Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 23:29



Antwoord op onderwerp  [ 226 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Info racecursussen 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
MS964 schreef:
Cursus op het TT-circuit najaar 2006, 3 dagen, nl. op:
zondag 12 november 2006
zondag 19 november 2006
zondag 26 november 2006
-> van 9.00 uur tot 17.00 uur
Kosten 999 euro per persoon bij minimaal 5 Porscheforum-inschrijvingen ( normaal 1399 euro per persoon)
Kosten van het KNAF-examen bedragen nog 's 100 euro.
Theorie wordt gedurende deze dagen gegeven, zit in de prijs.
Voor meer info: zie slippen.nl.

Super! :thumleft:
Zet mij maar op de lijst! 8)
Wie volgt? :wink:

1. Rob Herfst
2. Patrick911
3. Ed Lauwerens
4. Vrouw van Do993tupperware
5. Massa???
6. PaSCal???
7. Olaf???
8. ppp 356???
9. MS964???


Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 24 maart 2006 23:32, in totaal 2 keer bewerkt.



24 maart 2006 17:35
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
:jump: Me me me! :drive: :wink:
Ik zal deze data vast in m'n agenda zetten.

Patrick -die-zich-stiekum-afvraagt-of-dit-Rob-beter-afgaat-dan-GT4 :twisted: :wink:
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


24 maart 2006 17:42
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Wat een enthousiasme! :) Wellicht dat ik wel meega, maar op dit moment geen tijd om de kar te trekken. En ook geen zin om definitief ja of nee te zeggen. Wellicht wel over een paar weken. Bijkomend nadeel is wel dat het nogal ver weg is voor mij (en voor jou ook Patrick :wink: ) Maar als er minimaal 5 PF-ers naar toe gaan, zal ik denk ik ook gewoon meegaan.


24 maart 2006 17:51
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
1973 911 2.4T & 1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)
Melbourne
Bericht 
Mischa,

Is het huren van auto's nog ter sprake gekomen? Ik zie hier nl op hun site niks over en om nou een rolkooi in mijn 11je te lassen....
_________________________________________
Just don't lift mid-turn.


24 maart 2006 18:03
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Do993tupperware schreef:
Vinden jullie het bezwaarlijk als mijn vrouwtje ook meedoet met die cursus
ik bedoel dus , dat er een vrouw tussen zit met porsche :lol:

Nee, tuurlijk niet! :shock:
Ik zou niet weten waarom dat een probleem zou zijn!


24 maart 2006 23:30
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
patrick911 schreef:
-die-zich-stiekum-afvraagt-of-dit-Rob-beter-afgaat-dan-GT4 :twisted: :wink:

Jij moet vooral zo doorgaan! :x :evil:
Dan kan je lachen! :twisted:

Mijn tijd komt nog wel eens! 8) :lol: :wink:


24 maart 2006 23:35
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
patrick911 schreef:
Mischa,
Is het huren van auto's nog ter sprake gekomen? Ik zie hier nl op hun site niks over en om nou een rolkooi in mijn 11je te lassen....

Ik ben ook wel benieuwd naar het volgende wat ik op hun site zag staan:
Wat heb je nodig voor een goede en veilige racecursus?
Een eigen auto voorzien van een rolkooi, goede remmen, banden en een goede uitlaat.
Een helm en als het mogelijk is een raceoverall en racehandschoenen.

Als die rolkooi idd verplicht is, dan zal het voor de meeste wel weer lastig worden!
Ik weet (nu) ook nog niet of ik een rolkooi zal gaan laten maken in de 944....!

Mischa, ik hoop dat je hier nog wel wat aanvullende info over hebt!


24 maart 2006 23:43
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
We hebben er net eentje besteld voor in de 944.
Maar ik weet niet of deze op de originele schroefpunten gaat.
Er schijnen er te zijn die je aan de originele gordelpunten moet bevestigen. Bedoel je die :?:
Dan ben ik eventueel geinteresseerd voor in mijn 968CS . Ik wil er namelijk GEEN gaten in maken.
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


25 maart 2006 14:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
De eis van rolkooi stelt, zoals ik al hier vermeldde, ADS inderdaad. Ga nog wel even navragen of dat echt een harde eis is, of dat het eventueel toch zonder kan? (want andere aanbieders doen het ook zonder). Ook zal ik dan meer info geven over wat precies de bedoeling is, want dezelfde dagen staat het denk ik andere inschrijvers (dus ook andere merken) ook vrij om mee te doen. Met name van belang voor mensen met niet circuit-Porsches. De vraag is dan of je dan met je gewone P wilt meedoen. Ikzelf ga dan waarsch. toch een circuit-auto huren, bv. een BMW ofzo.


25 maart 2006 14:50
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Perfect .
Ik hoor van je :thumleft:
_________________________________________
www.porsche968cs.be

Laatste update 22/10/2013


25 maart 2006 20:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Back in business again! (996 turbo '02)
Bericht Race licentie
Van 11 t/m 13 oktober 2006 heb ik bij Paul Maaskant mijn racelicentie gehaald op het circuit in Assen.
Dit is ECHT een aanrader. Je rijdt in huur-BMW 325 's (E30) van Molenaar Verhuur. Als je die auto's voor het eerst ziet denk "wat een ouwe troep".
Maar na een uurtje rijden is het "jouw" auto geworden en is het constant gooien en smijten. Wat een heerlijke driftauto's.
Drie dagen gezelligheid en vermaak. Zeer leerzaam en continue leuk.

Bijna iedereen haalt zijn licentie. Bij ons was er maar ééntje die het niet voor elkaar gekregen had. Rijders die nog tekort komen vóór het examen worden zeer intensief individueel getraind om toch succes te hebben.

Je kunt een clublicentie halen (= voldoende resultaat) of een EU-licentie (= bovengemiddeld resultaat). Ik heb de EU-licentie gehaald 8) .

In november 2006 is er bij Maaskant (Pro Drive) nog een extra cursus. Ik weet niet of deze al volgeboekt is.

Na het examen op vrijdagmiddag mochten we nog een uurtje met de eigen auto het circuit op. Dat is helemaal Zuper!.
Na 5 ronden aardig de grens gevonden en zo nu en dan een driftje voor de kiezen gehad. Niet te lang door blijven rijden. Zo'n grindbak is niet alles voor m'n speeltje.
_________________________________________
Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)


15 okt 2006 12:56
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
Gefeliciteerd :thumleft:

toch wel de 965 eerst warm gereden het op het circuit :wink:
_________________________________________
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.


15 okt 2006 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 racer
965 3.3 Turbo S '91
Bericht 
Gefeliciteerd :!:
_________________________________________
Edwin
944 racer

www.944-basic.nl


15 okt 2006 13:21
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Westervoort
Bericht 
Mooi verhaal!

Wel heel aantrekkelijk...3 zondagen in november... 8)


15 okt 2006 13:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
als je er aan denkt zelf te gaan racen zijn dit de aanraders, mocht je eerst een seizoen willen oefenen dan zijn de HARC vrijrijdendagen een goede optie, je leert veel van het 'doen' , zijn redelijk veilig doordat er veel baanposten bemand zijn en tevens zijn ze gezellig doordat er veel 'soortgenoten' rondlopen. het afgelopen seizoen zijn wij van 944-basic racing er alle dagen bij geweest, zeker geen spijt van gehad.


15 okt 2006 15:00
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: Race licentie
Massa schreef:
Van 11 t/m 13 oktober 2006 heb ik bij Paul Maaskant mijn racelicentie gehaald op het circuit in Assen.
Dit is ECHT een aanrader. Je rijdt in huur-BMW 325 's (E30) van Molenaar Verhuur. Als je die auto's voor het eerst ziet denk "wat een ouwe troep".
Maar na een uurtje rijden is het "jouw" auto geworden en is het constant gooien en smijten. Wat een heerlijke driftauto's.
Drie dagen gezelligheid en vermaak. Zeer leerzaam en continue leuk.


Ik overweeg zeer serieus om mij in te schrijven voor de racecursus van 7,8,9 maart in Zandvoort.
Nog meer liefhebbers :?:

@Massa - Vraagje, ik kom er niet achter wat de huurkosten zijn voor een E30 bij Molenaar (heb nog niet gebeld), wat heb jij betaald als ik vragen mag :?:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


09 jan 2007 14:06
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Back in business again! (996 turbo '02)
Bericht 
Ik heb volgens mij eu 965 voor 3 dagen betaald voor de huurauto.
_________________________________________
Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)


09 jan 2007 14:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Sow, binnen 1 minuut antwoord... heb je dat ook geleerd op de cursus. :cheesy:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


09 jan 2007 14:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Back in business again! (996 turbo '02)
Bericht 
Snelle jongen hé 8)
_________________________________________
Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)


09 jan 2007 14:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht Re: Race licentie
Harley schreef:
Massa schreef:
Van 11 t/m 13 oktober 2006 heb ik bij Paul Maaskant mijn racelicentie gehaald op het circuit in Assen.
Dit is ECHT een aanrader. Je rijdt in huur-BMW 325 's (E30) van Molenaar Verhuur. Als je die auto's voor het eerst ziet denk "wat een ouwe troep".
Maar na een uurtje rijden is het "jouw" auto geworden en is het constant gooien en smijten. Wat een heerlijke driftauto's.
Drie dagen gezelligheid en vermaak. Zeer leerzaam en continue leuk.


Ik overweeg zeer serieus om mij in te schrijven voor de racecursus van 7,8,9 maart in Zandvoort.
Nog meer liefhebbers :?:

@Massa - Vraagje, ik kom er niet achter wat de huurkosten zijn voor een E30 bij Molenaar (heb nog niet gebeld), wat heb jij betaald als ik vragen mag :?:


Heb eigenlijk ook wel zin... :roll:

Kosten Maaskant bedragen trouwens zo'n 995 euro. Kreeg net gisteren of eergisteren een mail van Maaskant hierover. Huurauto's voor drie dagen ook een krappe duizend euro. Veel geld bij elkaar (2.000 euro, plus benzine plus kosten examen), maar wel supergaaf!


09 jan 2007 14:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Back in business again! (996 turbo '02)
Bericht 
Gewoon doen!!!

Het is een jongensboek van 3 dagen! Een schoolreisje! enzzzz...
_________________________________________
Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)


09 jan 2007 14:14
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
foxtrot / oscar
Bericht 
Dit stond in de e-mail die ik van de week van prodrive kreeg ;)

Citaat:
2. Het is ook mogelijk om een racecursus-auto te huren. Het betreft hier volledig geprepareerde BMW's 3-serie (E 30) van Race- & Rallyautoverhuurbedrijf Molenaar. Alle auto’s zijn voorzien van rolkooi, 2 kuipstoelen, vierpuntsgordel, zescilinder 180 pk motor, achterwielaandrijving en sperdifferentieel. De huurprijs bedraagt de 3 daagse racecursus Euro 999,-- Inclusief technische begeleiding, onderhoud, remblokken en banden. Exclusief brandstof en eventuele plaatwerkschade.

3. Ook kunt u een andere volwaardige raceauto huren, een SEAT Ibiza TDI. Eveneens volledig geprepareerd met 2 racestoelen, racegordels, een rolkooi en een 160pk sterke race dieselmotor. Als u van deze mogelijkheid gebruikmaakt wordt u bovendien het racen met een voorwiel aangedreven auto nog eens aangeleerd; een fantastische voorbereiding op het SEAT Cupra Cup raceseizoen 2007, dat van start gaat met de Paasraces. De SEAT Cupra Cup is een bewezen succesvolle NK raceklasse met de meeste racetijd (3 uur racen per raceweekend!), een aantrekkelijke mix van lange afstand (2 uur) en kortere (40 minuten) races met verplichte pitstop/rijderwissel en de unieke mogelijkheid samen een auto (en dus de kosten) te delen! De SEAT Cupra Cup is volop te zien op televisie. De huurprijs voor een SEAT Ibiza TDI racewagen voor deze 3 cursusdagen samen bedraagt Euro 1.250,-- inclusief technische ondersteuning, banden, remblokken, etc. Exclusief brandstof (maar diesel is niet duur) en schade. Aanwezige SEAT teams maken u bovendien graag verder wegwijs in de SEAT Cupra Cup, de ideale instapklasse na het behalen van uw licentie!


eigenlijk ook wel zin om in maart mee te doen
maar d'r staan ook nog wat andere dingen op stapel
_________________________________________
W W W . 9 G E A R . N L


09 jan 2007 14:15
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht Re: Race licentie
MS964 schreef:
Heb eigenlijk ook wel zin... :roll:

Gezellig.

Maarruh, moet nog even kijken of ik die 3 dagen weg kan, en de kosten zijn ook niet misselijk, moet ik wel sign-off voor hebben van totmbo. :wink:
_________________________________________
Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.


09 jan 2007 14:18
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
De hele mail die ik kreeg van Maaskant:

@Harley: same here. :wink:


Coureur worden met Club of zelfs EU Licentie bij de Prodrive Race School op 7, 8 en 9 maart 2007 Circuitpark Zandvoort.

In drie volle dagen coureur worden. Mèt je racelicentie op zak!. De school heeft een slagingspercentage van 95% De racecursus vindt plaats op Circuit Park Zandvoort.

We werken in kleine groepen van 7 tot 9 cursisten, dit garandeert veel persoonlijke begeleiding en vooral…rijden, rijden en nóg eens rijden. Veel cursisten hebben na 3 dagen cursus ruim 900 gereden kilometers op de teller staan.

Mens en machine versmolten in snelheid. Het gevecht met de baan, de bochten, natuurlijk ook de tegenstanders. Het bliksemsnel herkennen van de ideale lijn, de apex of het clipping point, desnoods het bewust afwijken daarvan, magistraal laat remmend, je raceauto intussen meesterlijk besturend, al of niet gecontroleerd dwarsend of slidend over het circuit. De snelheid, de geluiden, het mechanische geweld. Is er iets mooiers?

Nederland behoort anno 2007 tot de meest ‘autosport-gekke’ landen ter wereld. Ondanks slechts twee permanente racecircuits is het aantal mogelijkheden om actieve autosport te bedrijven nog steeds groeiende. Maar goed leren autoracen is intussen een bloedserieuze zaak. Zonder zelfdiscipline, kennis en pure ‘racekunde’ zelfs gevaarlijk. Voor jezelf, voor anderen. Vandaar dat de overkoepelende Koninklijke Nederlandse Autosport Federatie (KNAF), trouwens álle autosportbonden in de wereld, het succesvol doorlopen van een KNAF erkende ‘raceschool’ zoals de Prodrive Raceschool verplicht stelt, alvorens men aan autosportevenementen mag deelnemen. Pas na het met goed gevolg afleggen van het praktische èn theoretische examen alsmede een medische keuring krijgt men de felbegeerde startlicentie.

Normaliter duurt zo een racecursus meerdere zaterdagen – maanden – waarbij sprake is van grote groepen, met dito mentaliteit, en er van een homogeen leerproces weinig sprake is. Tijdverlies daargelaten. Vandaar dit initiatief. De cursus is een “gentleman”cursus, hetgeen inhoudt dat elke ongewenst rijgedrag niet getolereerd wordt. Een uitgelezen kans voor bestuurders van bijzondere, kostbare, al of niet klassieke sport- en racewagens of gewoon liefhebbers van de sport.

Hieronder wordt de daginhoud van de Racecursus uiteengezet. Te zien is dat álle aspecten van het autoracen aan de orde komen. En wel onder leiding van Paul Maaskant met een instructeurcorps dat uit louter coryfeeën uit de Nederlandse autosport bestaat.

Maar of u nu op jacht bent naar die felbegeerde startlicentie of niet: sowieso zal na het doorlopen van de Racecursus autorijden nimmer meer hetzelfde voor u zijn. Grenzen voorgoed verlegd. Niet alleen zult u zelfs de meest nederige boodschappenauto ongekend snel kunnen rondsturen, maar ook en vooral megasterke sport- en competitieauto’s kunnen mennen. Voorwaar een prachtig vooruitzicht. Meldt u dus aan!

Eigen auto of huur racewagen?

De Racecursus kunt u volgen:

1. Met uw eigen auto. Die uiteraard in goede staat moet verkeren, vooral remmen en banden;

2. Het is ook mogelijk om een racecursus-auto te huren. Het betreft hier volledig geprepareerde BMW's 3-serie (E 30) van Race- & Rallyautoverhuurbedrijf Molenaar. Alle auto’s zijn voorzien van rolkooi, 2 kuipstoelen, vierpuntsgordel, zescilinder 180 pk motor, achterwielaandrijving en sperdifferentieel. De huurprijs bedraagt de 3 daagse racecursus Euro 999,-- Inclusief technische begeleiding, onderhoud, remblokken en banden. Exclusief brandstof en eventuele plaatwerkschade.

3. Ook kunt u een andere volwaardige raceauto huren, een SEAT Ibiza TDI. Eveneens volledig geprepareerd met 2 racestoelen, racegordels, een rolkooi en een 160pk sterke race dieselmotor. Als u van deze mogelijkheid gebruikmaakt wordt u bovendien het racen met een voorwiel aangedreven auto nog eens aangeleerd; een fantastische voorbereiding op het SEAT Cupra Cup raceseizoen 2007, dat van start gaat met de Paasraces. De SEAT Cupra Cup is een bewezen succesvolle NK raceklasse met de meeste racetijd (3 uur racen per raceweekend!), een aantrekkelijke mix van lange afstand (2 uur) en kortere (40 minuten) races met verplichte pitstop/rijderwissel en de unieke mogelijkheid samen een auto (en dus de kosten) te delen! De SEAT Cupra Cup is volop te zien op televisie. De huurprijs voor een SEAT Ibiza TDI racewagen voor deze 3 cursusdagen samen bedraagt Euro 1.250,-- inclusief technische ondersteuning, banden, remblokken, etc. Exclusief brandstof (maar diesel is niet duur) en schade. Aanwezige SEAT teams maken u bovendien graag verder wegwijs in de SEAT Cupra Cup, de ideale instapklasse na het behalen van uw licentie!

Geeft uw keuze aan op het inschrijfformulier.

Overnachtingen en avondprogramma theoriecursus
Omdat de cursus uit 3 aaneengesloten dagen bestaat, is er een speciaal hotel arrangement samengesteld. Het betreft 2 overnachtingen op basis van een 1 persoonskamer, inclusief tweemaal ontbijt en 3 gangen keuzediner, parkeren (1 auto), en toeristenbelasting. Totaalprijs Euro 245,-- per persoon op basis van een 1 persoonskamer, op basis van een 2 persoonskamer bedraagt het arrangement Euro 195,-- per persoon.

Geef uw keuze aan op het inschrijfformulier.

Kosten deelname Raceschool.

De deelname aan de driedaagse Racecursus kost Euro 999,--. Gezien het relatief kleine deelnemersaantal, de intensieve begeleiding en de uitgebreide mogelijkheden om heel veel ‘circuitkilometers’ te maken met recht een unieke aanbieding. Indien u aan het examen deelneemt aan het KNAF Race Examen, op 9 maart 2007 bedragen de kosten hiervan bedragen Euro 105,--. Wij verzorgen deze aanvraag collectief bij de KNAF.

Tijdens de cursusdagen kunt u zich op het circuit medisch laten keuren .De kosten bedragen Euro 25,--, ter plaatse te voldoen.

Nadat u bent geslaagd voor het theorie- en praktijkdeel van de Prodrive Raceschool en de medische keuring positief is dient u zelf de door u behaalde, club of eu startlicentie aan te vragen bij de KNAF.

Aanmelden? Dit kan via het algemene telefoonnummer van Prodrive Training 0320- 284 688 en vraagt u dan naar Paul of Mark Maaskant. Mailen kan natuurlijk ook: info@prodrivetraining.nl.


Programma-indeling Racecursus 7, 8, en 9 maart 2007 Circuit Park Zandvoort.

Dag 1,

-Theoretisch: zithouding, stuurbediening, schakeltechniek, remtechnieken, onder- en overstuur, basis-bochtentechniek, ideale lijnen op het circuit
-Praktijk: Groepsindeling. Circuitverkenning: beoefenen bochtentechniek, ideale lijnen per bochtensectie circuit wordt verdeeld in 3 secties, (laat) remtechnieken, rem- en uitwijkoefeningen, algehele voertuigbeheersing circuitrijden..
-Avond: In hotel behandeling theorie examenstof.

Dag 2,
-Theoretisch: geavanceerde bochtentechnieken, sideflipping, diverse ‘raceweetjes’
-Praktijk: berijden hele baan, ‘aan elkaar rijgen’ van bochten(-secties), sideflipping. Aanleren rijden op racesnelheid.
-Avond: In hotel, behandeling theorie examenstof.

Dag 3,
-Theoretisch: uitleg gang van zaken race examen, vragenvuur, tips.
-Praktisch: tot 14.00 uur rijden, zonder/met instructeur..
-15.00 uur: start theorie-en praktijkexamen., start praktijkexamen: 6 ronden rijden, waarvan 5 ‘tellend’ voor het examen.
-16.30 uur einde examen!
- 17.00 uur: Feestelijke afsluiting van het programma Diploma uitreiking van Club en EU licenties.

Alle prijzen zijn inclusief BTW



09 jan 2007 14:20
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
944 racer
965 3.3 Turbo S '91
Bericht 
Kan het natuurlijk alleen maar aanraden. Het is een hele belevenis. Er zijn natuurlijk ook nog andere aanbieders zoals Rensportschool Zandvoort of Hans Deen samen met MG Competition. Voor ieder wat wils en voor (bijna) elke portemonee.

Ook al heb je niet de ambitie om te gaan racen, altijd toch een aanrader. :D

(en daarna smaakt het naar meer, koop je een 944 op, prepareer je hem, doe je mee met de Porsche 944 Basic Cup en rij je het licht uit je ogen en heb je een glimlach van oor tot oor)
_________________________________________
Edwin
944 racer

www.944-basic.nl


09 jan 2007 23:03
Profiel WWW
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 226 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.