :!:

07 nov 2006 10:41
Profiel WWW
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Mooi auto zo. Een vriend van mij heeft 'm in precies dezelfde kleurcombinatie. Ziet er reuze strak uit.

Koplampen zijn te stellen. Op iedere koplampunit zitten een aantal stelschroeven om de koplamp in hoogte en zijwaards te stellen. Dus afkeuren doen ze hem er niet op. Wordt meestal ter plekke tijdens de keuring goed gezet.

07 nov 2006 14:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Boxster S (MY2003)
Rijswijk
Bericht APK afgekeurd )-:
Vandaag bij de RDW voor keuring + APK...

Alles in orde behalve de voorremschijven.
Zat teveel corrosie op het oppervlak, dus APK afgekeurd :(
Moeten nieuwe schijven op aan de voorkant.
Hmmm, hebben ze bij PZ Paderborn die Porsche Gebrauchtwagen Garantie dus eigenlijk ten onrechte afgegeven :?

Verder moet ik voor de BPM-aangifte precies weten wat standaard en wat accesoire is op een Boxster S MY2003 + wat die eventuele accesoires precies gekost hebben.

Heeft iemand misschien een origineel lijstje/overzicht van accesoires + prijzen van de MY2003 Boxster S :?:

Alvast hartelijk dank voor de hulp :!:

10 nov 2006 17:23
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
Bericht 
Ik kan je niet helpen met de prijzen of optielijsten, maar ik heb nog wel een andere tip. Haal voor de bpm alle accesoires zo veel mogelijk uit de auto. Bijvoorbeeld een dure radio/navigatie (gewoon weghalen en het gat open laten, dit maakt niks uit voor de bpm), wissel je velgen voor een standaard setje (misschien lenen van iemand op het forum?) etc... Scheelt allicht weer in ......

10 nov 2006 17:32
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht Re: APK afgekeurd )-:
RuudV schreef:
(..)Verder moet ik voor de BPM-aangifte precies weten wat standaard en wat accesoire is op een Boxster S MY2003 + wat die eventuele accesoires precies gekost hebben.

Heeft iemand misschien een origineel lijstje/overzicht van accesoires + prijzen van de MY2003 Boxster S :?:

Vreemd, in mijn geval had de douanier zelf een lijst met de nieuwprijzen van Porsche van het productiejaar in kwestie. Was verder een kwestie van afvinken wat er wel en niet opzat. Kan je helaas niet helpen aan die lijst. Via Porsche zelf?

10 nov 2006 17:33
Profiel
PorscheForum Rakker
Eindhoven
adu schreef:
Vreemd, in mijn geval had de douanier zelf een lijst met de nieuwprijzen van Porsche van het productiejaar in kwestie. Was verder een kwestie van afvinken wat er wel en niet opzat.

Dit is volgens mij inderdaad de normale gang van zaken...

10 nov 2006 17:35
Profiel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
mhoeneveld schreef:
Op iedere koplampunit zitten een aantal stelschroeven om de koplamp in hoogte en zijwaards te stellen. Dus afkeuren doen ze hem er niet op. Wordt meestal ter plekke tijdens de keuring goed gezet.

Ben ooit met mijn Mercedes C-klasse voor de keuring bij de RDW geweest, stonden iets te hoog afgesteld. Afgekeurd, moest ik dus in Den Bosch naar de Mercedes garage, meteen afspraak gemaakt, kon gelukkig meteen, kosten 12 euro en 2 minuten werk, weer terug naar RDW, 45 euro extra kosten voor nieuwe afspraak, zelfde mobiele afstelkast ervoor als bij Mercedes garage --> goedgekeurd....

Ja zijn echte meedenkers daar bij de RDW....

10 nov 2006 17:35
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Lijkt een beetje op een soort van omgekeerde bewijslast. Dus als jij nu aangeeft dat alles standaard op dit model is ben je klaar :lol:

Normaal moet de douane bepalen wat de opties zijn en welke waarde die vertegenwoordigen

10 nov 2006 17:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Niels 3.2 schreef:
adu schreef:
Vreemd, in mijn geval had de douanier zelf een lijst met de nieuwprijzen van Porsche van het productiejaar in kwestie. Was verder een kwestie van afvinken wat er wel en niet opzat.

Dit is volgens mij inderdaad de normale gang van zaken...

Dan is het wel raar dat er wordt gevraagd naar de prijslijst. Kan je er eventueel zelf één maken :lol: 8)

10 nov 2006 17:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster S (MY2003)
Rijswijk
Bericht 
Ik zei ook tegen die douanier dat ik er vanuit was gegaan dat zij wel van die lijsten met accesoires + prijzen zouden hebben en dat ik die informatie daarom zelf niet meegebracht had.

Krijg ik als antwoord: "maar meneer, Ú doet toch aangifte?"

Misschien moet ik maar gewoon alleen de nieuwprijs van de auto opgeven en aangeven dat verder alles standaard is :wink:

Dan moeten zij maar aantonen dat het niet klopt. Is dat een idee of werkt het zo niet :?:

10 nov 2006 17:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
RuudV schreef:
Vandaag bij de RDW voor keuring + APK...

Alles in orde behalve de voorremschijven.
Zat teveel corrosie op het oppervlak, dus APK afgekeurd :(
Moeten nieuwe schijven op aan de voorkant.
Hmmm, hebben ze bij PZ Paderborn die Porsche Gebrauchtwagen Garantie dus eigenlijk ten onrechte afgegeven :?

Verder moet ik voor de BPM-aangifte precies weten wat standaard en wat accesoire is op een Boxster S MY2003 + wat die eventuele accesoires precies gekost hebben.

Alvast hartelijk dank voor de hulp :!:

Voor het exacte bedrag even pon bellen 033-4949911

Geef hun je VIN code en je krijgt de lijst met de nieuwwaarde in 2003 en alle opties af fabriek, met de bijbehorende prijzen.

succes.

10 nov 2006 18:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Van harte: Pracht exemplaar !
Idd.: Pon bellen of codes op de sticker die in het onderhoudsboekje zit uitpluizen en dan natuurlijk iets (onzichtbaars) "vergeten".

10 nov 2006 21:03
Profiel WWW
964.c4
assendelft
Bericht 
van harte,

nog even over die rem schijven, dan was er wel een groot opervlak wat op de schijf wat niet geraakt werd.

Was laats met de P voor de apk en vroeg toen dat zelfde, reactie was dat 75% schoon moest zijn.

Nog even over de bpm betaling, auto ver weg zetten op het terrein en sleutels niet mee geven als ze er niet om vragen.

(ik spreek uit ervaring)

O ja je kan het bpm bedrag pinnen voor een snelle afwikkeling, cash gaat daar dus niet en stond ik daar voor niks

robert

Ik zou eerst nog wat rem proefjes doen en kijken hoe het er dan uit ziet.

10 nov 2006 21:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
924 Carrera GT + 944 RS
Bericht 
Ruud,
Gefeliciteerd, super kleur.

10 nov 2006 22:05
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende